Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 9 maart 2016 om 20:26
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 19:24:
Ik weet niet wat er gebeurt als je een paard een veer in z'n reet stopt maar ik doe t toch!
Een veer voor jou Jolly J!
Zet het voor de zekerheid alvast op een lopen..
Ff opgezocht.
Hij stelt goede vragen, wat lief betrokken van hem
Ik weet niet wat er gebeurt als je een paard een veer in z'n reet stopt maar ik doe t toch!
Een veer voor jou Jolly J!
Zet het voor de zekerheid alvast op een lopen..
Ff opgezocht.
Hij stelt goede vragen, wat lief betrokken van hem
Je bent zelf een theepot
woensdag 9 maart 2016 om 20:27
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 20:20:
[...]
Ja, al kan ik m niet altijd peilen, das misschien ook wel het leuke?! Dus of ie die veer een beetje kan harden......? Geen idee.Hij doet mij denken aan mijn man. Nuchter, praktisch en bij tijd en wijle zeer gevat. Mijn man houdt overigens niet van complimenten, maar ik geef ze lekker wel
[...]
Ja, al kan ik m niet altijd peilen, das misschien ook wel het leuke?! Dus of ie die veer een beetje kan harden......? Geen idee.Hij doet mij denken aan mijn man. Nuchter, praktisch en bij tijd en wijle zeer gevat. Mijn man houdt overigens niet van complimenten, maar ik geef ze lekker wel
woensdag 9 maart 2016 om 20:36
quote:ana_isabel schreef op 09 maart 2016 @ 20:27:
[...]
Hij doet mij denken aan mijn man. Nuchter, praktisch en bij tijd en wijle zeer gevat. Mijn man houdt overigens niet van complimenten, maar ik geef ze lekker wel
Klinkt als een leuke vent
Het topic was mij ook al opgevallen. Knap dat het soms zo'n mooi topic kan worden als iemand maar de juiste vragen stelt.
[...]
Hij doet mij denken aan mijn man. Nuchter, praktisch en bij tijd en wijle zeer gevat. Mijn man houdt overigens niet van complimenten, maar ik geef ze lekker wel
Klinkt als een leuke vent
Het topic was mij ook al opgevallen. Knap dat het soms zo'n mooi topic kan worden als iemand maar de juiste vragen stelt.
woensdag 9 maart 2016 om 21:45
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 21:15:
[...]
Ja!+Als hij hier af en toe komt, leest hij het wel terug denk ik. En door zijn input in dat topic waar ik meelees, ben ik op mijn handen gaan zitten, want beter dan zijn input kan de mijne niet zijn
[...]
Ja!+Als hij hier af en toe komt, leest hij het wel terug denk ik. En door zijn input in dat topic waar ik meelees, ben ik op mijn handen gaan zitten, want beter dan zijn input kan de mijne niet zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 9 maart 2016 om 21:50
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 21:45:
[...]
+Als hij hier af en toe komt, leest hij het wel terug denk ik. En door zijn input in dat topic waar ik meelees, ben ik op mijn handen gaan zitten, want beter dan zijn input kan de mijne niet zijn Nou dat dacht ik dus ook.......overbodig. Maar we zullen t zien en anders denkt ie misschien wel ineens hey wat kriebelt daar zo? Ook goed, das die veer dan en ook al weet ie van niks, heb m toch gegeven. Iets van de positieve vibes zullen toch wel zijn kant uitwaaien denk ik.
[...]
+Als hij hier af en toe komt, leest hij het wel terug denk ik. En door zijn input in dat topic waar ik meelees, ben ik op mijn handen gaan zitten, want beter dan zijn input kan de mijne niet zijn Nou dat dacht ik dus ook.......overbodig. Maar we zullen t zien en anders denkt ie misschien wel ineens hey wat kriebelt daar zo? Ook goed, das die veer dan en ook al weet ie van niks, heb m toch gegeven. Iets van de positieve vibes zullen toch wel zijn kant uitwaaien denk ik.