Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:xklaproos schreef op 14 januari 2016 @ 02:49:

Ik heb ook de Scoupy app gedownload Komen er op een vaste dag nieuwe acties bij of is dit willekeurig?Willekeurig volgens mij. Je kunt instellen dat je een mail krijgt als er nieuwe acties zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 14 januari 2016 @ 21:15:

[...]

Willekeurig volgens mij. Je kunt instellen dat je een mail krijgt als er nieuwe acties zijn.Oké, dankje!
Gratis optimel drinkyoghurt en kwark: https://www.optimel.nl/geldterugacties
Er staat momenteel weinig op scoupy. Jammer.

Met euroclix gaat het hier best lekker. In januari heb ik tot nu toe 14 euro verdiend.

We werken nu met het enveloppen-budget-systeem. Iemand bekend mee?
Only dead fish go with the flow
Bij de zeeman hebben ze sinds gisteren de actie, papieren tas vullen voor 2.50. Ik weet dat het in Tilburg en Waalwijk is, bij andere filialen weet ik niet zeker, maar denk van wel.
Zie nu in de krantenbak een folder van het Eindhovens dagblad voor 2 weken gratis krant. Kunt ook kiezen voor het AD.

Website is www.ed.nl/test

Hij is nog actief heb het net geprobeerd 😊
Aangezien iedereen hier wel van gratis houdt...

Ik kreeg net een mailtje dat ik 2 kaartjes heb gewonnen voor de gezondheidsbeurs omdat ik lid ben van een nieuwsbrief. Misschien kreeg iedereen ze wel want ik heb nergens aan mee gedaan. Heeft iemand interesse? De dag mag zelf gekozen worden: 11, 12, 13 of 14 feb. Stuur maar een PB, de eerste krijgt de kaartjes.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Bij sauna Bussloo gratis toegang op je verjaardag. Paspoort mee. Ik heb dat gedaan vorige maand op een doordeweekse dag.
quote:Dreamglasses schreef op 29 januari 2016 @ 06:42:

Er staat momenteel weinig op scoupy. Jammer.

Met euroclix gaat het hier best lekker. In januari heb ik tot nu toe 14 euro verdiend.

We werken nu met het enveloppen-budget-systeem. Iemand bekend mee?

Bij mij gaat euroclix op het moment als een speer! Heel fijn al die onderzoekjes :-)

Enveloppen-budget gebruiken wij alleen voor de boodschappen, waar gebruiken jullie het allemaal voor?
Hoi! Ik heb ook een account aangemaakt bij euroclik (sorry ik had het al aangemaakt en toen zocht ik op google en kwam dit forum tegen... als ik het had geweten had ik 1 van jullie mij lid laten maken!!).

Ik kreeg de volgende kortingscodes via de mail, misschien dat iemand anders ze kan gebruiken. Lijkt er ook op dat ze gewoon die iedereen gebruikt kunnen worden. Ik gebruik ze zelf in elk geval niet.

Zooplus

Ontvang ¤ 3 extra korting op je bestelling bij een orderwaarde vanaf ¤ 100 met de volgende kortingscode: BULKBESTELLING

The Body Shop

Ontvang maar liefst 20% korting op je eerste bestelling met de volgende kortingscode: WELKOM1207AFF

Televizier

72% korting op een jaarabonnement

Sluit een jaarabonnement af voor slechts ¤ 20 en verdien met dit abonnement ¤ 1,82 (140 Clix).

quote:Kwejeebo schreef op 27 februari 2016 @ 18:45:

The Body Shop

Ontvang maar liefst 20% korting op je eerste bestelling met de volgende kortingscode: WELKOM1207AFF

Voor wie graag bij de Bodyshop koopt en ook INGklant is:

Ik zag dat je in de rentepuntenwinkel van ING een waardebon kan kopen twv ¤ 35,-. Je betaalt dan ¤17,50 en levert 1750 rentepunten in.

https://www.ing.nl/partic ... en/rentepuntenwinkel.html
tvp
Zoek alle 16 paaseitjes en haal gratis een zakje op bij de Hema.

https://paaseitjeszoeken.hema.nl/?ic=:P ... 9:paasgame
Grappig spel Flashy en chocola is altijd goed!
dubbel
Ik kan het laatste ei niet vinden!
Leuk! Heb ze allemaal gevonden!
Ja ik ook! Bedankt voor de tip!
.
quote:julie1980 schreef op 15 maart 2016 @ 20:11:

Leuk spel maar kan alleen het laatste eitje niet vinden. Groene mint eitje. Is vast omdat ik die zelf niet lekker vind Ik kon de groene ook niet vinden!
Oh ik weer niet meer waar die was, er zitten er 2 boven je in de boom, heb je die beide gevonden?
.
Op het bankje?
-
Die zit in het speelgoed treintje!

Heb die ook als laatste gevonden
If chocolate can't fix it, it's a real problem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven