Ik moet even... schreeuwen!
vrijdag 31 oktober 2008 om 23:19
vrijdag 31 oktober 2008 om 23:34
u go gizmo 
niet te veel over nadenken.. als je dit gevoel nu al hebt, dan kan het alleen nog maar intenser zijn wanneer je hem in het echt weer ziet. als je echter nu twijfels zou hebben dan zou het kunnen gaan zoals vleermuis aangeeft. ik denk echter dat je je geen zorgen moet maken
eerder nadenken over...wat doe je aan... wat wordt de setting..welke muziek...welke verlichting.....ehhhrr... etc

niet te veel over nadenken.. als je dit gevoel nu al hebt, dan kan het alleen nog maar intenser zijn wanneer je hem in het echt weer ziet. als je echter nu twijfels zou hebben dan zou het kunnen gaan zoals vleermuis aangeeft. ik denk echter dat je je geen zorgen moet maken

zaterdag 1 november 2008 om 07:47
Giz wat fijn voor jullie dat je elkaar weer gaat zien!
Wat Vleermuis zegt is waar, mannen die van uitzenidng terugkomen zijn bijna allemaal veranderd. Ze hebben een X aantal maanden onder een bepaalde spanning geleefd, dingen gezien gezien / gehoord die ze een plek moeten geven en ze hebben al die tijd alleen maar het leger-leven gekend. Zijn gewend aan een bepaalde manier van met elkaar omgaan (en die is heel anders dan de burger manier )
Wees niet verbaasd als het hem moeite kost weer in het gewone leven te passen, als ie anders doet etc. Ook al heb je uren ge-msn-ed, ook al mag je best verwachten dat hij ook rekening met jou houdt, het is moeilijker voor hem dan voor jou.
Als ie anders doet; terk het je niet persoonlijk aan, laat hem maar, hij trekt wel weer bij. Je hoeft echt niet alles te pikken natuurlijk, maar verwacht niet dat je op dezelfde voet verder kunt gaan als voor de uitzending.
Wat Vleermuis zegt is waar, mannen die van uitzenidng terugkomen zijn bijna allemaal veranderd. Ze hebben een X aantal maanden onder een bepaalde spanning geleefd, dingen gezien gezien / gehoord die ze een plek moeten geven en ze hebben al die tijd alleen maar het leger-leven gekend. Zijn gewend aan een bepaalde manier van met elkaar omgaan (en die is heel anders dan de burger manier )
Wees niet verbaasd als het hem moeite kost weer in het gewone leven te passen, als ie anders doet etc. Ook al heb je uren ge-msn-ed, ook al mag je best verwachten dat hij ook rekening met jou houdt, het is moeilijker voor hem dan voor jou.
Als ie anders doet; terk het je niet persoonlijk aan, laat hem maar, hij trekt wel weer bij. Je hoeft echt niet alles te pikken natuurlijk, maar verwacht niet dat je op dezelfde voet verder kunt gaan als voor de uitzending.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 1 november 2008 om 21:03
De eerste dag of dagen zijn vast en zeker heerlijk en gaaf. Daarna kun je wel wat aanpassingsmoeilijkheden krijgen met elkaar. Ik heb geen vriend op uitzending gehad, maar een ex die drie maanden ging reizen. Het is een aantal jaren geleden en internet was minder wijd verbreid en in die gebieden (India, Pakistan, Iran etc) helemaal nauwelijks te vinden. Ik heb geleefd op 1 mail per week en een periode 1 telegram per 2 weken maximaal. Pas na 3 maanden spraken we elkaar weer en dat was een paar uur voor hij weer terug kwam. Toen was het 2 dagen helemaal geweldig en op dag 3 stonden we vette ruzie te maken en dat heeft wel even geduurd voor alles zich weer normaliseerde. We waren allebei veranderd en moesten ons aanpassen aan de nieuwe persoon. Overigens was de relatie altijd wel met redelijk veel ruzie en hebben we het dus uiteindelijk ook niet gered. Het had mij wel geholpen als ik gewaarschuwd was over dat aanpassen en dus wil ik het toch nog even benadrukken. Maar geniet in ieder geval van de terugkomst, die wordt natuurlijk geweldig.
zaterdag 1 november 2008 om 21:37
Giz, geef hem de ruimte. Hij is waarschijnlijk niet meer hetzelfde als voor ie wegging. Zo'n uitzendig doet wat met je, kan ook niet anders. Het heeft vaak enorme impact op mensen.
Je kan niet verwachten dat hij binnen no time aan het normale leventje is gewend, daar gaat heel veel tijd overheen.
Je kan niet verwachten dat hij binnen no time aan het normale leventje is gewend, daar gaat heel veel tijd overheen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 1 november 2008 om 21:38