Ruzie met vriend van man

12-03-2016 13:52 527 berichten
Bedankt het is mij duidelijk geworden.
quote:JollyJ schreef op 12 maart 2016 @ 13:59:

[...]

waarom zou je "bang" zijn om in je eigen huis psychotische kankerhoer genoemd te worden. Je aanstaande ex lijkt me dan het probleem.

Ongeacht wat er gebeurd is, de eerste vriend/kennis/buurman die mijn vrouw een psychotische kankerhoer noemt, heeft een ernstig medisch probleem.

En dat staat los van of je het er naar gemaakt hebt of niet. Zo laat je gewoon niet over je vrouw praten.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent echt raarrrrr...

Ga plassen mens en loop rond alsof t je eigen huis is, wacht ff, het IS je eigen huis!!!

Doe normaaaaallll!!!!
quote:Erynn schreef op 12 maart 2016 @ 13:58:

TO moet zich normaal gedragen? Ik zou me juist afvragen of ik verder zou willen gaan met een kerel die mij door z'n vriend laat uitschelden voor K*hoer en dan ook nog verwacht dat ik gezellig koffie zou gaan drinken met zo'n gast. Echt, hell no.

Ja, helemaal gelijk natuurlijk, maar eigenlijk is het grootste probleem NU dat TO moet plassen en haar man geen emmer naar boven wil brengen

Dus moet ze gewoon gaan plassen.
Wat een klootzak.

Je man.
Huts!
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:00:

Mijn man zegt dat hij normaal tegen mij doet dus dat ik ook normaal moet doen. Maar iemand die mij een kankerhoer noemt daar kan ik gewoon niet normaal tegen doen zeker niet in mijn eigen huis. De laatste keer dat hij hier was heb ik hem erop aangesproken waarom hij dat zei en hij ontkende het. Toen ik de screenshots liet zien zei hij ohja dat heb ik idd gezegd en dat ben je ook gewoon.

Heb ook geappt naar man of ze aub weg wilden gaan maar daar hebben ze geen zin in...Het is ook jouw huis. Ik zou naar beneden gaan in je nachthemd, goedemiddag zeggen en aangeven dat deze kankerhoer wil dat hij vertrekt. Belachelijk dat jij je boven op gaat sluiten.
Probeer het tegenovergestelde te doen, ga lekker naar beneden in je nachthemd. Ga uitgebreid ontbijten, kleed je aan en ga lekker beneden zitten totdat deze asociale vriend van je man weg is. Begint hij te schelden vertel hem dat hij op moet donderen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:00:

Mijn man zegt dat hij normaal tegen mij doet dus dat ik ook normaal moet doen. Maar iemand die mij een kankerhoer noemt daar kan ik gewoon niet normaal tegen doen zeker niet in mijn eigen huis. De laatste keer dat hij hier was heb ik hem erop aangesproken waarom hij dat zei en hij ontkende het. Toen ik de screenshots liet zien zei hij ohja dat heb ik idd gezegd en dat ben je ook gewoon.

Heb ook geappt naar man of ze aub weg wilden gaan maar daar hebben ze geen zin in...

Ik zou me ook niet als een hondje weg laten sturen door een chagrijnige mevrouw op een lege bovenverdieping. Kom eerst maar gewoon beneden, kleed je aan (je weet dat het al 14 uur is he?) en ga wat doen.

Wat doet jullie kind nu op dit moment?
quote:KingsAndQueens schreef op 12 maart 2016 @ 14:02:

[...]

Het is ook jouw huis. Ik zou naar beneden gaan in je nachthemd, goedemiddag zeggen en aangeven dat deze kankerhoer wil dat hij vertrekt. Belachelijk dat jij je boven op gaat sluiten.Eens, gooi je man er uit. Zo iemand wil je toch niet?
Huh? Nou mijn vriend zou dit dus echt niet accepteren he. Er is 1 maal geweest dat een vriendin van hem zich groot maakte, voor mij ging staan met boze stem en zei: "Als jij....." En net toen ze verder ging staan werd ze gestoord door iemand anders.

Later met mijn vriend erover gehad en die zei dat hij al klaar stond om in te grijpen en weg te gaan.

Werkelijk belachelijk dat je partner iemand die jou zo behandeld nog als vriend ziet. Ik zou serieus gaan twijfelen over mijn relatie, hoe lang en gelukkig ik ook zou zijn.

Maar goed nu zit je met de gebakken peren en wil je in een emmer plassen, wat een bizarre situatie. Ik zou toch maar naar beneden gaan en iig plassen. Als het je lukt hallo zeggen en anders proberen te negeren en al helemaal niet doen alsof er niks aan de hand is.

En uiteraard zodra deze "vriend" weg is een ernstig gesprek met je man voeren.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Je relatie zou ik ook maar even onder de loep gaan nemen straks, TO
Hij moet wel likken als Lassie dat je bij hem blijft.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 maart 2016 @ 14:05:

Hij moet wel likken als Lassie dat je bij hem blijft.Hoeft niet. De tweede is op komst...
quote:Doreia schreef op 12 maart 2016 @ 14:03:

[...]

Ik zou me ook niet als een hondje weg laten sturen door een chagrijnige mevrouw op een lege bovenverdieping. Kom eerst maar gewoon beneden, kleed je aan (je weet dat het al 14 uur is he?) en ga wat doen.

Wat doet jullie kind nu op dit moment?Nee, ze heeft toch geen kind met deze klootzak?
Jemig, net was je ook al zo ongenuanceerd in een ander topic.

Met wat voor mensen ga jij eigenlijk om en wat voor type ben jij eigenlijk...?
I beg u pardon? Mijn vriend zou zijn zogenaamde vriend het huis uit trappen gadver wat een tokkie gedrag. Ik zou man en zijn vriend de deur uitgooien.
quote:Doreia schreef op 12 maart 2016 @ 14:05:

[...]

Hoeft niet. De tweede is op komst...
quote:KingsAndQueens schreef op 12 maart 2016 @ 14:02:

[...]

Het is ook jouw huis. Ik zou naar beneden gaan in je nachthemd, goedemiddag zeggen en aangeven dat deze kankerhoer wil dat hij vertrekt. Belachelijk dat jij je boven op gaat sluiten.

Dat heb ik de vorige keer gedaan... Geen succes gehad.

Mijn relatie is normaal echt perfect tor deze vriend om het hoekje komt kijken. En als ik nu naar beneden loop dan weet ik zeker dat er weer rot verhalen over mij verspreidt gaan worden. Dat ik echt psychotisch ben want ik loop om 2 uur nog in m'n nachthemd rond.

Man blijft volhouden dT er niks aan de hand is en dat hij gewoon normaal doet maar daar ben ik met mijn domme kop al eerder ingetrapt.

Volgens mij weet die vriend ook helemaal niet dat ik thuis ben.
Of deed je daar zo vinnig omdat je blaas op knappen staat?
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:07:

[...]

Mijn relatie is normaal echt perfect tor deze vriend om het hoekje komt kijken. En als ik nu naar beneden loop dan weet ik zeker dat er weer rot verhalen over mij verspreidt gaan worden. Dat ik echt psychotisch ben want ik loop om 2 uur nog in m'n nachthemd rond.

Man blijft volhouden dT er niks aan de hand is en dat hij gewoon normaal doet maar daar ben ik met mijn domme kop al eerder ingetrapt.

Volgens mij weet die vriend ook helemaal niet dat ik thuis ben.Simpele oplossing. Kleed je aan.
Ik zou die twee buiten kieperen. Daarna sloten vervangen en dan lekker op je gemak gaan plassen.

Ik vind jouw man waardeloos. Waarom mag zijn vriend jou een kankerhoer noemen? Of is dat bij jullie normaal? Mooie opvoeding ook voor je kind(eren).
quote:Doreia schreef op 12 maart 2016 @ 14:05:

[...]

Hoeft niet. De tweede is op komst...

Néé.

Dat meen je.
Huts!
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 14:07:

[...]

Volgens mij weet die vriend ook helemaal niet dat ik thuis ben.

Je relatie is perfect behalve dat je man het normaal vindt dat je een psychotisch kankerwijf wordt genoemd. Dat maakt een relatie in mijn ogen waardeloos.

Of gaat het om iets van 10 jaar terug en heeft hij je daarna nooit meer zo genoemd?
Loep maar.

Ik vraag me dus serieus af wat hun kind dus nu doet. Vraagt die niet waar mama is?
Ja aankleden zou ik best willen doen maar zoals ik al zei zit ik op een compleet lege verdieping. Enige wat hier staat zijn pakken laminaat en blikken verf. Daar wil ik best een outfit van maken maar dat is nogal psychotisch.

Zoon is met zijn oom en neefjes mee naar een speelparadijs.

En normaal heb ik echt een goede relatie geen vuiltje aan de lucht behalve als het om die vriend gaat. Mijn man vind dat ik mij niet moet aanstellen en leuk met hem om moet gaan want dan doet hij dat ook bij mij maar ik kan die apps echt niet vergeten en ook niet wat hij de vorige keer zei. En als ik zeg dat hij weg moet gaan dan is het antwoord toch nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven