Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Pffffffffffffff kaarsje!! Heel heel heel heel veel sterkte en kracht toegewenst
Neeeee sterkte kaarsje!!!

Sterkte kaarsje!! Vreselijk, je had veel kwaaltjes meer dan de vorige keer... Helaas weet ik uit ervaring dat dat dus niks zegt....

Vind het heel rot voor je dat je dit nu weer mee moet maken, en hoop dat als de tijd er rijp voor is dat jullie een mooie gezonde zwangerschap tegemoet gaan!!

Liefs
Kaarsje ik wens jullie heel veel sterkte.

En ik hoop dat voor jullie de zon weer mag gaan schijnen.
Sterkte kaarsje!!
Ohh bahhh kaarsje wat ontzettend verdrietig!
Per aspera ad astra.
heel veel sterkte!!
Wat erg Kaarsje, en wat een heftige beslissing. Hoop dat jullie het samen goed kunnnen verwerken en heel veel sterkte gewenst!
Calm hoe was de 12 weken echo?
Kaarsje wat rot! Heel veel sterkte!

Hij was goed! Nog een hele pantomime moeten maken om te zorgen dat ie goed lag voor de nekplooi meting, maar uiteindelijk was het prima! Maagje was mooi gevuld, blaas ook, hij had 2 voetjes, 2 handjes, aansluiting met placenta was goed en ook de hersenhelftjes waren mooi gevormd. Resultaat van combinatietest krijgen we over een dikke week dus dat is nog even afwachten.
Heel veeel sterkte Kaarsje :( wat onwijs rot dat je het nog een keer moet mee maken. Hele dikke knuffel!!
Super calm... wat fijn!

En hoe is het met jou boterkoekje?
Jeeetje Kaarsje, niet weer.. Wat een ellende! Ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent..

En Calm van harte gefeliciteerdmet de goede 12-weken echo! Wat een tegenstrijdigheid dan he op zo'n forum.. Maar jullie zijn de spannendste periode goed doorgekomen dit keer..

Ik ben wat minder op forum de laatste tijd, hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Schiet al lkkr op he hier alles ok, wel sneller vermoeid en af en toe wat last van mn rug, maar verder lekker aan t genieten van alle voorbereidingen!!
Dag dames!

Ik ben op 12 juli uitgerekend van een meisje <3 Het is onze eerste.

Ik ben meer actief op facebook, er is een speciale groep: Mama's Juli & Augustus 2016

link https://www.facebook.com/ ... 605115581221&notif_t=like
Er is ook al een FB groep uitgerekend in juli 2016.

Ik heb niet behoefte aan nog een groep haha . Wel van harte gefeliciteerd uiteraard
Ik heb geen fb en wil dat vraag zo houden.. Wij hebben een juli app groep..

Wel bedankt voor de verwijzing en van harte gefeliciteerd!
Terug uit Barcelona! Was super leuk, veel gelopen maar alles ging goed!
Hoe gaat het dames???

hier inmiddels alweer 24 weken! Gaat snel
Jaaaaaaaa gaat zo snel!! Vanmiddag weer controle vk, ben benieuwd!!
Ik ben hier echt bijna nooit, onze app groep is veel te gezellig :p! Voor de tabel: 04-01-2016 20 weken echo!
Nee haha ik ook niet. Was eigenlijk wel benieuwd naar Calm. Die heeft een echo gehad maar ze is spoorloos
Hoi dames,

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat allemaal! Ook wel verrassend hoeveel er mis is gegaan bij vele.

Hier vorige week weer een positieve test gehad. In januari nog geopereerd aan de baarmoeder dus ben alleen al super blij dat dat goed is gegaan en we weer zwanger kunnen worden, en nu dan ook gewoon zijn.

Blijheid is wel minder nu vooral bang en wetende dat het ook best mis kan gaan.
Gefeliciteerd Mels! Ben je dan ook in november uitgerekend?

Ik ben ook weer zwanger, weer na twee behandelingen. Dus lekker vlot!
Ja klopt, zag je inderdaad voorbij komen maar de tabel was helaas al vol, volgens de berekening eind november.

Vindt je het nu niet extra spannend omdat je weet dat het ook fout kan gaan.
Ja echt spannend idd! Maar ik voel me wel goed zwanger, dus dat geeft wel hoop!

Hopelijk gaat alles goed bij deze zwangerschap voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven