Wat doe jij in zo'n geval?

31-10-2008 23:53 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je een jongen/man leuk vind en je tot hem aangetrokken voelt,ga je dan snel verder dan zoenen of wacht je daar een tijd mee?

Wacht je met je gevoel volgen omdat je eerst wilt weten of iemand serieus met je is ? Speel je het dus op safe en doe je rustig aan? Zodat je ook nooit gekwetst kan worden als het die jongen alleen om de sex te doen was?

Of volgen jullie je gevoel omdat je hem zo leuk vind en neem je het risico dat het maar voor 1 avond kan zijn,maar geniet je van de avond en zie je wel waar het schip strand?

Ik vraag me af hoe er over het algemeen gedacht word en hoe jullie dan handelen.
volg je gevoel, vrouwtje 257. Sommige dingen moet je niet beredeneren. Redenatie klopt meestal toch niet met realiteit.
Hmm, ik doe meestal vooral waar ik zin in heb. En als ik dus zin hem om verder te gaan dan alleen zoenen, dan doe ik dat. En als ik zin heb om het wat rustiger aan te doen trouwens ook. Hoewel rustig aandoen... als ik iemand écht leuk en aantrekkelijk vind duurt het nooit lang voordat we in bed belanden. Is t veels te lekker voor.

Zit je zelf nu in zo'n situatie Vrouw257?
Vanavond een korte spontane date gehad , was leuk en gezellig.. Hij probeerde mij te zoenen , maar ik heb dat niet toegestaan. Hem gezegd dat we daar nog tijd genoeg voor hebben..

Ik wil eerst weten of hij serieus genoeg is, omdat het mij enigzins t gevoel geeft dat hij een player is ennnn tis ook dat ik nu ongie ben en hem afgewimpeld heb omdat er toch verder niets kan/gaat gebeuren.

Ik weet niet of ik verder was gegaan met hem wanneer ik niet ongesteld zou zijn .. ik vermoed dat ik dan wel t bed met hem ingedoken was.. want hij zag er best apetijtelijk uit
offtopic: hoi Vleermuis! Nog lekker aan het daten lees ik?
hi moon , jeps.. *helaas wel* naja andere kant is t ook wel weer spannend enzo die dates..
Mijn gevoel kan helemaal JA zeggen,maar tegelijk denk ik ,slecht idee,wachten totdat je vaker af hebt gesproken of een relatie hebt,en dan doe ik dus niks. En het zijn meestal ook players en dan denk ik,niet intrappen..
Als je in ieder geval maar geniet van het hier en nu. Je weet niet wat er morgen weer is.
Moet zeggen, de man bij wie ik het langs heb 'gewacht' ook op(misschien toevallig) de langste relatie is uitgedraaid.
Dat weet je nooit honderd procent zeker. Maar als ie je wel leuk vindt dat maakt het niet zoveel uit wat je doet. Ga je direct met hem sexen dan vindt hij dat erg leuk omdat hij je leuk vindt, doe je het niet, dan hoopt ie dat het nog komt, en wacht hij als hij je leuk vindt.

De boel rekken omdat hij het contact mogelijk beeindigt omdat ie al sex dan van je heeft gehad, heeft weinig zin: dan zet hij het alsnog stop als hij het later, na zoveel keer van je krijgt.

Kortom: doe gewoon wat je zelf lekker vindt en waarbij je ook nog het gevoel hebt dat je niet gebruikt wordt.
Ik dook meteen met ze het bed in. Dat gezeik over wel / niet zoenen op de 1e date, daar deed ik nooit aan mee. Hup, gewoon lekker neuken en dan kijken waar het schip strandt.

Aruba, de man met wie ik het kortst heb gewacht (uurtje of 3) is uitgedraaid op mijn huidige relatie van nu 16 jaar.......

Dat wel / niet wachten zegt helemaal niks, als je elkaars ware bent dan maakt het niet uit of je na 1 uur al ligt te neuken of na een half jaar.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hangt een beetje van het moment af denk ik.

Met zoenen ben ik wel wat makkelijker, ook al draait het op niks uit...so what!

Seks ben ik dan iets terughoudender in, gaat meestal wel een week of 2/3 overheen.

Volg je gevoel.
Wat geeft dat nou als je direct met ze het bed induikt, of dat je 2 of 3 weken wacht!! Ik ben ook direct met mijn huidige vriend het bed ingedoken, en wij gaan zelfs trouwen, dus...........

En als het een one night stand blijkt te zijn, heb je toch (misschien ) lekkere sex gehad.

En hoezo gebruiken?? Dan kunnen die kerels ook wel zeggen dat ik ze gebruikt heb!
Nou Carbonara, ik vind dat nog snel, een week of 2/3. Bij mij gaan er eerder 2/3 maanden overheen.

Je wordt gewoon respectvoller behandeld als je wacht (vind ik hoor, dit is puur mijn mening en ervaring..)

Geniet eerst gewoon lekker van het daten. De aandacht en attenties, de deur die voor je opengehouden wordt, de arm die je krijgt tijdens het wandelen, kaartjes, enz. Dan voel je je vaak zo echt vrouw. Fijn vind ik dat.

En als je eenmaal dat respect gewonnen hebt, dan kun je daarna verder met hem gaan. Dan blijft dat respect ook.

Blijf je daarna ook nooit met een rotgevoel achter, stel dat het toch nog mis gaat. En het gekke is dat dit dan ook nog uiteindelijk vaak de vrouw is die niet meer verder wil. Als de man eenmaal door deze stadia heen is gaat hij er al volledig voor. Als vrouw zijnde maak je dan nog de keuze.

Maar val me hier niet op aan hoor, dit is nogmaals puur mijn eigen mening en ervaring..
Vlinder, voor de 1 te snel en voor de ander veel te langzaam....

Wat ik al zei, het hangt ook een beetje van het moment/type man af.

Als het goed klikt en vertrouwd voelt dan wil ik gewoon niet langer wachten

Maar uiteraard moet iedereen het zo doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Zoals ik al zei, volg je gevoel.
carbonara wijzigde dit bericht op 01-11-2008 08:23
Reden: t'is nog vroeg...
% gewijzigd
Ja, doe vooral waar je jezelf prettig bij voelt.

Zoals je je gedraagt, zo word je behandeld.
Nou vlinder, wat jij zegt over respectvoller behandelt worden daar voel ik me wel door aangevallen. Je laat het namelijk klinken alsof je het heel normal vindt dat iemand die een half jaar wacht respectvoller wordt behandelt dan degene die snel met een man naar bed gaat. En dat vind ik heel denigrerend van je.
quote:vlinder67 schreef op 01 november 2008 @ 08:07:

Nou Carbonara, ik vind dat nog snel, een week of 2/3. Bij mij gaan er eerder 2/3 maanden overheen.

Je wordt gewoon respectvoller behandeld als je wacht (vind ik hoor, dit is puur mijn mening en ervaring..)

Geniet eerst gewoon lekker van het daten. De aandacht en attenties, de deur die voor je opengehouden wordt, de arm die je krijgt tijdens het wandelen, kaartjes, enz. Dan voel je je vaak zo echt vrouw. Fijn vind ik dat. Jij voelt je niet echt vrouw tijdens het neuken?
Waarin ben ik in godsnaam "denigrerend"?

En wie heeft het over een half jaar?

Je leest duidelijk andere dingen dan er staan en dan kan iedereen zich aangevallen voelen. Hier kan ik dus niets mee..
En Korenwolf, alleen het woord al..

Sorry maar ik vind het zo plat en grof. Maar ik wist al dat dit de reacties zouden zijn.

Je hoeft niet net als mij te zijn of te doen, doe vooral gewoon lekker waar jij je goed bij voelt.

Maar het is mijn mening en ervaring die ik wou delen met TO. Wellicht een wat andere invalshoek dan de meesten hier hebben maar dat is geen reden om grof te worden.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 01 november 2008 @ 07:51:

Aruba, de man met wie ik het kortst heb gewacht (uurtje of 3) is uitgedraaid op mijn huidige relatie van nu 16 jaar.......

Ik dacht te lezen dat HPL en Aruba al 16 jaar een relatie hebben....
Vlinder, het is een oprechte vraag. Ik voel me namelijk totaal niet "echt vrouw" als iemand de deur voor me openhoudt. En wel tijdens het uitoefenen van de bijslaap.
quote:vlinder67 schreef op 01 november 2008 @ 08:29:

Ja, doe vooral waar je jezelf prettig bij voelt.

Zoals je je gedraagt, zo word je behandeld.Hier bv, hier ben je denigrerend.
Kolere, als ik me echt op en top vrouw voel is wel op het moment dat ik klaar kom, en dat gevoel krijg ik echt niet als de deur voor me open wordt gehouden, of dat ik een arm krijg bij het wandelen.
Je bent denigrerend als je zegt 'hoe je je gedraagt word je behandeld', als je het in deze context zegt. Hoe gedraag ik me dan als ik op de 1e avond met een man neuk? Slecht? Als een slet? Of als iemand die geniet van het leven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven