Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Kampen?

Beetje overtrokken niet? Ik heb in ieder geval geen enkele behoefte om greppels te graven en messen te slijpen.

Ik zit gewoon op een groot happy kumbajaa-forum. En dat ik het niet altijd met iedereen eens ben kan zonder het op te blazen. Hoop ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goedemiddag!!

Ik heb heerlijk geslapen. En nu genieten van het weekend
In mijn ogen waren gewoon een groepje mensen bezig met een grap "uit te breiden". Wie kan de andere gevatte opmerking overtreffen?

Als dit op bv een verjaardag zou gebeuren, dan zou het op een gegeven moment klaar zijn. Niemand die er dan nog over rept.

Probleem hier, is dat dat het "voorgoed" blijft staan. Dus als de grap allang uitgemolken is, blijven mensen het toch lezen en commentaar op geven.

Grappen worden nu eenmaal gemaakt. En als je ze maakt ,moet je ook de gevolgen ervan accepteren.
Als je je constant zou moeten bezighouden met of familie hier mee zou lezen, gingen de gesprekken alleen nog maar over t weer.
quote:ana_isabel schreef op 12 maart 2016 @ 12:14:

In mijn ogen waren gewoon een groepje mensen bezig met een grap "uit te breiden". Wie kan de andere gevatte opmerking overtreffen?

Als dit op bv een verjaardag zou gebeuren, dan zou het op een gegeven moment klaar zijn. Niemand die er dan nog over rept.

Probleem hier, is dat dat het "voorgoed" blijft staan. Dus als de grap allang uitgemolken is, blijven mensen het toch lezen en commentaar op geven.

Grappen worden nu eenmaal gemaakt. En als je ze maakt ,moet je ook de gevolgen ervan accepteren.Jep op internet is het moeilijker inschatten hoe iemand iets bedoelt want je kent elkaar immers niet. Zware en gevoelige onderwerpen zoals onthoofding kan je daarom beter geen grappen over maken. Op mij kwam het ook over als pure leedvermaak kan me voorstellen dat het heel erg kwetsend is om te lezen als je net een dierbare kwijt bent geraakt op zo een gruwelijke manier
Sommige mensen zijn echt heel dom. En onnozel.

(Slaat niet op dit topic, moest even kwijt)
Ik geloof het topic van Lovely niet meer. En daarmee al haar andere topics.
quote:Star schreef op 12 maart 2016 @ 18:35:

Ik geloof het topic van Lovely niet meer. En daarmee al haar andere topics.Ik heb precies hetzelfde!
quote:Mikadoos schreef op 11 maart 2016 @ 19:04:

Lady Voldemort en ik ben het helemaal met je eens.

Ik ben normaal redelijk snel op de kast maar ik las het ook als ' de haat geen kans geven'.

Al vond ik het echt niet fijn om te lezen. Maar dat is omdat ik teveel van deze jongens ken en echt zenuwachtig was of er een 'bekende' bij zou zitten.
Welk topic, Star en Moi?
Life is short. Eat dessert first.
Ruzie met vriend van man.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 18:55:

Ruzie met vriend van man.Teveel om te lezen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 12 maart 2016 @ 19:04:

[...]

Teveel om te lezen. Het is ook niet aanwijsbaar hoor. Eerder dat ze blijft hangen in een "naïviteit". Te lang zeg maar.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 19:08:

[...]

Het is ook niet aanwijsbaar hoor. Eerder dat ze blijft hangen in een "naïviteit". Te lang zeg maar.eens.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 19:08:

[...]

Het is ook niet aanwijsbaar hoor. Eerder dat ze blijft hangen in een "naïviteit". Te lang zeg maar.

Dat ja.

Het is allemaal net een beetje te
Er zijn wel relaties waarin het zo gaat denk ik, er zijn onzekere vrouwen etc.
Je bent zelf een theepot
Dat is zo. En in eerste instantie dacht ik ook wel 'goh, sneu etc'.

Maar nu blijkt die vriend man in een soort wurggreep te hebben. Voor mij net te.
Ik geloof er ook niets van. Zo dom allemaal en veel te overdreven.
En ze is nog zwanger ook van hem. Misschien komt het gewoon een beetje rot de strot uit denk ik dan maar.
Vandaag las ik ook een topic waarvan ik 99% zeker ben dat ik het hier al eerder heb gelezen, bijna woord voor woord ook. Bizar, zou iemand nou letterlijk een tekst kopieeren? Of letter opnieuw een eigen verhaal vertellen? Ik heb er maar niet op gereageerd, maar geloofwaardig vind ik het dan eigenlijk niet meer.
quote:WD-40 schreef op 12 maart 2016 @ 20:05:

En ze is nog zwanger ook van hem. Misschien komt het gewoon een beetje rot de strot uit denk ik dan maar.waarschijnlijk had ze niet verwacht dat de focus nu op haar zou liggen en haar man ipv die "vriend"
Wat ik bizar vind dat de viva een topic met spam meteen weg haalt vanwege de spam, maar op de psyche blijft het topic staan de spam is gewist, maar TO zie je natuurlijk niet meer. Was puur om te spammen topic over bevalling en trauma.
quote:WD-40 schreef op 12 maart 2016 @ 20:08:

Wat ik bizar vind dat de viva een topic met spam meteen weg haalt vanwege de spam, maar op de psyche blijft het topic staan de spam is gewist, maar TO zie je natuurlijk niet meer. Was puur om te spammen topic over bevalling en trauma.sorry ik quote verkeerd!
quote:ana_isabel schreef op 12 maart 2016 @ 20:08:

[...]

welk topic?Bevallingstrauma
quote:WD-40 schreef op 12 maart 2016 @ 20:08:

Wat ik bizar vind dat de viva een topic met spam meteen weg haalt vanwege de spam, maar op de psyche blijft het topic staan de spam is gewist, maar TO zie je natuurlijk niet meer. Was puur om te spammen topic over bevalling en trauma.Vind ik ook heel raar. Nieuw lid en als enige post de OP. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven