Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 10 maart 2016 om 11:03
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 11:01:
Daar is napraat ook voor dames. Als je alleen gezelligheid wilt dan moet je ergens anders heen.
Hahahahahahhahhahahahah Jij had mijn gezicht net moeten zien Hat. We hadden niet over hier en nú, maar in het algemeen hier.
Raar dat je je aangesproken voelde.
Daar is napraat ook voor dames. Als je alleen gezelligheid wilt dan moet je ergens anders heen.
Hahahahahahhahhahahahah Jij had mijn gezicht net moeten zien Hat. We hadden niet over hier en nú, maar in het algemeen hier.
Raar dat je je aangesproken voelde.
donderdag 10 maart 2016 om 11:03
quote:hatsetats schreef op 10 maart 2016 @ 11:01:
Daar is napraat ook voor dames. Als je alleen gezelligheid wilt dan moet je ergens anders heen.Dat snap ik op zich. Je kunt best stevig van mening verschillen. Maar soms gebeurt dat best heftig, en daarom vraag ik me af wanneer het dan 'op de man wordt' en het dus wordt verwijderd. Althans, wordt het dan verwijderd?
Daar is napraat ook voor dames. Als je alleen gezelligheid wilt dan moet je ergens anders heen.Dat snap ik op zich. Je kunt best stevig van mening verschillen. Maar soms gebeurt dat best heftig, en daarom vraag ik me af wanneer het dan 'op de man wordt' en het dus wordt verwijderd. Althans, wordt het dan verwijderd?
donderdag 10 maart 2016 om 11:05
donderdag 10 maart 2016 om 11:08
donderdag 10 maart 2016 om 11:10
quote:Ikhierhuh schreef op 10 maart 2016 @ 11:08:
[...]
Kon ik niet anders uit je woorden halen, aangezien ik al duidelijk had gemaakt wel hier leuk te vinden, en niet nodig vind ergens anders naar toe te moeten gaan op zoek naar gezelligheid.Wie zegt dat ik het tegen jou had?
[...]
Kon ik niet anders uit je woorden halen, aangezien ik al duidelijk had gemaakt wel hier leuk te vinden, en niet nodig vind ergens anders naar toe te moeten gaan op zoek naar gezelligheid.Wie zegt dat ik het tegen jou had?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 10 maart 2016 om 11:13
quote:Hunniebunnie schreef op 10 maart 2016 @ 11:10:
Peecee ken ik niet, althans, heb de naam wel eens gezien, maar is me niets van bijgebleven. Bridgette, ik mis je ouwe avator wel een beetje hoor!Let maar ff voortaan een beetje op. Hahahahahah Eingelijk moet je niet eens opletten, valt vanzelf op.
Peecee ken ik niet, althans, heb de naam wel eens gezien, maar is me niets van bijgebleven. Bridgette, ik mis je ouwe avator wel een beetje hoor!Let maar ff voortaan een beetje op. Hahahahahah Eingelijk moet je niet eens opletten, valt vanzelf op.
donderdag 10 maart 2016 om 11:15
donderdag 10 maart 2016 om 11:17
donderdag 10 maart 2016 om 11:18
quote:peecee schreef op 10 maart 2016 @ 11:16:
Dames niet roddelen. ..ik heb vandaag nog een aardige reaktie geplaatst bij.....relaties hier Is het ook mis. Jammer dat jullie zo negatief zijn over mij. Ik wens jullie een fijne dag.

Fijne dag Peecee!!
Ik heb gelezen dat je hier alles mag zeggen en als je niet leuk vind ergens anders naar toe moet.
Tsja, leuker kan ik het niet maken.
Dames niet roddelen. ..ik heb vandaag nog een aardige reaktie geplaatst bij.....relaties hier Is het ook mis. Jammer dat jullie zo negatief zijn over mij. Ik wens jullie een fijne dag.
Fijne dag Peecee!!
Ik heb gelezen dat je hier alles mag zeggen en als je niet leuk vind ergens anders naar toe moet.
Tsja, leuker kan ik het niet maken.