bruiloft niet eerlijk betaald.
woensdag 16 maart 2016 om 10:55
woensdag 16 maart 2016 om 10:57
quote:Glinstering schreef op 16 maart 2016 @ 10:55:
Ik zou hier ook heel boos om zijn. En wat belachelijk manupulatief dat jij je geld niet terugkrijgt als je niet komt.
Dan zou ik voor 1000 euro aan spullen uit zijn huis halen terwijl hij lekker aan het feesten is, als borg. Is hij nou helemaal betoeterd!Dat vind ik al helemaal niet kunnen. Dan ben je een soort dief.
Ik zou hier ook heel boos om zijn. En wat belachelijk manupulatief dat jij je geld niet terugkrijgt als je niet komt.
Dan zou ik voor 1000 euro aan spullen uit zijn huis halen terwijl hij lekker aan het feesten is, als borg. Is hij nou helemaal betoeterd!Dat vind ik al helemaal niet kunnen. Dan ben je een soort dief.
woensdag 16 maart 2016 om 11:04
Hoe verwerpelijk zijn gedrag ook is, ik zou niet besluiten niet naar zijn bruiloft te gaan omdat hij niet aan jouw morele standaarden voldoet. Daarmee verpest je de relatie zeer zeker voor heel lang.
Zorg dat je het geld terugkrijgt en zet daarna het contact op een laag pitje. Oh, en nooit meer geld lenen.
Zorg dat je het geld terugkrijgt en zet daarna het contact op een laag pitje. Oh, en nooit meer geld lenen.
woensdag 16 maart 2016 om 11:05
quote:lilalinda schreef op 16 maart 2016 @ 11:01:
je maakt het veel te ingewikkeld.
Dat hij de verzekering oplicht, is niet jouw probleemJe moet iemand alleen geld lenen, als je het missen kan.Deze 'geldproblemen' hebben niks met de bruiloft te maken, gewoon gaanah ik denk dus niet als enige zo
je maakt het veel te ingewikkeld.
Dat hij de verzekering oplicht, is niet jouw probleemJe moet iemand alleen geld lenen, als je het missen kan.Deze 'geldproblemen' hebben niks met de bruiloft te maken, gewoon gaanah ik denk dus niet als enige zo
En doooooor!
woensdag 16 maart 2016 om 11:06
Ik zou wel gaan. Bang dat ik later spijt heb dat ik het gemist heb en ook bijvoorbeeld voor mijn ouders die het heel vervelend zouden vinden als ik niet zou gaan. Daarna wel een goed gesprek met broer en hopen dat hij een keer volwassen gaat worden. En nooit maar dan ook nooit meer geld aan uitlenen en gesprekken over zijn oplichtingspraktijken vermijden. Als hij erover begint zeggen: Je weet mijn standpunt en ik wil er niks over horen.