Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 maart 2016 om 15:57
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 15:51:
[...]
Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....Dat is alweer snel . Geniet maar van het warme zonnetje, hier sneeuwt het.
[...]
Ik doe niet anders . Forummen nu vanuit de hangmat op de veranda in de tropische nacht. Heerlijk. Morgen laatste dag hier in het paradijs. Woensdag is de terugvlucht naar Bangkok al. Daar nog even hotel en vrijdag huis.....Dat is alweer snel . Geniet maar van het warme zonnetje, hier sneeuwt het.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 7 maart 2016 om 16:04
quote:Marana_ schreef op 07 maart 2016 @ 15:50:
[...]
Oh echt? Die heb ik ff gemist
Q was bezig met staffen en onterechte bans en de hele mikmak, hield (houd nog steeds?) een keurig dossier bij met wat er allemaal is gestaft en wat de mods met dat stafje hebben gedaan, met als doel iets van aantonen van onterechte bans of zo. Kan Q niet altijd goed volgen, dus weet het fijne er niet meer van.Hebben we het wel over dezelfde Q?
[...]
Oh echt? Die heb ik ff gemist
Q was bezig met staffen en onterechte bans en de hele mikmak, hield (houd nog steeds?) een keurig dossier bij met wat er allemaal is gestaft en wat de mods met dat stafje hebben gedaan, met als doel iets van aantonen van onterechte bans of zo. Kan Q niet altijd goed volgen, dus weet het fijne er niet meer van.Hebben we het wel over dezelfde Q?
maandag 7 maart 2016 om 16:07
quote:doornroosje9 schreef op 07 maart 2016 @ 15:26:
Er mag echt niets meer gezegd worden over Ttass hier. Dan is het meteen gezuig, gestook of ander onnozel gedoe. Word er een beetje moe van. Als je niet wil dat er op jou gereageerd wordt, schrijf dan niets.
En schrijf je niet, wordt er toch wel gereageerd.
(had ik nu die reacties maar eerst goed gelezen voor ik schreef dat er recent nog gepost was )
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 14:47:
Tas, jij bent die hetze tegen mij toch?
Deze exacte woorden heb jij hier ook geschreven!
Er mag echt niets meer gezegd worden over Ttass hier. Dan is het meteen gezuig, gestook of ander onnozel gedoe. Word er een beetje moe van. Als je niet wil dat er op jou gereageerd wordt, schrijf dan niets.
En schrijf je niet, wordt er toch wel gereageerd.
(had ik nu die reacties maar eerst goed gelezen voor ik schreef dat er recent nog gepost was )
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 14:47:
Tas, jij bent die hetze tegen mij toch?
Deze exacte woorden heb jij hier ook geschreven!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 7 maart 2016 om 16:46
quote:BridgetteDubois schreef op 07 maart 2016 @ 16:34:
Kia, even een vraagje. Zullen we opnieuw beginnen? Met een schone lei?
Ik wilde het pb-en maar weet niet of je daarvan gediend bent. Ach ja, waarom ook niet. Stuur me maar een berichtje, iedereen verdient een tweede kans.
Kia, even een vraagje. Zullen we opnieuw beginnen? Met een schone lei?
Ik wilde het pb-en maar weet niet of je daarvan gediend bent. Ach ja, waarom ook niet. Stuur me maar een berichtje, iedereen verdient een tweede kans.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow