Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 maart 2016 om 21:29
quote:Hunniebunnie schreef op 08 maart 2016 @ 20:53:
Officieel ben ik ook allochtoon. Ik ga morgen denk ik naar de Alblasserwaard en in alle dorpen stoppen en heel hard 'boe' roepen Kom je me ophalen? Ik gooi er na uitspraken van anderen in die richting vaak iets in in de richting van ' oh je wil dus dat ik naar huis gestuurd word? Kan je me dan ook vertellen op welk adres ik in dat land woon, is wel handig'.
Officieel ben ik ook allochtoon. Ik ga morgen denk ik naar de Alblasserwaard en in alle dorpen stoppen en heel hard 'boe' roepen Kom je me ophalen? Ik gooi er na uitspraken van anderen in die richting vaak iets in in de richting van ' oh je wil dus dat ik naar huis gestuurd word? Kan je me dan ook vertellen op welk adres ik in dat land woon, is wel handig'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 8 maart 2016 om 21:36
quote:hatsetats schreef op 08 maart 2016 @ 21:11:
[...]
Dat doet de rest die daar wel leest ook. Dus dat maakt niet uit.Heb jij het wel gelezen? Ik vind het werkelijk een belachelijk zinnetje. Ongelooflijk dat iemand niet ziet hoe lomp het is dat dat het eerste is wat je vraagt over een bepaalde plaats.
[...]
Dat doet de rest die daar wel leest ook. Dus dat maakt niet uit.Heb jij het wel gelezen? Ik vind het werkelijk een belachelijk zinnetje. Ongelooflijk dat iemand niet ziet hoe lomp het is dat dat het eerste is wat je vraagt over een bepaalde plaats.
dinsdag 8 maart 2016 om 21:43
woensdag 9 maart 2016 om 19:42
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 19:24:
Ik weet niet wat er gebeurt als je een paard een veer in z'n reet stopt maar ik doe t toch!
Een veer voor jou Jolly J!
Zet het voor de zekerheid alvast op een lopen.. Heb je het over zijn reacties in het topic 'Hier is het ook al mis'?
Ik weet niet wat er gebeurt als je een paard een veer in z'n reet stopt maar ik doe t toch!
Een veer voor jou Jolly J!
Zet het voor de zekerheid alvast op een lopen.. Heb je het over zijn reacties in het topic 'Hier is het ook al mis'?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras