Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 06 maart 2016 @ 20:58:

[...]

Het wordt alleen maar erger. De heldin van de film is in het begin ongepland zwanger van een eikel, maar wordt ineens verliefd op een knappe erfgenaam. Het kindje verliest ze, maar ze blijkt een bijzondere afwijking te hebben: ze kan waarschijnlijk niet voor nageslacht zorgen. Dus mag de knappe erfgenaam niet met haar trouwen, want hij moet de familienaam voortzetten. In een film waarin wel ge-e-maild en gesmartphoned wordt, is het allemaal nogal kolderiek.

Ik heb nog 4 van die films opgenomen, zag ik in de cloud. Blijkbaar was ik vorig jaar mei in een heel domme bui.

is dat niet het script van sissi ofzo?

pleur weg die films en zet wat leuks op.
very metal
Sissi werd niet ongepland zwanger. Wel uitgehuwelijkt en ze had een nare stiefmoeder.
Meisje doet nu alsof ze weer een relatie heeft met haar eikelex, omdat ze zo gekwetst is dat ze niet met de rijke erfgenaam mag trouwen (sociale druk, jeweettog).
quote:barbaracartland schreef op 06 maart 2016 @ 21:05:

Sissi werd niet ongepland zwanger. Wel uitgehuwelijkt en ze had een nare stiefmoeder.Sissi werd niet uitgehuwelijkt en ze had n nare schoonmoeder.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
oh, dat heb ik niet onthouden. misschien heb ik niet zo goed opgelet
very metal
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 21:06:

[...]

Sissi werd niet uitgehuwelijkt en ze had n nare schoonmoeder.Mwah. Het was inderdaad de bedoeling dat Franz met Sissi's zus zou trouwen, maar een meisje van 16 wegsturen om maar snel kindjes te krijgen, is voor ons tegenwoordig wel uithuwelijking. Mijn dochters mogen het niet.
sissi had een gigantische jurk en een ouwe vent, dat weet ik nog.
very metal
Ik heb de charme van de Sissifilms nooit begrepen.
quote:barbaracartland schreef op 06 maart 2016 @ 21:08:

[...]

Mwah. Het was inderdaad de bedoeling dat Franz met Sissi's zus zou trouwen, maar een meisje van 16 wegsturen om maar snel kindjes te krijgen, is voor ons tegenwoordig wel uithuwelijking. Mijn dochters mogen het niet.Andere tijden.
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 21:09:

Ik heb de charme van de Sissifilms nooit begrepen.jij hebt gewoon geen hart.
very metal
quote:hatsetats schreef op 06 maart 2016 @ 21:10:

[...]

Andere tijden.Wel mooiere jurken. En dat haar. En altijd met een make-upje en mooie krullen in een zee van witte lakens wakker worden. Beetje naar Hongarije, beetje Venetië.
Sissi en ik hebben een haatliefdeverhouding, maar bepaalde leerlingen zijn er helemaal gek van. Dus ik kijk het nog wel eens.
quote:-KING- schreef op 06 maart 2016 @ 21:08:

sissi had een gigantische jurk en een ouwe vent, dat weet ik nog.Ach Franz. Zo oud was die niet, hot sexy Karlheinz Böhm. Het sexsymbool van de jaren '50. Dan moeten de meisjes in Havo4 wel giechelen, maar stiekem vinden ze hem best charmant.
Ik vind die films fantastisch. Elk jaar met kerst kijk ik ze weer.
quote:-KING- schreef op 06 maart 2016 @ 21:11:

[...]

jij hebt gewoon geen hart.Een zwarte holte.
Sound of music vind ik ook zo'n onbegrijpelijk iets.
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 21:16:

Sound of music vind ik ook zo'n onbegrijpelijk iets.nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:barbaracartland schreef op 06 maart 2016 @ 21:14:

[...]

Ach Franz. Zo oud was die niet, hot sexy Karlheinz Böhm. Het sexsymbool van de jaren '50. Dan moeten de meisjes in Havo4 wel giechelen, maar stiekem vinden ze hem best charmant.nee maar ik was een kind toen ik die film een keer zag, dus toen leek die gast wel een bejaarde.
very metal
Valt tegen, Feow. Wel een huwelijk, geen zwangerschap. Gelukkig heb ik er nog een opgenomen.
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 21:15:

[...]

Een zwarte holte.laat mij je zwarte holte vullen met duits/oostenrijks kostuumdrama. verzet je toch niet zo.
very metal
quote:-KING- schreef op 06 maart 2016 @ 21:20:

[...]

laat mij je zwarte holte vullen met duits/oostenrijks kostuumdrama. verzet je toch niet zo.Weerstand is my middle name. Gemeen mijn achternaam. Ik kan er niets aan doen.
quote:-KING- schreef op 06 maart 2016 @ 21:20:

[...]

laat mij je zwarte holte vullen met duits/oostenrijks kostuumdrama. verzet je toch niet zo.Komm, schatzi, komm, komm zu mir
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 21:21:

[...]

Weerstand is my middle name. Gemeen mijn achternaam. Ik kan er niets aan doen.en wat is je voornaam? poppekontje?
very metal
quote:barbaracartland schreef op 06 maart 2016 @ 21:22:

[...]

Komm, schatzi, komm, komm zu mirkomm zu daddy schatzi..
very metal
quote:-KING- schreef op 06 maart 2016 @ 21:23:

[...]

en wat is je voornaam? poppekontje?

Poppekontje?

Zit ik wel in de juiste kroeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven