Uitgerekend begin Juni 2016

26-09-2015 11:48 684 berichten
Topic voor meiden die begin Juni 2016 uitgerekend zijn!

De tabel is gesloten!

Het is een beetje stil rond Ippy, Felice en xKusx. Willen jullie nog meeschrijven?

NaamLeeftijdenKindje #UitgerekendBijzonderhedenGeslachtSunssshine27/281e31 mei 2016 18-12 geslachtsbepaling MeisjeBliss9124/301e1 Juni 2016 7 Januari 20 weken echo MeisjeIppy35/401e3 Juni 2016003liesje25/291e3 Juni 2016Imjustagirl30/321e3 Juni 2016 14-01 20 weken echoJongenVrouwtje3433/342e5 Juni 2016 25-1 20-weken echoJongenKatje5531/371e3 Juni 2016 16-12 VK Bonaire201534/421e3 Juni 2016 June32/271e6 Juni 2016 Ween29/312e8 Juni 2016xKusx28/301e8 Juni 2016Z0nnetje26/341e8 Juni 2016Autumn7243/??1e7 Juni 2016 JongenNadiaxx30/311e9 Juni 2016 Jongen

Maart198926/??1e10 Juni 2016 Tilly8332/321e10 Juni 2016 Pinoes38/432e11 Juni 2016 JongenMyrdal35/362e10 Juni 2016 NIPT vanwege verhoogde combitest, 14 dec vk, 25 jan 20 wekenFrutje35/333e12 Juni 2016 31 dec controle vk, 27 januari 20 weken echowrs meisjeWichke24/251e15 Juni 2016 25-1 20 weken echo JongenApriljune33/341e16 Juni 2016 Orchidee8826/322e16 Juni 2016

Klaber

Tabel wijzigen:

beginjuni2016

juni2016

Of zet je gegevens dikgedrukt
Alle reacties Link kopieren
Leuk he...die pretecho's😊 Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en idd het gezichtje was zo duidelijk te zien. Toen ons zoontje geboren werd...hadden we echt zoiets van heee...die kennen we😉

Volgende week woensdag hebben wij onze pretecho van zoontje nr 2 dus...😍 Ben benieuwd....

Verder voel ik me ook goed nog...ook geen enorme buik ofzo dus zit nog niet echt in de weg ook. Hoe is de groei/aantal kilo's nu bij jullie?

Oja, verder ook gewoon nog steeds aan het sporten. Alles wat ik al deed maar dan op n lager pitje....bij ons op de sportschool geven ze ook zwangerschapsyoga...dus dat komt mooi uit. Ga daar over 2 wkn aan beginnen....
Wij hebben geen pretecho gedaan omdat wij het geslacht niet willen weten leek ons dit niet handig.

Ik heb inmiddels wel een behoorlijke buik die met bukken flink in de weg zit.

Verder elke ochtend een soort bloedneus .

Ook wat last van maagzuur , de verloskundige vertelde vorige keer dat de kleine een flinke groeispurt had doorgemaakt.

Het kamertje is volgende week helemaal af .

De namen zijn we aardig uit voor beide geslachten. Dus het aftellen kan gaan beginnen!
Daar had ik idd ook niet zo'n zin in Tilly om zoveel avonden kwijt te zijn aan een cursus, ik doe t echt alleen als t maar 1 avond is denk ik. Maar zo'n internetcursus is anders idd ook een optie!

Ja moet je echt doen is echt leuk zo'n echo!

Ja echt leuk Vrouwtje! Haha wat grappig ik vroeg me nog af of dat gezichtje straks ook echt herkenbaar is maar dat was bij jullie dus wel het geval hihi leuk! Veel plezier bij jullie echo!

Fijn dat je ook nog lekker kunt sporten en je buik nog niet in de weg zit.

Hier nu 9.5 kg aangekomen ondertussen, buik is flink gegroeit maar echt in de weg zitten doet ie (nog) niet.

Ben ook wel heel blij met hoe mn buik groeit trouwens hihi, echt naar voren ik heb mn taille ook nog steeds! (Beetje ijdel? Neuh haha )

Oh jammer June, maar idd als je zeker wil weten dat je het geslacht niet perongeluk ziet is dat wel slimmer! Blijf het knap vinden trouwens hihi om dat geduld te hebben voor het geslacht.

Vervelend die (soort van) bloedneuzen en maagzuur! Maar fijn dat de kleine zo goed groeit die in de weg zittende buik is ook niet zo erg natuurlijk.

Leuk het kamertje bijna af!

Handig ook dat jullie de namen al weten, wij zijn er echt nog niet over uit haha.. hebben wel wat namen maar nog niet dé naam zeg maar.
Rustig hier logisch ook! Heb veel dingen geregeld en fulltime werken erbij is druk. Ben nu ook weer vaker moe! Heb afgelopen maandag de eerste bijeenkomst gehad van zwanger & fit via de fysio! Zeker een aanrader want veel info gekregen en leuk groepje vrouwen zo samen. Er zijn 8 lessen voor en 6 na. Was er eerst niet zo zeker van of ik het wilde en tijd had maar dit kwam toevallig mooi uit.

verder geen 30 weken echo omdat alles goed gaat met de groei dus wel volgende week een pretecho voor de opa's en oma's en boor mezelf haha.
Hoi allemaal! Super leuk om te lezen dat het goed gaat met iedereen en iedereen druk is met dezelfde dingen ;) Hier gaat het ook prima, buik groeit nu best hard, maar is nog steeds prima te doen. Net terug van de 2e x zwanger fit, toch wel erg leuk en nuttig!

Kamertje is zo goed als klaar en afgelopen zaterdag ook de kinderwagen besteld. Fijn gevoel.

Naam zijn we aan de ene kant al zo'n 10 weken over uit, maar vinden het ook weer eng om hem definitief te maken haha. Maar goed, we hebben nog zo'n 12 weken om goed na te denken. Had wel een proef geboorte kaartje besteld met de namen er op, was wel leuk om te zien

Ik twijfel nog over een 3D echo, het ziet er altijd zo alien uit, of is het toch wel heel goed te zien?

Wel grappig dat je je kindje er toch wel heel erg in terug zag Vrouwtje!

Wat betreft gewicht ben ik trouwens zo'n 7kg aangekomen totdat ik 22 weken was en sta nu al 6 weken stil wat betreft gewicht.. en dat terwijl nu juist mijn buik groeit! Maar eet wel veeeel gezonder dan de eerste weken toen ik zo misselijk was. We hebben over een kleine 2 weken een 30 weken groei echo omdat ie bij 20 weken wat boven het gemiddelde lag qua groei, ben heel benieuwd! Maar het schijnt nog steeds niet heel veel te zeggen.. hij moet er toch uit ;)

Geniet ze nog allemaal, hopelijk zonder al te veel kwaaltjes!!
Hoi allemaal!

Leuk om te horen dat de babykamers al ver klaar zijn en de meeste al een beetje uit de naam zijn.

Wij zijn er ook uit! Alleen de schrijfwijze nog niet helemaal😆

Wij hebben gisteren onze pretecho gehad. Wat was het weer mooi om te zien. Niet echt alienachtig maar echt al een babytje, schrok er gewoon van...gewoon een wondertje weer😊 Hij lijkt trouwens op zn broer zover we hebben kunnen zien😄

Verder nog n extra echo bij 30 wkn maar dat komt bij mij om te checken of de placenta niet te dicht meer bij de "uitgang" ligt.

Verder nu zo'n 8 kg aangekomen en net als Bliss draag ik echt naar voren en heb ik ook mn taille nog. Aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben, totdat ik me naar opzij draai😂

Nou...komende tijd wordt best spannend meiden, allemaal aanbeland in 3e trimester...time flies! Vinden jullie ook niet?
Leuk dat jullie ook nog een pretecho doen Sunsshine! Ook 3/4d of dat niet?

Fijn dat de babykamer bij jullie ook zo goed als af is Imjustagirl.

Ik vond de 3/4d echo helemaal niet alien haha ik zag echt een mooi klein baby gezichtje! Maar ik denk dat het ook aan de apparatuur zal liggen, het ene apparaat geeft scherper beeld dan het andere en de baby moet er ook net goed voor liggen.

Haha idd wat je zegt hij moet er toch uit maar altijd fijn natuurlijk een extra echo!

Ik heb mijn groeiecho ook over 2 weken ongeveer, zomaar gewoon omdat mijn verloskundige dat standaard bij iedereen doet.

Wat leuk dat jullie al konden zien dat ie op zn grote broer lijkt Vrouwtje haha!

Hihi jij ook je taille nog! Stiekem toch wel heel fijn he haha hier precies hetzelfde idd van achter/voor zie je het niet tot ik opzij draai haha.

Fijn dat jullie ook al uit de naam zijn! Hier nog steeds niet haha. Er is tot nu toe 1 naam voorbij gekomen die we allebei wel oke vinden maar verder vinden we elkaars opties niet zo tot nu toe.

Het gaat idd super snel! 3e trimester alweer.. pff echt niet normaal. Ik probeer er dus ook elk moment van te genieten om zwanger te zijn, voor je het weet is die buik weer plat en hebben we ons kleintje in onze armen!

Nu 28+3 en alles gaat nog steeds perfect hier dus super fijn.

Gaat er nog iemand een fotoshoot doen? Ik doe er een rond 34 weken. En een gipsbuik ook, die word daarna helemaal mooi strak afgewerkt.
heeey dames !

wat fijn om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie en alle kleintjes !

wij gaan ook een pret echo doen komende woensdag ben zo blij kan ik mijn kleintje zien en het is 3d/4d ik ben alleen bang dat we niet genoeg zien omdat ik dan nog 'maar' 27 weken ben.

misschien moet er wat meer vet op komen zodat je alles goed kan zien ofzoiets...haha

ik ben 8 kilo aangekomen, maar ik heb ook geen gekke cravings, iemand wel ?

ik merk wel dat ik super alert ben op me buik constant sta ik daar met mijn handje op mijn buik te wrijven als meneer weer een schop geeft haha.

ik doe bij een fysiotherapeut zwanger en fit erg leuk, ik merk ook dat ik veel lekkerder in me vel zit na een uurtje bewegen !

uhm taille heb ik niet meer geloof ik, mijn buik borsten en billen zijn wat groter geworden ! haha maar geen straie vooralsnog.

ik hou de omtrek zo om de maand bij, deze week is het 100 cm, voor de grap mijn vaders buik ook opgemeten 105cm.. hihi ik word nog dikker als hem !

wat fijn dat jullie nog op vakantie zijn geweest, hier niet mijn vriend is 2 weken werkloos geweest gelukkig nu werk en dichterbij huis maar was wel even slikken zeg pfoe !

wij gaan geen fotoshoot doen maar wel een gipsbuik !

en we zijn al een tijdje uit over de naam maar die houden we nog geheim !

de geboortekaartjes is nog even een dingetje, wat moeilijk ! (en duur)

ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan met iedereen !
Leuk Wichke dat je ook een echo gaat doen!!

Ik had mijn 3/4d echo ook met 26/27 weken en het beeld was prachtig hoor inclusief bolle wangetjes haha dus maak je daar niet druk om. Je gaat gewoon een mooie baby zien!!

Haha ja dat met mn buik heb ik ook automatisch mn hand op de plek waar ze schopt.

Ik ben ondertussen 11(!!) kilo aangekomen haha, maar heb geen idee waar het allemaal zit ik woog 52 voor mijn zwangerschap. Ik kom zo'n 2-3 kilo per maand aan. Ik heb er dus nog 5-6 te gaan als t zo doorgaat haha.

Ach die omvang maakt niet uit toch jij hebt in elk geval een goed excuus haha wel leuk om dat zo op te meten!

Fijn dat je geen striae hebt! Ik ook totaal niet gelukkig.

Geboortekaartjes zijn wij ook nog niet over uit hoor, zelfs nog niet echt mee bezig geweest ik wil eerst over de naam uit zijn.

Al weet ik wel ongeveer wat ik wil qua kaartje en vriend laat het aan mij over dus zal niet zo moeilijk worden denk ik.

Gelijk heb je dat je de naam nog ff geheim houdt toch leuk om dat tot de geboorte lekker voor jullie te houden! (Gaan wij ook doen)
wat leuk bliss dat je ook rond die tijd een echo hebt gehad

fijn he dat je even je babytje kan zien !

wij konden de baby ook goed zien alleen hij zat wel met zijn handjes voor zijn gezicht !

ach, blijft het nog een grotere verrassing als hij geboren word

want yeeey vandaag 28 weken dat betekend we zijn beland in het 3e trimester !

spannend hoor !

fijn dat we allebei geen straie hebt ik olie mezelf wel helemaal in elke dag !

heb je nog geen naam ? lijkt me super lastig, wij hebben hem gelukkig al redelijk snel.

ja leuk he ! iedereen weet wat het geslacht word maar de naam is ook super spannend !

ik denk ook dat ik wil gaan dragen !

wij wonen 2 hoog en de wandelwagen zou dat beneden in de schuur staan, is niet erg maar mij lijkt een draagzak of doek handiger nu !

weet jij al of je borst of flesvoeding wil geven ?

ik graag borst maar nog niet naar een voorlichting of iets dergelijks geweest

groetjes !
Dag dames.

Ook weer van mijn kant ff een berichtje...merk dat ik de laatste week behoorlijk in mezelf zit zeg maar...ben ook wat meer moe en begin wat last van nesteldrang te krijgen...hahaha...tsja zit in mn 30e week nu en mijn eerste zoontje kwam al met 36 wkn. Wil niet zeggen dat het nu weer zo is, maar het begint te kriebelen en wil alles af hebben binnen nu en 4 wkn.

Maar goed...qua groei gaat t ook nog steeds goed...omvang van buikkie is nu 93 cm en nog steeds draag ik naar voor, verder nergens echt voller...behalve borsten dan....en ook geen striae...gelukkig...en idd...smeren. Ik heb zelf van Zwitsal Mama de buikbalsem...deze is zoooo fijn.

Verder nog een paar weekjes werken en dan verlof...ben dr wel al een beetje aan toe. Jullie?
Heey !

Ik snap het wel dat je nesteldrang hebt hoor vooral als je zoontje een paar weken eerder is geboren ! Gewoon lekker je vent en iedereen om je heen aansturen en toegeven aan die nesteldrang houdt jezelf ook rustiger en het is ook fijn als alles lekker af is voordat de kleine er is !

Mijn omtrek is 1.05 cm supergrappig vond ik het na een meter !

Oh ja heerlijk is die Zwitser balsem hè ! Ik gebruik ook olie van de rituals niet echt voor mama maar lekker om mee te smeren !

Ik heb vandaag zo'n anita buik band gehaald wel erg fijn om mee te lopen ondanks dat hij strak zit !

Ik heb ook een hartjeshoorn gekocht alleen we konden het hartje niet horen, mijn vriend en moeder hoorde eigenlijk helemaal niks.

Iemand ervaring mee ?

Fijne Pasen !
Hoi meiden hoe is het met iedereen ?

Morgen alweer 30 weken de tijd vliegt voorbij.

Het kamertje is inmiddels helemaal af alles hangt netjes in de kast .

Alleen de box en babyfoon moeten we nog kopen maar we weten wat we willen dus dat is een kwestie van even langs de winkel.

Ik ben inmiddels aardig gegroeid een behoorlijke buik . Smeer mij ook twee keer per dag in met Zwitsal en babyolie en gelukkig nog geen striae te zien.

Wat echt irritant is dat ik last van een aambei heb dat doet behoorlijk pijn . Heb zalf gehaald maar helpt niet echt. Donderdag naar de verloskundige dan maar even vragen wat ik ermee moet.

Verder komt de vermoeidheid ook wat meer om de hoek kijken .

Nog 5.5 week werken dan lekker verlof.!
Ahh vervelend aambeien ???? schijnt erbij te horen las ik in mn app.. heb er zelf geen last van. Wel veel last van mn onderrug ineens. Kan na een werkdag niet liggen, niet zitten alles doet zeer. Gelukkig niet elke dag maar heel irritant. Zal dat bij zwanger n fit wel even aangeven miss hebben ze tips.

Ik tel de tijd tot verlof wel af haha. Hoeveel weken vtv gaan jullie? Ik 4. Dus nu nog 4,5 te gaan. Babykamer is bij ons af maar de kast moet ik nog vullen. Ook nog opzoek naar een lamp.

Verder niks bijzonders.. de tijd gaat snel!
Oei..idd aambeien...heb er ook geen maar lijkt me supervervelend...

Tsja in het laatste trimester kun je weer last krijgen van allerlei kwaaltjes.

Bij mij is het momenteel wat minder goed slapen, maagzuur en last van onderrug.

Overigens erg opgelucht...had vanmiddag extra controle echo voor ligging placenta en groei...gelukkig was het toppie in orde. Ligt qua groei op de middenlijn/ zelfs iets erboven, gewicht nu 1600 bij 30 wkn 3 dgn en placenta moest nu 2cm vanaf de "uitgang" liggen...is nu zelfs 4cm...tevens is de kleine van dwarsligging gedraaid met hoofdje nu naar beneden...dus ligt nu iig goed :-)

Zijn er nog dames die hun 30 wkn echo hebben gehad of gaan krijgen?

Oja wat betreft verlof...ben er nu ook wel al wat aan toe. Ik werk nog 3,5 week....neem 6 wkn ervoor.
Vervelend zeg die aambeien, hoop dat het de rest bespaard blijft, maar het schijnt dat het ook nog na de bevalling kan optreden..

Fijn dat je zo goed nieuws hebt gehad vrouwtje! Is altijd een opluchting.

Ik heb eigenlijk weinig kwaaltjes, (nog) geen maagzuur of zo.

Last van mijn onderrug was voorral nachts vervelend, maar gaat nu ook beter.

Ondanks dat bepaalde dingen wat zwaarder worden voel ik mij ook weer heel erg energiek, dus dat is heel fijn. Ik heb morgen de 30 weken echo (maar 30+6 zwanger) ben heel benieuwd!

Morgen komt ook iemand van kraamzorg voor een intake en ik heb 's avonds een zwangerschaps massage (cadeautje van vriendinnen) dus enerverende dag! - fijn dat ik op zo'n dag thuis kan werken.

Over werken gesproken, na deze week nog 4 weken werken. Stop 5 weken van te voren met dank aan hemelvaart en 3 dagen normale verlof opname, zodat ik de 2 weken toch kan meenemen naar nadat ons kindje er is. Ben er nog niet echt aan toe, dus vind het prima zo! Zal vast over 4 weken anders zijn.
aambeien erg vervelend !

ben benieuwd of je vk misschien wat weet, vriendin van me werkt met ouderen die vaak ook last hebben van aambeien en die gebruiken lidocaine vaseline, ik weet niet of dat mag ivm zwangerschap maar je kunt het altijd proberen !

maar even die zwitsal buik balsem is lekker ! oh ik smeer me daar mee ook in, ook slaaplekker olie van de zwitsal olie van de ritualen en hammam olie. olieolieolie dacht de buik goed vet houden maar ik heb zelf ook nog geen last van straie hopelijk helpt het en anders is het super lekker geurtje op je buik ;)

ik krijg maar 1 echo nog dat is rond 35 weken de liggingsecho verder niks :(

echt jammer ik wil die kleine wel weer is zien, we hebben wel een pretecho gehad maar toch !

we hebben ook een hartjeshoorn gekocht superleuk om dat hartslag te kunnen horen !

ik wou niet zon elektrische doppler, dit vond ik veel intiemer

wat fijn dat het bij iedereen goed gaat !

en wat heerlijk imjustagirl een zwangerschapsmassage !

ik ben echt aan het snakken naar wat beter weer !

maar ik hoorde dat zwangere nu een zwangerschapsmasker kunnen krijgen ?

ik ben zelf getint en heb eigenlijk nooit zonnebrand op ! haha
Ik heb het behoorlijk druk met vanalles en nog wat dus ben maar weinig op t forum!

Fijn dat alles bij jullie goed gaat (op wat kwaaltjes na dan ) het gaat hard nu he?!

Aambeien geen ervaring mee gelukkig! Klinkt wel vervelend.

Die zwitsal buikbalsem gebruik ik ook, is idd een hele fijne! Ik heb ook bepanthen buikzalf die smeer ik sochtends en zwitsal voor ik ga slapen. Hier ook nog geen enkel striemetje te bekennen gelukkig.

Groeiecho heb ik afgelopen week ook gehad, meisje lag precies op schema en netjes in hoofdligging (zoals altijd) dus super. Ze woog nu 1700 bij 31 weken. Nu over 3 weken weer een groeiecho (doet mijn vk standaard).

Wat verlof betreft, ik heb een eigen zaak dus verlof is niet echt op mij van toepassing. Vind het wel ideaal ik neem lekker vrij wanneer ik wil zolang ik wil de eerste 3 maanden met de baby neem ik sowieso vrij (gewoon heel de zomer) en vanaf 34 weken doe ik langzaam aan wat minder tot 37 weken en dan neem ik vrij zodat ik alle laatste dingetjes op mn gemakje kan afmaken.

Jammer dat je minder echos hebt Wichke! Verschilt toch echt per verloskundige blijkt wel.

Ja je kan nu idd wel een zwangerschapsmasker krijgen dus ik zou me nu wel insmeren voor de zekerheid, zeker als je wat getint bent en snel bruin word heb je er wat meer kans op heb ik geloof ik ergens gelezen!

Ik heb ook echt zin in lekker weer ben echt een zomermens haha. Kom maar op met die warmte en dat zonnetje.

Onze baby's worden trouwens wel in een fijne periode geboren! Volop lente.
ik ben nu 30 weken maar mijn buik is maar een centimeter gegroeid ofzo de laatste 2 weken, me vriend denkt dat er geen groeispurt komt maar ik denk van wel. ik denk serieus dat ik ineens bam zon tonnetje word.

wat denken jullie kan nog komen toch ? ik moet nog 10 weken !

(en blijven smeren haha)

oh wat fijn bliss dat je lekker je eigen tijd in kan delen, maar het lijkt me ook zwaar hoor zon eigen zaak !

ja heerlijk weertje zondag was het ook zo lekker, ik vergeet me 9/10 keer in te smeren, maar ik heb nog geen vlek ontdekt.

ik moet niet teveel gaan gokken erop geloof ik haha voor de zekerheid ga ik toch zonnebrand halen :P

ja heerlijk he, nu baal ik wel dat we geen tuin hebben, maar wel een balkon uit de wind dus dat is ook heerlijk !

weten jullie al of jullie je kindje willen gaan dragen ? mij leek het zo leuk !

en hebben jullie een wiegje ? wij hebben een ledikant maar geen wieg terwijl ik hem wel bij me op de kamer wil hebben de eerste weken.

ik merk dat ik nu ineens echt moe word na iets, slecht concentreren en geïrriteerd ook een beetje.

zal er wel bij horen, vervelend voor me vriend hihi !
Mijn buik groeit ook niet heel erg meer ineens, terwijl iedereen zegt dat ik een kleine buil heb haha. Dus denk dat het een klein meisje is of het moet inderdaad nog komen, maar ben inmiddels 32+ weken. Ik heb na 20 weken geen echo meer gehad omdat alles normaal verloopt. Heb wel steeds.controle om de 3 weken en geloof bij 36 weken een liggingsecho.

Herken wat je zegt wichke, ook ineens weer erg moe en vergeet ineens alles! Ook de concentratie is ver te zoeken haha. Komt mn werk niet echt ten goede haha.

Ik heb ook geen wieg, maar ga er denk toch nog 1 kopen. Wilde eerst de baby niet op de kamer maar iedereen raad t t wel aan. Dus denk dat we er nog 1 gaan kopen.
Ja die groeispurt komt vast nog wel Wichke! Ik ben nu bijna 33 weken en de laatste 3 weken is mijn buik ook weer flink gegroeit.

Wij hebben wel een wieg voor de eerste weken, lijkt mij idd ook fijn om haar dan gewoon naast me te hebben! En praktisch met borstvoeding. Een vriendin raadde het me af die vond het niet fijn maar ik probeer het liever zelf uit.

En jij ga je nog wel een wieg kopen?

Die vermoeidheid komt bij mij idd ook af en toe weer terug! Verschilt per dag maar af en toe vallen mijn ogen smiddags weer bijna dicht als ik op de bank plof haha.

Niet veel echos gehad dan idd Sunssshine! Stom eigenlijk hoe verschillend dat is per verloskundige. Krijg je wel een groeiecho of alleen die liggingsecho?

Ja je buik kan natuurlijk zomaar nog een groeispurt krijgen de komende weken wie weet en anders klein maar fijn, ook helemaal goed toch hihi.

Het gaat wel hard nu he de tijd vliegt gewoon voorbij!
Vandaag aanbeland in de 33e week...gaat echt hard he ladies.

Maar zie dat maar als n goed teken

Hier maakt de buik sinds vorige week een groeispurtje...ben benieuwd of dat zo blijft doorgaan nu. Lange tijd best klein buikkie en nu komt ie behoorlijk naar voren...sinds paar dgn ook vreselijk last van maagzuur..minder maar ach...lang leve de Rennies!! :-)

Verder mag ik niet klagen alleen slaat de vermoeidheid ook behoorlijk toe idd...maar hoort er ook wel bij in dit stadium...

Verder geen wiegje voor op de slaapkamer...bij mn 1e ook niet gedaan en beviel prima. We hebben toen wel de eerste week ons zoontje bij ons op de slaapkamer gelegd in de reiswieg en dat ging prima...gaan we nu dus weer doen.

Oja, ik ga ook weer borstvoeding geven de eerste maanden...bij mn eerste ook gedaan en dat ging als n tiet haha...maar zonder gekheid, dat is heel persoonlijk en het moet ook lukken natuurlijk maar ik vond het heel erg fijn en bijzonder.

Nog dames die borstvoeding willen geven?
Hoi allemaal.

Hoe is het met iedereen?

Bij mij iets minder momenteel :(

Gisteren reguliere controle gehad en helaas...bloeddruk is teveel aan het stijgen..precies hetzelfde als in mn vorige zwangerschap. :( (toen is mn zoontje ingeleid op 35 wkn 6 dgn).

Nu morgen weer extra controle en dan kijken nav daarvan hoe of wat. Ze kunnen het tegenwoordig wel proberen te "rekken" met medicatie tm 37/38 wkn...dusss...fingers crossed.

Wellicht mag ik volgende week (mn laatste weekweek tm verlof) ook niet meer werken...dus we zullen zien.

Baal dr alleen enorm van en helaas weg is nu toch wel een beetje het genieten...

Gelukkig doet de kleine t goed in mn buik en groeit hij ook goed.

Sorry...voor dit minder leuke bericht maar wilde het graag even van me afschrijven....
ah dat is even schrikken Vrouwtje.

We schrijven niet veel, maar perfecte plek hier om het even van je af te schrijven!

Hopen dat je morgen beter nieuws krijgt.. good luck!

En ik denk maar zo; het is alleen maar goed dat ze alles zo goed in de gate houden, ze gaan er ongetwijfeld alles aan doen om het zo goed mogelijk te laten verlopen.

En het belangrijkste is dat die kleine het goed doet!

Ik zal voor je duimen.

Hier gaat alles trouwens nog steeds prima, geen gekke dingen, alleen een soort kickbokser in mijn buik!!

Merk nu wel dat alles wat minder soepel gaat, maar gelukkig nog maar 9 dagen werken, dan kan ik lekker mijn eigen tempo gaan aanhouden.
wat @imjustagirl zegt!

fijn toch om hier even van je af te kunnen schrijven met zulk vervelend bericht, @vrouwtje34

hoe ging de controle ?

hopelijk blijft de bloeddruk stabiel, maar ik kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt, fijn dat de kleine oké is en hopelijk hoef je niet eerder te bevallen, sterkte !

en ik wil ook borstvoeding geven, ik heb geen idee of het kan of loopt ofzo maar de kraamhulp zei je hebt de motivatie dus dan kunnen we wat mee (uh oké)

lijkt me super bijzonder !

ik moet echt plankjes ophangen in de kamer en nog wat voor het raam plakken en ach die kleine klusjes doen waar ik echt geen zin in heb ook haha !

vreselijk, maargoed ik wil wel een wiegje maar geen dure dus als iemand een goedkoop wiegje weet ! GRAAG ! haha

woensdag moeten we weer naar de vk voor controle ben benieuwd of de beeb is gaan draaien, hij lag echt 2 controles en tussendoor steeds op dezelfde plek (hoofd beneden billen rechts maar ik heb nu het idee dat hij anders is gaan liggen maar we zien het wel als het maar geen stuit is ineens hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven