Uitgerekend 2de helft november 2016

10-03-2016 13:50 875 berichten
De tabel is vol! Hier kun je nog een extra november-topic vinden.

naamleeftijdUDj/m?kindjeafspraken/controlesbijzonderhedenIni35/409 nov jongen!eerstehalf mei2 jaar bezig geweest, 1e onderzoeken ziekenhuis doorlopenMiss9421/2417 novembereerste31 maart 7w echo1 jaar bezig geweestBluebell8928/3018 novembermeisje!eerste27 juni 20 weken echodec15 missed abortion 8.5 wktheepoes28/3418 novemberjongen!tweede5 april echo, 18 april termijnechoZwanger via IUI

Dec. 2015 missed abortion 11 wkSaatje8827/3223 novemberverrassing!eerste15 april 1e echo/8 mei 20 wekenechoin 3e ronde raak!MMaMMa33/4123 novemberjongen!tweede30 april termijnechovoor de 2e keer zwanger in ronde 1valkgezicht27/31novemberjongen!eerste11 April eerste afspraak verloskundigezonnetje1125/30half novembereersteknof29/3114 novembereerstebezig sinds juli 2014professor8629/2821 novembereerste5 april 7w echoolijfjesgroen32/3524 novemberjongen!eersteCarmen8828-2620 november eerste20-weken echo op 7 juli

Flipje, jo_86, botanietje & LuieDonder

De tabel is vol! Hier kun je nog een extra november-topic vinden.
Alle reacties Link kopieren
...

Beetje overdreven om mezelf te quoten...
@Theepoes: haha opvliegers zijn weer van een ander soort. Tja, zeker tijdens de zwangerschap heb je ze in soorten en maten
Theepoes en Mmama, gefeliciteerd en welkom in het topic!

Theepoes, fijn dat IUI zo goed aansloeg. Heb je voor je eerste ook IUI gehad? Naar dat je ook een miskraam hebt moeten meemaken. Bij mij hakte het er in elk geval behoorlijk in.

Luiedonder, wat een gaaf verhaal zeg. Ga je op reis met z'n tweeën, kom je thuis met z'n drietjes! Waar willen jullie nog meer heen?

Fijn dat je de tabel hebt aangepast, bedankt.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Hoi meiden, iedereen gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!

@Bluebell ik kan me voorstellen dat een eerdere mk je heel onzeker kan maken. En dure eerste weken zijn al zo spannend, sterkte daarmee! Ik hoop dat ik dat nooit mee hoef te maken, het zwanger worden zelf is wat mij betreft al heftig genoeg geweest haha!

@Luiedonder wat gaaf zeg! Hoe lang zijn jullie al weg en wanneer verwachten jullie weer in NL te zijn? Thanks voor de tabel! :-)

@mmamma Jeetje wat een geluk dat het bij jullie zo makkelijk gegaan is!

@theepoes jaaaaaaa ik vind het zo leuk! (theepoes en ik kennen elkaar vast het 'beruchte' prikbitches topic)

Vandaag heb ik voor het eerst dat ik me een beetje anders dan anders voelde toen ik wakker werd. Misselijk wil ik het niet noemen, maar iets minder fris en uitgeslapen dan normaal.

Tijdens mijn behandeling heb ik echte opvliegers gehad, heel raar. Ik moest hormoon remmers injecteren dus na een dag of drie toen het begon te werken dacht mijn lijf waarschijnlijk: he, ben ik in de overgang? Dus toen deed mijn lijf ineens de 'thermostaat' eens in de zoveel tijd even op max.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Oh ja ik heb trouwens een heel leuk boekje gekocht om de hele zwangerschap in bij te houden: deze!
Gefeliciteerd theepoes en mmamma. En wat super dat het weer in 1x gelukt is mmamma

Ik zie indd ook meerdere met een miskraam, hopelijk loopt het bij ons allen nu goed af en mogen we over 9 maanden een kleintje verwelkomen.

Hier nog niet echt kwaaltjes eigenlijk, alleen een beetje rommelende darmen.

Wat super gaaf LuieDonder. Ben je trouwens niet bang dat je tijdens je reis ziektes op loopt door bijv. muggen?
quote:botanietje schreef op 12 maart 2016 @ 08:51:

Theepoes en Mmama, gefeliciteerd en welkom in het topic!

Theepoes, fijn dat IUI zo goed aansloeg. Heb je voor je eerste ook IUI gehad? Naar dat je ook een miskraam hebt moeten meemaken. Bij mij hakte het er in elk geval behoorlijk in.

Luiedonder, wat een gaaf verhaal zeg. Ga je op reis met z'n tweeën, kom je thuis met z'n drietjes! Waar willen jullie nog meer heen?

Fijn dat je de tabel hebt aangepast, bedankt.

Voor de eerste hebben we idd ook iui gedaan, na eerst een lange periode van zelf proberen, onderzoeken, kijkoperatie, wachten, enz...

Die miskraam was idd erg heftig. Ik was al 11 weken zwanger. Na die echo zou het 'echte genieten' beginnen. Maar helaas zat het kindje toen al twee weken levenloos in mijn buik ik kon het niet geloven... Echt zo rot gelukkig wel een hele mooie 'miskraam' gehad (kan dat?!). Na een klein bevallinkje inclusief weeen (heel raar!), hebben we het kindje op kunnen vangen. Een miniminiminikindje, maar wel met alles erop en eraan. Heel bijzonder!

Hoe was dat bij jou?
Flipje, ik lees je blog. Wat herkenbaar! Echt alle blogs tot nu toe is bijna precies hetzelfde als bij ons, met als verschil dat er bij man voldoende spermacellen aanwezig waren om iui te kunnen doen.

Je schrijft leuk! Ik lees nog even verder!
Dank je :-)

Ik wilde het in eerste instantie vooral ook schrijven voor anderen, omdat ik merkte dat ik zelf heel erg veel behoefte had aan ervaringsverhalen.

Maar het heeft mezelf ook ontzettend geholpen om alles lekker van me af te schrijven, en na een tijdje heb ik zelfs een paar volgers gekregen wat ook weer als een beetje extra steun voelde.
Hoi meiden, van harte gefeliciteerd allemaal!

Ik wil ook mee schrijven hier, heb gisteren getest en positief. Wij zijn sinds 03-15 bezig en het was een verschrikkelijke moeilijke tijd met al die teleurstellingen. Uiteindelijk op de natuurlijke wijze gelukt. Ik ben op 15-11 uitgerekend en ga volgende week bellen voor een afspraak.

Ik voel nu nog helemaal niets. Wel een gebroken nacht denk door de spanning.
quote:theepoes schreef op 12 maart 2016 @ 09:54:

[...]

Die miskraam was idd erg heftig. Ik was al 11 weken zwanger. Na die echo zou het 'echte genieten' beginnen. Maar helaas zat het kindje toen al twee weken levenloos in mijn buik ik kon het niet geloven... Echt zo rot gelukkig wel een hele mooie 'miskraam' gehad (kan dat?!). Na een klein bevallinkje inclusief weeen (heel raar!), hebben we het kindje op kunnen vangen. Een miniminiminikindje, maar wel met alles erop en eraan. Heel bijzonder!

Hoe was dat bij jou?

Oh wat naar. Hier bij 10 weken ontdekt dat het kindje, net als bij jou, al 2 weken was overleden. Waarschijnlijk een paar dagen na de 1e echo, waarop nog een mooi kloppend hartje te zien was. Na nog eens 10 dagen kreeg ik Cytotec omdat er maar geen miskraam kwam. Die nacht met spoed naar het ziekenhuis omdat het klem was komen te zitten. Het is toen 'verwijderd' en ik was heel suf door het bloedverlies, dus ik heb me achteraf pas gerealiseerd dat ik het kindje (hoe klein ook) nooit gezien had en dat het gewoon was weggegooid. Had ik het heel moeilijk mee. Ook met het feit dat zwanger worden een jaar had geduurd.

Nu ging het dus sneller en oh, wat hoop ik dat dit goed mag gaan!
Hallo Jo, welkom en van harte!

Hier zijn meer dames die ervaring hebben met Wachten, maar uiteindelijk is het toch gelukt.

Ik heb er ook wel een nachtje slecht van geslapen hoor, hoe blij ik ook was/ben!
quote:botanietje schreef op 12 maart 2016 @ 14:26:

[...]

Oh wat naar. Hier bij 10 weken ontdekt dat het kindje, net als bij jou, al 2 weken was overleden. Waarschijnlijk een paar dagen na de 1e echo, waarop nog een mooi kloppend hartje te zien was. Na nog eens 10 dagen kreeg ik Cytotec omdat er maar geen miskraam kwam. Die nacht met spoed naar het ziekenhuis omdat het klem was komen te zitten. Het is toen 'verwijderd' en ik was heel suf door het bloedverlies, dus ik heb me achteraf pas gerealiseerd dat ik het kindje (hoe klein ook) nooit gezien had en dat het gewoon was weggegooid. Had ik het heel moeilijk mee. Ook met het feit dat zwanger worden een jaar had geduurd.

Nu ging het dus sneller en oh, wat hoop ik dat dit goed mag gaan!

Wat jammer dat dat gewoon weggegooid is! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt gehad...

Wat fijn dat het zwanger worden nu sneller ging! En idd, dit moet een plakkert zijn!
Welkom Jo! Gefeliciteerd!
Hallo dames,

Aller eerst van harte gefeliciteerd allemaal.

Zou ik hier ook mee mogen schrijven?

Gisteren een test gedaan en positief!

Als het goed is half november uitgerekend.

Dit is ons eerst kindje. We zijn zo blij! Maandag maar eens bellen voor een afspraak. Spannende tijd allemaal
Gefeliciteerd zonnetje, en welkom bij de club! :-)
Gefeliciteerd zonnetje, welkom!!
Oh oeps, toen ik gisteren mijn reactie had getypt heb ik heel pagina 2 niet gelezen was nog niet goed wakker denk ik.

Welkom zonnetje en en jo, gefeliciteerd
Hehe geeft niet, dankje.

Zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik zit altijd op mijn tel op dit forum.

Leeftijd 29-29, uitgerekend op 15-11

1e kind.

Bijzonderheden. 1 jaar bezig geweest
Oh ja voelen jullie al iets?

Ik niet gedurende de dag wat buikpijn klachten maar verder niets. Ongelooflijk dat ons lichaam al zo hard aan het werk is om het mini mensje te vormen.

Vind de verhalen van miskramen en lege vruchtzakjes niet leuk om te lezen.

Ik ben pas gerust als ik een kloppend hart heb gehoord en de hele dag aan het kosten ben.
Ah jo ik zie nu pas dat ik nog helemaal niks tegen je gezegd had!

Jij natuurlijk ook welkom hier een nogmaals gefeliciteerd!

Nee, ik voel niks! Word alleen niet ongesteld, dat vind ik best een goed teken.
Ik voel ook niets, af en toe wat buikpijn en 's avonds wat sneller moe en het niet ongesteld worden natuurlijk.

Maar weet uit ervaring van mijn vorige zwangerschaps (begin oktober) dat die kwaaltjes echt wel komen. En als ze niet komen hebben we geluk.
Sorry nog vergeten te zeggen leeftijd 25 en aanstaande man 30.

Ik voel ook nog niet veel. Af en toe raar gevoel in me buik en darmen een beetje van slag. Weten jullie al hoe je het je ouders gaat vertellen?
Jij ook welkom Zonnetje!

Ja, die darmen he ...

Hier verder nog weinig klachten, een beetje trekkend gevoel af en toe. De vorige keer heb ik wekenlang groen gezien van de misselijkheid en het overgeven, de hele dag hield het aan. Maar dat kan deze keer ook anders zijn. *hoopt*
Mijn ouders en schoonouders weten het al vanwege het medische traject.. dus geen verrassing maar wel leuk dat ze nu al kunnen mee genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven