Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 09 maart 2016 @ 19:35:

[...]

Welke restjes?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 19:37:

[...]

Het lijkt zelfs of je ava is gaan lijken op de nieuwe van WD. WOW, ik kom bij je in training!!! Ik ben thuis en hang nog tegen het plafond, zo dolgedraaid was vandaag! Man is werken dus ik kan het niet van me afkleppen, maar gelukkig heeft die schat wel een 'ping-maaltijd' voor me in de koelkast staan. Lekker vers gekookt en ik hoef het enkel op te warmen. Heerlijke spruitjesstamp met stoofvlees en ik ben uitgehongerd dus dat is een hele fijne verrassing!

Spruitjes en stoofvlees, jammie!

Haha, ik ben ook gewoon blij dat ik weekend heb. En soms, heel soms lukt het me om gewoon de keuze te maken om dingen los te laten, aan te pakken op een manier die me rustig houdt of ze van me af te zetten. Zo'n boze mail helpt en vandaag had ik een gesprek dat ik van tevoren lastig vond, maar dat ik rustig in gegaan ben en dat prima is verlopen. Ooit leer ik het nog wel

Komt je man straks nog wel thuis?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 maart 2016 @ 19:37:

[...]

Fijn! Dan kun je je zaterdag gelukkig weer lens laten slaan. Ik verheug me et nu al op.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 19:39:

[...]

Sorry.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Heerlijk stamppot met stoof. Ik heb heel lui broodjes in de oven gedaan en kipstukjes opgebakken en een salade gemaakt. Ben kapot moe leef van vergadering naar training en andersom. En dreumes besloot vannacht dat slapen overrated is ..
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 maart 2016 @ 19:42:

[...]

Spruitjes en stoofvlees, jammie!

Haha, ik ben ook gewoon blij dat ik weekend heb. En soms, heel soms lukt het me om gewoon de keuze te maken om dingen los te laten, aan te pakken op een manier die me rustig houdt of ze van me af te zetten. Zo'n boze mail helpt en vandaag had ik een gesprek dat ik van tevoren lastig vond, maar dat ik rustig in gegaan ben en dat prima is verlopen. Ooit leer ik het nog wel

Komt je man straks nog wel thuis?Je gesprek met je niet-geslaagde studenten is goed uitgepakt dus. Fijn! Man komt vanacht ergens thuis als het concert weer ten einde en opgeruimd is. Maar dan slaap ik al en morgenochtend slaapt hij nog als ik vertrek. *Zo hou je een huwelijk goed * Gebeurt bij ons heel vaak, maar daar staan gelukkig ook heel veel voordelen tegenover!
quote:SaveTheDay schreef op 09 maart 2016 @ 19:45:

Heerlijk stamppot met stoof. Ik heb heel lui broodjes in de oven gedaan en kipstukjes opgebakken en een salade gemaakt. Ben kapot moe leef van vergadering naar training en andersom. En dreumes besloot vannacht dat slapen overrated is .. Ik kom even kroelen, dat helpt altijd!
Met dhl als bezorger bestel ik sowieso nooit.( mijn afwijking)
quote:SaveTheDay schreef op 09 maart 2016 @ 19:45:

Heerlijk stamppot met stoof. Ik heb heel lui broodjes in de oven gedaan en kipstukjes opgebakken en een salade gemaakt. Ben kapot moe leef van vergadering naar training en andersom. En dreumes besloot vannacht dat slapen overrated is .. Klinkt als een prima maaltijd Save!
quote:WD-40 schreef op 09 maart 2016 @ 19:48:

Met dhl als bezorger bestel ik sowieso nooit.( mijn afwijking)Ik ben er ook geen fan van, maar als ik via amazon bestel kan ik van tevoren niet zien of het dhl of post.nl wordt. Erg jammer.
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 19:45:

[...]

Je gesprek met je niet-geslaagde studenten is goed uitgepakt dus. Fijn! Man komt vanacht ergens thuis als het concert weer ten einde en opgeruimd is. Maar dan slaap ik al en morgenochtend slaapt hij nog als ik vertrek. *Zo hou je een huwelijk goed * Gebeurt bij ons heel vaak, maar daar staan gelukkig ook heel veel voordelen tegenover!Werkt jouw man in de concerten business?
quote:hatsetats schreef op 09 maart 2016 @ 19:35:

[...]

Kut

Gaat beter en gelukkig niet blauw.Whahaha scherp
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 maart 2016 @ 19:49:

[...]

Werkt jouw man in de concerten business?Ja, hij is engineer en die werken als anderen feesten.
quote:WD-40 schreef op 09 maart 2016 @ 19:48:

Met dhl als bezorger bestel ik sowieso nooit.( mijn afwijking)Ik bestel helemaal niks, ik heb mijn zakken compleet vol van bezorgers van om het even welk bedrijf. Hopen dus maar dat er nog een paar winkels blijven leven, anders moet ik binnenkort naakt door het leven.
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 19:51:

[...]

Ja, hij is engineer en die werken als anderen feesten.Wel leuk, je werkt altijd voor iets dat mensen leuk vinden.
Is het forum bij jullie ook soms zo traag?
Oh en het eten: geen tijd om te koken dus voor de kinderen een kant en klare maaltijdsalade van Appie (kip Cesar, doen ze een moord voor) en voor man en mij patat. Maar ik heb geen zin in patat, dus ik eet wel een keertje niet. Of straks nog een paar boterhammen met kaas.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 maart 2016 @ 19:53:

[...]

Wel leuk, je werkt altijd voor iets dat mensen leuk vinden.Ja hij heeft een waanzinnig zware, verantwoordelijke baan maar geniet er enorm van en dat is zo mooi om te zien. En voordeel van die sector: elke dag is een nieuw feestje met andere mensen dus je kunt elke dag opnieuw aan iets nieuws beginnen (voor het grootste gedeelte dan). Dus als er eens een slechte avond geweest is, dan is er de dag nadien meteen de kans om het weer helemaal goed neer te zetten. Ben ik soms wel een beetje afgunstig over. Bij mijn werk lopen dingen lang door en dat is niet altijd even leuk.
Ik had een pizza bij m'n vader. Soms is eten bij een ander handig.
Zo *burp* dat was een lekkere en broodnodige maaltijd. De bodem is gelegd, wordt er in deze kroeg eigenlijk nog drank geserveerd? Of wachten we op het mojito feest ter ere van de terugkomst van Yasmijn?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 maart 2016 @ 19:53:

Is het forum bij jullie ook soms zo traag?Nee, gaat zelfs voor mijn gevoel snel?
Wij hebben gezwommen!

Tropisch zwemparadijs in de buurt en daarna patat!

Jeueueujjjjj!

Nu zo lekker 'zwembadmoe'.

En bij iedere ademteug een neus vol chloor en ik jank ook van de prologen natuurlijk maar dat hoort er allemaal bij.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 20:02:

Wij hebben gezwommen!

Jeueueujjjjj!

En bij iedere ademteug een neus vol chloor en ik jank ook van de prologen natuurlijk maar dat hoort er allemaal bij.Prologen? Was het een theaterzwembad?
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 20:01:

Zo *burp* dat was een lekkere en broodnodige maaltijd. De bodem is gelegd, wordt er in deze kroeg eigenlijk nog drank geserveerd? Of wachten we op het mojito feest ter ere van de terugkomst van Yasmijn?Pak maar gewoon hoor. Ik ga zo aan de koffie.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 20:02:

Wij hebben gezwommen!

Jeueueujjjjj!

En bij iedere ademteug een neus vol chloor en ik jank ook van de prologen natuurlijk maar dat hoort er allemaal bij.

Leuk Leo!

Bij het woord prologen denk ik aan wielrennen, maar tenzij er een nieuwe sport is uitgevonden heb je dat vandaag vast niet gedaan daar in het zwemparadijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven