Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WD-40 schreef op 12 maart 2016 @ 20:08:

Wat ik bizar vind dat de viva een topic met spam meteen weg haalt vanwege de spam, maar op de psyche blijft het topic staan de spam is gewist, maar TO zie je natuurlijk niet meer. Was puur om te spammen topic over bevalling en trauma.ook lullig. ze kreeg behoorlijk persoonlijk posts terug
Het was puur om de website aan te bevelen, meer niet.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 maart 2016 @ 20:06:

Vandaag las ik ook een topic waarvan ik 99% zeker ben dat ik het hier al eerder heb gelezen, bijna woord voor woord ook. Bizar, zou iemand nou letterlijk een tekst kopieeren? Of letter opnieuw een eigen verhaal vertellen? Ik heb er maar niet op gereageerd, maar geloofwaardig vind ik het dan eigenlijk niet meer.

deze moest ik hebben

welk topic?
quote:ana_isabel schreef op 12 maart 2016 @ 20:11:

[...]

deze moest ik hebben

welk topic?Breken met moeder.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 maart 2016 @ 20:14:

[...]

Breken met moeder.Vond ik inderdaad vaag.
quote:Het-groepje schreef op 12 maart 2016 @ 18:53:

[...]

Ik ben normaal redelijk snel op de kast maar ik las het ook als ' de haat geen kans geven'.

Al vond ik het echt niet fijn om te lezen. Maar dat is omdat ik teveel van deze jongens ken en echt zenuwachtig was of er een 'bekende' bij zou zitten.

Ja, dat begrijp ik. Ik heb zelf overigens niet in dat topic gereageerd omdat ik daar geen zinnig woord over kan zeggen behalve dat ik het schokkend vind wat er is gebeurd. En over anderen maak ik niet zo heel snel een grap ik doe meer aan zelfspot of dingen mbt mijn gezin, mijn leven.

Maar als anderen dat wel doen zal ik de laatste zijn om daar iets over te zeggen omdat ik het vaak echt wel begrijp. Ik wijs niet zo graag met mijn vingertje en laat het liefste iedereen in zijn of haar waarde ongeacht wat men zegt of welke mening men er op nahoudt (dt? ik heb geen idee... )
Vriendin wil abortus, ik niet

Geloof ik ook niets van.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 20:20:

Geloof ik ook niets van.Hij studeert volgens mij natuurkunde. Ik ken aardig wat natuurkundejongens, maar geen van allen formuleren ze zo ongelooflijk wollig en feminien. Dat kan mijn vooroordeel zijn, maar goed.
En dat topic over de zwangere vrouw op de eerste verdieping: die heeft toch ook heel veel honden? Hopelijk zijn die wel gewoon uitgelaten.
quote:barbaracartland schreef op 12 maart 2016 @ 20:26:

[...]

Hij studeert volgens mij natuurkunde. Ik ken aardig wat natuurkundejongens, maar geen van allen formuleren ze zo ongelooflijk wollig en feminien. Dat kan mijn vooroordeel zijn, maar goed.

Het taalgebruik klopt niet.

Een teaser plaatsen.

Zijn hele gedrag had hem al minstens een in elkaar geslagen schedel opgeleverd.
quote:barbaracartland schreef op 12 maart 2016 @ 20:26:

[...]

Hij studeert volgens mij natuurkunde. Ik ken aardig wat natuurkundejongens, maar geen van allen formuleren ze zo ongelooflijk wollig en feminien. Dat kan mijn vooroordeel zijn, maar goed.

Ja maar ja maar ja maar!

Mijn vooroordeel over jou is dat je geen vooroordelen hebt!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 20:28:

[...]

Het taalgebruik klopt niet.

Een teaser plaatsen.

Zijn hele gedrag had hem al minstens een in elkaar geslagen schedel opgeleverd.

die "teaser" daar zit wat in..

Mijn eerste reactie was dan ook "heftig!",maar jouw post zet mij toch aan het denken. ..
quote:feow schreef op 12 maart 2016 @ 20:29:

[...]

Ja maar ja maar ja maar!

Mijn vooroordeel over jou is dat je geen vooroordelen hebt!Oh. Sorry. Leuke jongen, die TO. Die uitsmijter over dat de vriendin eigenlijk een soa-verzamelende vreemdgangster is, is ook heel verklaarbaar.
quote:barbaracartland schreef op 12 maart 2016 @ 20:30:

[...]

Oh. Sorry. Leuke jongen, die TO. Die uitsmijter over dat de vriendin eigenlijk een soa-verzamelende vreemdgangster is, is ook heel verklaarbaar.volgens mij moet ik bijlezen
quote:barbaracartland schreef op 12 maart 2016 @ 20:30:

[...]

Oh. Sorry. Leuke jongen, die TO. Die uitsmijter over dat de vriendin eigenlijk een soa-verzamelende vreemdgangster is, is ook heel verklaarbaar.Aangezien jij -volgens mijn vooroordeel- niet vanuit vooroordelen kunt verklaren dat de vriendin een soa-verzamelaarster is (zouden daar ook ruilebeurzen voor bestaan? En dat je dan met een heleboel mensen op jacht bent naar die ene ontbrekende uit je verzameling?) vraag ik me af op basis waarvan jij dit zo verklaarbaar vindt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 12 maart 2016 @ 20:36:

[...]

Aangezien jij -volgens mijn vooroordeel- niet vanuit vooroordelen kunt verklaren dat de vriendin een soa-verzamelaarster is (zouden daar ook ruilebuiten voor bestaan? En dat je dan met een heleboel mensen op dacht bent naar die ene ontbrekende uit je verzameling?) vraag ik me af op basis waarvan jij dit zo verklaarbaar vindt.

Nu ja, TO is een heel lieve jongen, die graag kinderen wil grootbrengen met zijn vriendin, maar die vriendin was het hele topic al emotioneel uitgedaagd en wat afstandelijk. Nu blijkt dat ze de hele tijd een relatie ernaast had. Dat verklaart die afstandelijkheid en de merkwaardige reacties op de zwangerschap.

(Mag ik van jou in de categorie schimmel candida? Zoiets. )
Binnen een paar dagen de uitslag van een SOAtest, zowel bij de ggd als bij de huisarts lees ik dat het een week duurt.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 20:39:

Binnen een paar dagen de uitslag van een SOAtest, zowel bij de ggd als bij de huisarts lees ik dat het een week duurt.Hij kan dat gewoon zelf, denk ik. Erlenmeyer pakken en gaan met die banaan.
quote:barbaracartland schreef op 12 maart 2016 @ 20:42:

[...]

Hij kan dat gewoon zelf, denk ik. Erlenmeyer pakken en gaan met die banaan.
Kent iemand een feelgood/comedy film op netflix.
quote:Ttass28 schreef op 12 maart 2016 @ 21:20:

Kent iemand een feelgood/comedy film op netflix. vraag het op het grote netflix topic
Ik heb geen netflix Tas dus ik kan je helaas niet helpen
quote:Ttass28 schreef op 12 maart 2016 @ 21:20:

Kent iemand een feelgood/comedy film op netflix.Zoek op categorie. Hoe simpel kan het zijn
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 20:20:

Geloof ik ook niets van.Iedereen die zegt heen en weer te slingeren in een emotioneel spectrum kan ik niet serieus nemen.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 21:24:

[...]

Zoek op categorie. Hoe simpel kan het zijn

Veel te makkelijk.

Dat zou mij geen voldoening geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven