Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 maart 2016 om 17:11
quote:Kia-Ora schreef op 07 maart 2016 @ 17:07:
[...]
Dit hier heet napraat, hier wordt nagekletst over topics op het forum en nog heel veel meer .
Hoe gaat het met je? Ik zie je nog maar weinig nu mwa haar topic een beetje stilgevallen is .Ik zit eigenlijk maar op één vast topic en reageer soms ergens anders. Maar ik geloof dat ik deze toko niet helemaal snap En jij dan? Hoe is het met Coroon?
[...]
Dit hier heet napraat, hier wordt nagekletst over topics op het forum en nog heel veel meer .
Hoe gaat het met je? Ik zie je nog maar weinig nu mwa haar topic een beetje stilgevallen is .Ik zit eigenlijk maar op één vast topic en reageer soms ergens anders. Maar ik geloof dat ik deze toko niet helemaal snap En jij dan? Hoe is het met Coroon?
maandag 7 maart 2016 om 17:12
maandag 7 maart 2016 om 17:13
maandag 7 maart 2016 om 17:14
quote:Elsa schreef op 07 maart 2016 @ 17:12:
drostie, soms denk ik van huh ben je blind of speel je blindenmannetje
Ik weet wel waarom Hats zo reageert hoor, maar ik vind zo'n whahahahahahahahahahahahahhah reacties stom. Reageer met woorden en zinnen, denk ik dan.
Hoe gaat het met jou, Elsaatje?
drostie, soms denk ik van huh ben je blind of speel je blindenmannetje
Ik weet wel waarom Hats zo reageert hoor, maar ik vind zo'n whahahahahahahahahahahahahhah reacties stom. Reageer met woorden en zinnen, denk ik dan.
Hoe gaat het met jou, Elsaatje?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 7 maart 2016 om 17:16
quote:Hunniebunnie schreef op 07 maart 2016 @ 17:11:
[...]
Ik zit eigenlijk maar op één vast topic en reageer soms ergens anders. Maar ik geloof dat ik deze toko niet helemaal snap En jij dan? Hoe is het met Coroon?
Ik dwaal een beetje rond over Viva. En reageer hier en daar. Ik loop heel erg achter dus schrijf niet meer mee in dat topic. Misschien toch maar af en toe komen zwaaien .
Als je hier een tijdje meeleest ga je het wel snappen hoor moppie .
[...]
Ik zit eigenlijk maar op één vast topic en reageer soms ergens anders. Maar ik geloof dat ik deze toko niet helemaal snap En jij dan? Hoe is het met Coroon?
Ik dwaal een beetje rond over Viva. En reageer hier en daar. Ik loop heel erg achter dus schrijf niet meer mee in dat topic. Misschien toch maar af en toe komen zwaaien .
Als je hier een tijdje meeleest ga je het wel snappen hoor moppie .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 7 maart 2016 om 17:19
quote:Kia-Ora schreef op 07 maart 2016 @ 17:16:
[...]
Als je hier een tijdje meeleest ga je het wel snappen hoor moppie .Men lijkt hier een beetje pissig?
[...]
Als je hier een tijdje meeleest ga je het wel snappen hoor moppie .Men lijkt hier een beetje pissig?
maandag 7 maart 2016 om 17:21
maandag 7 maart 2016 om 17:21