Uitgerekend 2de helft november 2016

10-03-2016 13:50 875 berichten
De tabel is vol! Hier kun je nog een extra november-topic vinden.

naamleeftijdUDj/m?kindjeafspraken/controlesbijzonderhedenIni35/409 nov jongen!eerstehalf mei2 jaar bezig geweest, 1e onderzoeken ziekenhuis doorlopenMiss9421/2417 novembereerste31 maart 7w echo1 jaar bezig geweestBluebell8928/3018 novembermeisje!eerste27 juni 20 weken echodec15 missed abortion 8.5 wktheepoes28/3418 novemberjongen!tweede5 april echo, 18 april termijnechoZwanger via IUI

Dec. 2015 missed abortion 11 wkSaatje8827/3223 novemberverrassing!eerste15 april 1e echo/8 mei 20 wekenechoin 3e ronde raak!MMaMMa33/4123 novemberjongen!tweede30 april termijnechovoor de 2e keer zwanger in ronde 1valkgezicht27/31novemberjongen!eerste11 April eerste afspraak verloskundigezonnetje1125/30half novembereersteknof29/3114 novembereerstebezig sinds juli 2014professor8629/2821 novembereerste5 april 7w echoolijfjesgroen32/3524 novemberjongen!eersteCarmen8828-2620 november eerste20-weken echo op 7 juli

Flipje, jo_86, botanietje & LuieDonder

De tabel is vol! Hier kun je nog een extra november-topic vinden.
Alle reacties Link kopieren
Flipje, 28 jaar, kinderwens sinds okt 2014, zwanger geworden dankzij ICSI behandeling. Positief getest op 8 maart!

Eerste kindje, uitgerekend op 16 november.

Ik hoop dat er snel meer dames zullen volgen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Gefeliciteerd Flipje!
Hoi Flipje,

Gefeliciteerd! Hier deze week ook een positieve test. Eerste kindje, sinds najaar 2014 bezig. In december 2015 missed abortion vastgesteld bij 10 weken. Vind het nu dus ontzettend spannend maar zou ook graag mee willen schrijven.

Ik ben trouwens 32 jaar, man ook.

Edit: uitgerekende datum gok ik voor nu rond 20 november, maar mijn cyclus is nog wat onvoorspelbaar sinds de miskraam.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Thanks meiden!! Botanietje, voor jou dus ook zeker geen gemakkelijke weg geweest.

Wauw 20 november uitgerekend dan heb je al vroeg een positieve test!
Even showen hoor! :-) (van boven naar beneden: 8, 9, 10 maart)

Mooie strepen, Flipje! Stiekem kijk ik ook graag de mijne nog even na (jup, streep zit er nog).

Ik had maandag een dikke streep 3 weken na het begin van mijn cyclus, ik sta er ook van te kijken. Eisprong was wel heel vroeg, dag 10 of zo.

Het ging hier ook niet allemaal van een leien dakje, maar als het deze keer goed gaat is dat het vast allemaal waard geweest. Hoeveelste ICSI ronde/terugplaatsing was dit voor jou?
Haha ja, ik kan ook wel naar die testen blijven kijken.

Dit was de eerste ICSI voor mij, en de eerste (verse) terugplaatsing. Wat een wonder! We hebben ook nog 5 embryo's in de vriezer zitten.... maar ik hoop dat die daar voorlopig lekker kunnen blijven!

Ik heb mijn hele ICSI-ervaring bijgehouden in een blog, die kun je hier lezen. Al met al is het me redelijk meegevallen (behalve de punctie). Maar ik heb natuurlijk ook heel veel geluk gehad dat het ook zo snel raak was!
Oh, een blog! Leuk geschreven, Flipje. Heel interessant ook (en we waren in dezelfde tijd aan een nieuw huis aan het klussen zo te lezen, toevallig zeg ).

De eerste poging raak, wat fijn zeg! Een van mijn beste vriendinnen heeft twee kinderen gekregen via ICSI. Via haar heb ik een hoop meegekregen over het traject maar ook over de moeilijke tijd ervoor, het wachten en hopen ...

Dat wachten is ook lastig, weet ik ondertussen! Ik was zo iemand waar je over schrijft: na bijna een jaar proberen op het punt staan om naar de huisarts te gaan en dan toch ineens zwanger. Helaas is dat verkeerd gegaan, dat was een nare tijd, zeker na zolang wachten. Aan de andere kant voel ik me nu juist een geluksvogel dat het 'zo snel' gelukt is, een beetje zoals jij zegt: wat een wonder!
Ik heb de echo op 1 april!
Wat spannend!

Net de verloskundige gebeld, ik mag 7 april. Oeh, dat wachten...
Hey dames,

Ik heb vanmorgen een positieve test in handen gehad! (wel 3 eigenlijk omdat ik het niet geloofde) Helemaal happy, maar ook onzeker en bang. Begin december een miskraam gehad na 8.5 week. Hopelijk gaat nu alles goed.

Flipje en botanietje, jullie ook gefeliciteerd.

Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben 28 en mijn vriend 30. En volgens mijn berekening uitgerekend op 18 november.
Hoi allemaal,

Mag ik ook meeschrijven? Volgens mijn berekening ben ik 12 november uitgerekend. Eigenlijk te vroeg voor dit topic, maar de andere topics zijn al vol en dicht! Wat weet iedereen op het forum het snel :D

Ik ben 34 en dit wordt mijn eerste kindje. Heel spannend allemaal! Ik ben momenteel op reis en wil voorlopig nog doorreizen, dus een deel van de zwangerschap zal in het buitenland zijn.
I approve this message
Ha Bluebell, gefeliciteerd! Wij schreven in hetzelfde topic over onze miskramen toch? Wat fijn om te lezen dat het bij jou ook weer gelukt is.

Gezellig als je meeschrijft. Hoe voel je je? Ik vind het wel extra spannend nu, naast de blijdschap.

En sorry voor het gluren, maar weet je al hoe je het thuis gaat vertellen?
Luiedonder, dat klinkt bijzonder! Ben je al lang op reis? Gefeliciteerd!
En oja mijn vriend is 32
I approve this message
Botanietje, bedankt! We zijn superblij. Jij ook gefeliciteerd!!

Spannend he?

Ja, inmiddels alweer ruim 10 maanden onderweg. Ik heb vandaag een praktijk in Hong Kong gemaild of zij een scan en bloedtest willen doen en alle resultaten digitaal kunnen doorgeven zodat ik een eigen dossier kan maken. Dus nu even afwachten wat zij zeggen!
I approve this message
Botanietje, dat klopt inderdaad. Ik was niet heel actief op dat gedeelte van het forum omdat ik probeerde niet teveel met de miskraam bezig te zijn. En dat is gelukt. Ik voel me goed, maar vind het best eng. En heb het gevoel dat ik minder enthousiast ben dan de eerste keer. Maar dat komt denk ik door de onzekerheid. Heb jij dat ook? Maandag eerst de verloskundige maar eens bellen om een afspraak in te plannen. Hoop dat ik rond de 7 mag komen voor een eerste echo.

Toen mijn vriend thuis kwam kon ik het niet lang geheim houden natuurlijk, dus heb ik gelijk de speen gegeven met The best papa! Hij was super blij natuurlijk.

Wat spannend LuieDonder, reizen en ook nog zwanger! Gefeliciteerd.

Ben je samen met je vriend op reis?
Hoi!

Ik schrijf graag met jullie mee :-)

Vandaag positief getest (en oke, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag ook, de test werd steeds donkerder)!

Zwanger geworden via iui. Tweede poging raak!

In december had ik een mssed abortion met 11 weken dat was echt niet leuk. Dus het is nu wel heel spannend!
We hebben trouwens al een zoontje. Hij is nu ruim 1,5 jaar :-)

Luiedonder, wat bijzonder! Al zolang op reis en ook nog zwanger. Leuk zeg! Waar ben je nu?

Hier al meerderen met een miskraam achter de rug helaas. Hopelijk gaat deze zwangerschap bij ons allemaal wel goed!
Joehoooeeeee theepoes!

Dames ik ga later op jullie reageren, ik ben nu moe!

Het wachtwoord voor de tabel is trouwens november
Mijn vriend is sporten en ik had geen zin. Dus ik heb in plaats daarvan de tabel aangepast. :D

Wat fijn dat IUI/ICSI zo goed gewerkt heeft en jullie zwanger zijn geworden, flipje en theepoes!

Wel naar om te lezen dat veel van jullie een miskraam hebben gehad. Hopelijk gaat het nu bij iedereen goed.

Ik ben inderdaad samen met mijn vriend, Bluebell89. We zijn nu in Borneo (het Maleisische deel). Afgelopen week waren we bij het regenwoud en daar was nergens een zwangerschapstest te vinden haha.

Maar we hadden er deze maand ook niet echt op gerekend dus we maakten ons niet druk.

Vorige maand dachten we wel dat ik zwanger was. Toen had ik een innestelingbloeding gehad en was ik twee weken overtijd, maar ik was toch niet zwanger. Dus deze maand dachten dat ik misschien gewoon weer wat later ongesteld zou worden. Totdat ik misselijk in de bus zat. Zes uur lang. Wat een verschrikking was dat! De volgende dag hebben we getest en het was raak. :D

Lang wachten tot de echo he? Hebben jullie al symptomen?
I approve this message
Gefeliciteerd dames! Hoera! Gisteren, 1 dag voor de NOD, had ik een positieve test in handen. Ik had al zo'n vermoeden! We, mijn man en ik, verwachten ons 2e kindje rond 19/11/2016. We hopen dat alles goed mag gaan. Het is nog zo pril... In augustus 2015 is ons 1e kindje geboren; een zoontje. Beide keren was ik in 1 keer zwanger. Echt een wonder!
@Symptomen: wat misselijk, wat vermoeid, wat pukkeltjes op mijn borst, wat gevoelige borsten...
Haha mmamma, die noem ik gewoon opvliegers!

Heb er zelf ook last van...

Flipje! Ik zag hou hier en dacht daaaar moet ik ook bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven