Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 maart 2016 @ 20:53:

Officieel ben ik ook allochtoon. Ik ga morgen denk ik naar de Alblasserwaard en in alle dorpen stoppen en heel hard 'boe' roepen
Toch knap dat de Viva goegemeente uit 1 zinnetje kan opmaken hoe racistisch de TO is
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 08 maart 2016 @ 21:08:

Toch knap dat de Viva goegemeente uit 1 zinnetje kan opmaken hoe racistisch de TO is Sterker nog: Ik heb het hele topic niet gelezen en rel wat op niks af
quote:Het-groepje schreef op 08 maart 2016 @ 21:10:

[...]

Sterker nog: Ik heb het hele topic niet gelezen en rel wat op niks af Dat doet de rest die daar wel leest ook. Dus dat maakt niet uit.
Ow hunnie, ik had je trouwens een pb gestuurd

Officieel ben ik ook allochtoon. Ik ga morgen denk ik naar de Alblasserwaard en in alle dorpen stoppen en heel hard 'boe' roepen Kom je me ophalen? Ik gooi er na uitspraken van anderen in die richting vaak iets in in de richting van ' oh je wil dus dat ik naar huis gestuurd word? Kan je me dan ook vertellen op welk adres ik in dat land woon, is wel handig'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 08 maart 2016 @ 21:11:

[...]

Dat doet de rest die daar wel leest ook. Dus dat maakt niet uit.Heb jij het wel gelezen? Ik vind het werkelijk een belachelijk zinnetje. Ongelooflijk dat iemand niet ziet hoe lomp het is dat dat het eerste is wat je vraagt over een bepaalde plaats.

Officieel ben ik ook allochtoon. Ik ga morgen denk ik naar de Alblasserwaard en in alle dorpen stoppen en heel hard 'boe' roepen Whoehaaaaaa!!
quote:Het-groepje schreef op 08 maart 2016 @ 20:57:

[...]

Dan ben jij zeker die 'donkere vriendin' van iedereen daar Vriendin van vellen gelukkig wel, donker niet, beetje rozig.
quote:Marana_ schreef op 08 maart 2016 @ 21:36:

[...]

Heb jij het wel gelezen? Ik vind het werkelijk een belachelijk zinnetje. Ongelooflijk dat iemand niet ziet hoe lomp het is dat dat het eerste is wat je vraagt over een bepaalde plaats.Vragen staat vrij.
quote:Ikhierhuh schreef op 08 maart 2016 @ 21:37:

[...]

Whoehaaaaaa!! Hee, die heb je van Hatsetats gejat! Geintje H, mag dat?
quote:Hunniebunnie schreef op 08 maart 2016 @ 21:51:

[...]

Hee, die heb je van Hatsetats gejat! Geintje H, mag dat?Was mij niet opgevallen. Ik zal de H niet verder gebruiken dan.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 maart 2016 @ 21:51:

[...]

Hee, die heb je van Hatsetats gejat! Not even close
quote:hatsetats schreef op 07 maart 2016 @ 17:10:

Whoehahahahahahahahaaaaa

Truste Hats!
grutjes
Weet iemand waar dat taaltopic van vandaag staat? 'Hebjehaarweer' was volgens mij de TO.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Overig
Thanx. Helemaal overheen gelezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hehe, weer bij met lezen. Degene die Bella bedoelt staat bij mij op Negeer. Scheelt een boel ergernis.
quote:Marana_ schreef op 08 maart 2016 @ 16:46:

[...]

Dat is mijn invulling, zij zegt alleen maar dat ze het niet negatief bedoeld maar ook niet in bijv Rotterdam Noord gaat wonen.En dat mag niet want dan moet meteen de racismekaart weer getrokken worden?
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 maart 2016 @ 08:37:

[...]

En dat mag niet want dan moet meteen de racismekaart weer getrokken worden?Tuurlijk.
Jeeee wat een wind.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 09 maart 2016 @ 16:27:

Jeeee wat een wind.

lekker hè?

Zal ik er nog eentje laten?
Ik weet niet wat er gebeurt als je een paard een veer in z'n reet stopt maar ik doe t toch!

Een veer voor jou Jolly J!

Zet het voor de zekerheid alvast op een lopen..
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 19:24:

Ik weet niet wat er gebeurt als je een paard een veer in z'n reet stopt maar ik doe t toch!

Een veer voor jou Jolly J!

Zet het voor de zekerheid alvast op een lopen.. Heb je het over zijn reacties in het topic 'Hier is het ook al mis'?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven