Hoe weet je dit?
vrijdag 31 oktober 2008 om 23:17
Neem een bloedtest af om het zeker te weten : http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/17537525/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 31 oktober 2008 om 23:22
Alle mannen, ja ja, echt álle mannen doen hetzelfde als ze verliefd zijn. Namelijk; ze laten hun haar groeien (terug naar de oertijd - oergevoelens), ze maken een afspraak om een tattoo te laten zetten met je naam erin én boeken een kamer in een willekeurig hotel om met je te neuken lief tegen je te doen.
Opgelucht nu je dit weet?
Opgelucht nu je dit weet?
vrijdag 31 oktober 2008 om 23:23

vrijdag 31 oktober 2008 om 23:30
quote:sunrise2 schreef op 31 oktober 2008 @ 23:23:
heel simpel, we gedragen ons zelf totaal niet wie ze echt zijn.
als wij verlieft zijn, zijn we atent behulpzaam,en een luisterend oor.
lief en zorgzaam...een jaar later, stoppen we een sok in de vuilnis zak , en een leeg melk pak in de was mand.
en dan heb je nog massel..als het er niet naast ligt.Gaan ze dan ook spelfouten maken? Uit wraak op hun pietluttige vriendin?
heel simpel, we gedragen ons zelf totaal niet wie ze echt zijn.
als wij verlieft zijn, zijn we atent behulpzaam,en een luisterend oor.
lief en zorgzaam...een jaar later, stoppen we een sok in de vuilnis zak , en een leeg melk pak in de was mand.
en dan heb je nog massel..als het er niet naast ligt.Gaan ze dan ook spelfouten maken? Uit wraak op hun pietluttige vriendin?
vrijdag 31 oktober 2008 om 23:31
hoe "doen" mannen als ze verliefd zijn
les 2: dan "doen" ze niks, dan staren ze uren voor zich uit, weten ze niet meer waar hun bed slaapt of waar hun huis woont...dan zijn ze echt helemaal van het padje
maar die bloedtest vind ik ook wel een goede tip (die ga ik zelf in het vervolg gebruiken..thnks)
les 2: dan "doen" ze niks, dan staren ze uren voor zich uit, weten ze niet meer waar hun bed slaapt of waar hun huis woont...dan zijn ze echt helemaal van het padje
maar die bloedtest vind ik ook wel een goede tip (die ga ik zelf in het vervolg gebruiken..thnks)