Ik ben tevreden met...
zaterdag 12 maart 2016 om 22:39
Ik zit net op de bank en bedenk me hoe fijn ik het heb. Tevreden in de liefde, met ons kind, een tweede onderweg, klein maar gezellig huisje, goed gevulde koelkast: eigenlijk heb ik heel even niet zoveel meer te wensen. Ik ben tevreden.
Misschien kan het nog leuker, beter of mooier en dat sla ik heus niet af, maar als het zo blijft als nu: ook goed.
Waar ben jij, groot of klein, tevreden over?
Misschien kan het nog leuker, beter of mooier en dat sla ik heus niet af, maar als het zo blijft als nu: ook goed.
Waar ben jij, groot of klein, tevreden over?
Hallo?!
zaterdag 12 maart 2016 om 22:44
Mijn huwelijk
Mijn vriendschap met mijn zusje en een paar andere fijne vriendinnen
Ons heerlijke huis waarvan ik écht vind dat ik het goed heb ingericht (al ben ik nog niet helemaal klaar, work in progress )
De carrièreswitch die ik aan het maken ben, ook al verloopt hij wat rommelig
Mijn haar dat weer aan het groeien is
Mijn turquoise theekop die zo heerlijk drinkt (klinkt gek maar turquoise is mijn lievelingskleur en die kop drinkt zo lekker dus elke keer als ik er thee uit drink word ik helemaal happy )
Mijn vriendschap met mijn zusje en een paar andere fijne vriendinnen
Ons heerlijke huis waarvan ik écht vind dat ik het goed heb ingericht (al ben ik nog niet helemaal klaar, work in progress )
De carrièreswitch die ik aan het maken ben, ook al verloopt hij wat rommelig
Mijn haar dat weer aan het groeien is
Mijn turquoise theekop die zo heerlijk drinkt (klinkt gek maar turquoise is mijn lievelingskleur en die kop drinkt zo lekker dus elke keer als ik er thee uit drink word ik helemaal happy )
zaterdag 12 maart 2016 om 22:51
Mezelf....ondanks een paar tekortkomingen.
Mijn huwelijk....als ik negatieve kanten moet verzinnen, verzand ik in kleinigheden.
Mijn baan....al denk ik best regelmatig dat ik misschien wel iets heel anders zou willen.
De band die ik met mijn familie heb....al mag ik me daar af en toe best wat meer voor inzetten.
Toch ben ik eigenlijk niet tevreden. Ik ben veeleisend......
Mijn huwelijk....als ik negatieve kanten moet verzinnen, verzand ik in kleinigheden.
Mijn baan....al denk ik best regelmatig dat ik misschien wel iets heel anders zou willen.
De band die ik met mijn familie heb....al mag ik me daar af en toe best wat meer voor inzetten.
Toch ben ik eigenlijk niet tevreden. Ik ben veeleisend......
Oh dear, how sad, never mind.
zaterdag 12 maart 2016 om 22:56
zaterdag 12 maart 2016 om 23:02
quote:theamuts schreef op 12 maart 2016 @ 22:55:
Frappant dat twee reacties "mijn huwelijk" als eerste aangeven, en één als tweede.
Wij hebben enorm hard moeten knokken voor onze relatie door vervelende omstandigheden. Sommige onze eigen schuld, sommige buiten onze schuld om.
En na al dat geknok kwam dan eindelijk het grote genieten Dus ik ben echt enorm tevreden met ons huwelijk <3 Heul tevreden. Zou ook niet anders willen.
Ik ben zo blij en dankbaar dat we hebben doorgezet en niet opgegeven.
Frappant dat twee reacties "mijn huwelijk" als eerste aangeven, en één als tweede.
Wij hebben enorm hard moeten knokken voor onze relatie door vervelende omstandigheden. Sommige onze eigen schuld, sommige buiten onze schuld om.
En na al dat geknok kwam dan eindelijk het grote genieten Dus ik ben echt enorm tevreden met ons huwelijk <3 Heul tevreden. Zou ook niet anders willen.
Ik ben zo blij en dankbaar dat we hebben doorgezet en niet opgegeven.
Dus.
zaterdag 12 maart 2016 om 23:18
zaterdag 12 maart 2016 om 23:23
Ik heb mijn depressie overwonnen, het voelt als een soort zonsopgang. Een voorzichtig gevoel van geluk wordt met de dag sterker. Ik had me dit een jaar geleden niet kunnen voorstellen, maar ik ben zielsgelukkig dat ik weer geluk kan voelen.
In de liefde gaat het goed.
Mijn weinige familieleden zijn gezond, en de banden zijn goed ondanks de grote afstand.
Mijn beginnende carrière, met vallen en opstaan opgebouwd, loopt nu goed.
Genoeg geld hebben om op dat gebied redelijk zorgeloos te kunnen zijn.
Sommige dingen zijn minder, maar dat zijn kleine dingen. Ik heb veel dingen waar ik tevreden over kan zijn. Het fijnste vind ik op dit moment, dat ik daar weer van kan genieten.
Mijn weinige familieleden zijn gezond, en de banden zijn goed ondanks de grote afstand.
Sommige dingen zijn minder, maar dat zijn kleine dingen. Ik heb veel dingen waar ik tevreden over kan zijn. Het fijnste vind ik op dit moment, dat ik daar weer van kan genieten.
Selbst der längste Weg beginnt mit dem ersten Schritt.
zaterdag 12 maart 2016 om 23:34
Mijn gezin. Als ik vriend en dochter samen zie. En zie hoe hij met haar is en dat ze dan een grote stralende lach heeft (ze is 9 weken) dan voel ik me volmaakt gelukkig en verliefd.
Ons huis, het is nog niet helemaal af maar het voelt echt als thuis. Ons oude huis had dat niet.
Mijn werk, heb echt zin om thuis te beginnen ipv bij andere mensen thuis ( ben gastouder).
Verder ben ik tevreden als de zon schijnt, vandaag was het prachtig weer. Ben ik blij als ik mijn konijnen vrolijk zie rond springen. En kan ik happy worden van de geur van pasgewassen wasgoed.
Bed net verschoont, vind ik ook altijd zo lekker je bed in gaan, fris en schoon.
Ons huis, het is nog niet helemaal af maar het voelt echt als thuis. Ons oude huis had dat niet.
Mijn werk, heb echt zin om thuis te beginnen ipv bij andere mensen thuis ( ben gastouder).
Verder ben ik tevreden als de zon schijnt, vandaag was het prachtig weer. Ben ik blij als ik mijn konijnen vrolijk zie rond springen. En kan ik happy worden van de geur van pasgewassen wasgoed.
Bed net verschoont, vind ik ook altijd zo lekker je bed in gaan, fris en schoon.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 12 maart 2016 om 23:35
Wat fijn Door, en van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap ,
Hier ook een tevreden mens, fijne kinderen, fijne vrienden, geen geldzorgen. Een lekker huis, dieren. Helaas weduwe, maar je kunt ook niet alles hebben.
Ik ben tevreden met hetgeen ik mág hebben.
Hier ook een tevreden mens, fijne kinderen, fijne vrienden, geen geldzorgen. Een lekker huis, dieren. Helaas weduwe, maar je kunt ook niet alles hebben.
Ik ben tevreden met hetgeen ik mág hebben.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 12 maart 2016 om 23:37
quote:LeTempsPerdu schreef op 12 maart 2016 @ 23:23:
Ik heb mijn depressie overwonnen, het voelt als een soort zonsopgang. Een voorzichtig gevoel van geluk wordt met de dag sterker. Ik had me dit een jaar geleden niet kunnen voorstellen, maar ik ben zielsgelukkig dat ik weer geluk kan voelen.
Wat fijn!
Een zware strijd die je nu gewonnen hebt.
Super van je.
Wat fijn!
Een zware strijd die je nu gewonnen hebt.
Super van je.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 12 maart 2016 om 23:43