Mode & Beauty alle pijlers

Kleding eerste date

06-03-2016 18:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn al 100 topics over.. Maar ik zit in een kledingcrisis. Ik heb morgen totaal onverwacht een date met een leuke man. Morgen overdag moet ik werken dus ik heb geen tijd om te shoppen. Wat we gaan doen is een verrassing dus ik heb geen flauw idee wat ik aan moet doen. Ik heb toevallig vorige week een lichtroze jurkje gekocht (wijd model) met knoopjes op mijn rug, een best wel vrouwelijk en ook wel netjes jurkje. Is het fout om daar ook new balance sneakers onder te dragen met een panty? De sneakers zijn ook lichtroze. Ik heb er niet echt subtiele hakken bij..
Sneakers zou ik niet doen!

Maar dat is persoonlijk. Ik hou sowieso niet zo van sneakers onder een jurkje of rokje.

Dan zou ik een spijkerbroek met colbertjasje doen?
Aangezien je niet weet wat de planning is is een jurkje best een risico, toch?

Een spijkerbroek met shirt en colbertje een optie?
Ik zou inderdaad ook niet voor een jurkje gaan als je niet weet wat je gaat doen!
Jurkje met sneakers, Leuk! Heb je een plaatje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heel saai, maar ook ik zou kiezen voor een leuke broek, shirt/blouse en een colbertjasje.

Een lichtroze jurkje? Ze voorspellen nog sneeuw hoor. En als je date een boswandeling heeft gepland word je daar toch niet zo blij van.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Waarom ga je uberhaupt op een eerste date zonder te weten wat je gaat doen?

Hele slechte ervaringen met verrassingsdates.
Leuk juist, sneakers eronder. Heb je een foto?
Tjonge jonge waar maak je je druk over. Het jurkje klinkt vreselijk. Trek gewoon een spijkerbroek aan.
Ik zou willen weten wat we gaan doen.

Als de man toch blijkt tegen te vallen en de date verloopt niet zo fijn kan je niet eens eerder weg omdat je dan wa a rschijnlijk niet met eigen vervoer bent.

Verder geloof ik niet dat een man een vrouw die ze verder leuk vinden afwijzen omdat ze de verkeerde schoenen draagt.
Wat leuk en spannend! Ik zou vooral iets warms aantrekken en laagjes, ben je binnen dan kan er wat uit, ga je naar buiten dan kan er wat aan. Veel plezier!
Hallo?!
quote:sugarmiss schreef op 06 maart 2016 @ 18:44:

Ik zou willen weten wat we gaan doen.

Als de man toch blijkt tegen te vallen en de date verloopt niet zo fijn kan je niet eens eerder weg omdat je dan wa a rschijnlijk niet met eigen vervoer bent.

Verder geloof ik niet dat een man een vrouw die ze verder leuk vinden afwijzen omdat ze de verkeerde schoenen draagt.Dan ken je mijn man nog niet. Die heeft ooit een date afgeblazen omdat de dame in kwestie op bergschoenen aankwam. Verder een heel leuk mens maar hij kreeg meteen visioenen van wandelvakanties en degelijk ondergoed.
quote:khemam schreef op 06 maart 2016 @ 18:51:

[...]

Dan ken je mijn man nog niet. Die heeft ooit een date afgeblazen omdat de dame in kwestie op bergschoenen aankwam. Verder een heel leuk mens maar hij kreeg meteen visioenen van wandelvakanties en degelijk ondergoed.Hahahaha nee maar dat is begrijpelijk
quote:peecee schreef op 06 maart 2016 @ 18:40:

Tjonge jonge waar maak je je druk over. Het jurkje klinkt vreselijk. Trek gewoon een spijkerbroek aan.Wat ben je toch een gezellige meid
Haha,

Dit is het jurkje. Geen flauw idee of ie goed gaat :p

[img]http://www.vanilia.com/shop-online/prod ... lver-pink/[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven