Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hier in Amsterdam is het echt niet rustig. Winkels zijn gewoon open.
Maar vanaf nu gaan ze ook in de Alblasserwaard open. Dát is dan weer wèl nieuws!
Zal wel aan mij liggen maar ik snap de lol niet van de 'leuke (hoofd)grapjes' in het topic over de onthoofding, al weet ik ook dat galgenhumor mee kan relativeren. Maar ja, niet mijn soort humor dan blijkbaar. En dat ga ik daar niet posten want dan staat ie in mijn favorietenlijstje.

Terwijl ik er denk ik geen moeite mee zou hebben als het over die verongelukte plofkraker zou gaan. Daar dacht ik alleen maar bij iets anders bij (jammer dat ze niet alle 3 omkwamen) terwijl die gedachte net zo goed fout is.
quote:denachtzuster schreef op 10 maart 2016 @ 12:21:

[...]

Welk forum is dat? Dan ga ik daar ook even kijken.Je zult het niet geloven, maar dit forum!
quote:thee schreef op 10 maart 2016 @ 17:05:

Zal wel aan mij liggen maar ik snap de lol niet van de 'leuke (hoofd)grapjes' in het topic over de onthoofding, al weet ik ook dat galgenhumor mee kan relativeren. Maar ja, niet mijn soort humor dan blijkbaar. En dat ga ik daar niet posten want dan staat ie in mijn favorietenlijstje.

Terwijl ik er denk ik geen moeite mee zou hebben als het over die verongelukte plofkraker zou gaan. Daar dacht ik alleen maar bij iets anders bij (jammer dat ze niet alle 3 omkwamen) terwijl die gedachte net zo goed fout is.Amen!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Grapjes maken daar is minder erg dan het meelezen in vluchtelingen topics op Actueel.
Grapjes over onthoofdingen of vluchtelingen ed..... ik vind het allemaal niet kies geloof ik
Thee, eens.

Ik vind het ook ongepast en onsmakelijk.

Tenminste, de eerste berichten,

Daarna ben ik gestopt met lezen.

Kennelijk ben ik in staat tot bijleren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja, ik ging wel verder lezen feow. Misschien moet ik verder bijleren

Maar ik be-grijp het gewoon niet. Als IS bijv. journalisten onthoofd dan is men verbijsterd en nu, tja... tegen elkaar opbieden wie het leukst hoofd-grapje heeft.

edit: en ja, ik snap dat het forumgewijs Mag maar persoonlijk vind ik het meer een ernstige stap verder in wat er gebeurt. Zoals ik ergens las, er was onder de (Amsterdamse) onderwereld nog een soort van 'erecode'. Geen liquidaties in bijzijn van vrouw en/of kinderen etc. en nu is dit een daadwerkelijk feit 'gewoon in Nederland'. Ik vind dat zorgelijk en schrijnend.
het ligt er natuurlijk ook aan wie de grapjes maakt he.
quote:Elsa schreef op 10 maart 2016 @ 23:20:

het ligt er natuurlijk ook aan wie de grapjes maakt he.

Uuuh

Nee
quote:Elsa schreef op 10 maart 2016 @ 23:20:

het ligt er natuurlijk ook aan wie de grapjes maakt he.Weet niet helemaal zeker hoe je dat bedoelt?
met een dubbele bodem
quote:Elsa schreef op 10 maart 2016 @ 23:52:

met een dubbele bodemDan vermoed ik te weten wat je bedoelt, en ja dat klopt.
quote:bankje schreef op 10 maart 2016 @ 14:01:

Overdrijven is ook een kunst en verder zit ik op mijn handen
Tik m aan Bankje Echt.............................. Niet te geloven toch?

Misschien moet ze schrijfster worden.
Hahahahah ja.
Fantasie genoeg
Als het ten koste van je baan kan gaan + de persoon in kwestie heeft de scheiding nog niet rond, zouden jullie dan zeggen 'go for it'?
quote:Hunniebunnie schreef op 11 maart 2016 @ 08:44:

Als het ten koste van je baan kan gaan + de persoon in kwestie heeft de scheiding nog niet rond, zouden jullie dan zeggen 'go for it'?In principe altijd. Banen zijn vervangbaar, echtscheidingen verlopen sneller als je for it goes.
O ja, zo kun je het ook zien...
quote:Hunniebunnie schreef op 11 maart 2016 @ 08:54:

O ja, zo kun je het ook zien...Komt bij dat ik principieel voor "for it go-en" ben in liefde en relaties.
En heeft dat jou al mooie dingen opgeleverd? Oprechte vraag, niet sarcastisch bedoeld.
quote:Hunniebunnie schreef op 11 maart 2016 @ 09:00:

En heeft dat jou al mooie dingen opgeleverd? Oprechte vraag, niet sarcastisch bedoeld.

Ja, dat heeft me zeker mooie dingen opgeleverd. Een relatie die al bijna vijftig jaar onvermijdelijk was, en die onaantastbaar is. Waarin de echtscheiding niet alleen niet "nog niet" bestaat, maar "nooit niet". Zowel mijn vrouw als ik go-en for it. Altijd, zonder uitzondering.

En zou iemand anders for it go-en bij mij of mijn vrouw, dan zou dat geen bedreiging zijn. Ik zou het niet eens zien, en als iemand for it goes bij mijn vrouw, zou ik dat hooguit amusant vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven