Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Is er iets veranderd aan de lay out?

Het is ineen heel smal geworden. ctrl + helpt niet, dan valt de naar beneden knop er af.
quote:Moiren_ schreef op 14 maart 2016 @ 23:07:

Het is ineen heel smal geworden. ctrl + helpt niet, dan valt de naar beneden knop er af.Ik heb dat ook af en toe (iPhone/safari) dan staat er in een van de berichten op die pagina een lange link, of heel veel zonder spatie aan elkaar getypt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Forum is bij mij sinds gisteren waanzinnig traag. Op de laptop, onderWindows, met Firefox. Op de iPhone heb ik er geen last van. Laden van pagina's gaat heel traag, scrollen lukt niet, zelfs typen gaat letter voor letter (na elke toetsaanslag komt er weer "verbinden...."in het tabblad te staan en moet ik wachten tot een letter verschijnt. Op andere sites heb ik er geen last an.
quote:Ginevra schreef op 15 maart 2016 @ 09:31:

Forum is bij mij sinds gisteren waanzinnig traag. Op de laptop, onderWindows, met Firefox. Op de iPhone heb ik er geen last van. Laden van pagina's gaat heel traag, scrollen lukt niet, zelfs typen gaat letter voor letter (na elke toetsaanslag komt er weer "verbinden...."in het tabblad te staan en moet ik wachten tot een letter verschijnt. Op andere sites heb ik er geen last an.Ik heb het ook met Firefox (onder Ubuntu). Chrome op het werk en op m'n (Android) telefoon ook nergens last van.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:prada schreef op 13 maart 2016 @ 22:25:

Mods, kan er ook een functie komen waarbij je direct naar de laatste post gaat die je gelezen hebt?
quote:Moiren_ schreef op 14 maart 2016 @ 23:07:

Het is ineen heel smal geworden. ctrl + helpt niet, dan valt de naar beneden knop er af.

Er is niets veranderd. Kun je me een print screen mailen, zodat ik kan zien wat je bedoelt?

Groet,

CM VIVA
quote:prada schreef op 15 maart 2016 @ 21:34:

[...]

Dat is een lastig te realiseren verzoek. Ik begrijp wel dat je het een handige functionaliteit zou vinden. We nemen m mee, maar ik kan geen toezeggingen doen.

Groet,

CM VIVA
quote:Ginevra schreef op 15 maart 2016 @ 09:31:

Forum is bij mij sinds gisteren waanzinnig traag. Op de laptop, onderWindows, met Firefox. Op de iPhone heb ik er geen last van. Laden van pagina's gaat heel traag, scrollen lukt niet, zelfs typen gaat letter voor letter (na elke toetsaanslag komt er weer "verbinden...."in het tabblad te staan en moet ik wachten tot een letter verschijnt. Op andere sites heb ik er geen last an.

Wij ondervinden hier geen problemen van, en alle statistieken zijn normaal. Heb je er nog steeds last van?

Bevind je je op een goede (vaste) internetverbinding?

Groet,

CM VIVA
Uitstekende vaste verbinding, maar vandaag zit ik daar niet. Zal morgen nog eens kijken.
quote:CommunityManagerViva schreef op 16 maart 2016 @ 12:37:

[...]

Wij ondervinden hier geen problemen van, en alle statistieken zijn normaal. Heb je er nog steeds last van?

Bevind je je op een goede (vaste) internetverbinding?

Groet,

CM VIVA

Ik heb hetzelfde hier. Net wanneer ik ergens op wil klikken verspringt het scherm weer, omdat de pagina nog steeds niet klaar was met laden.

Vaste internet verbinding, Wifi of 4G mobiel. Op alle 3 hetzelfde (daar waar dit op alle 3 eerst niet was.
Ik begin het gevoel te krijgen dat de KPN-advertenties weleens schuldig zouden kunnen zijn.
Oh dear, how sad, never mind.
Vandaag geen last van.
Met berichten versturen moet je vaak op twee keer klikken, het "versturen"hapert op de een of ander manier.
Ook reactie wijzigen hapert.

En vanaf de gewone pc.
Ik weet niet of ik dit in het goede topic plaats, in dat geval excuses. Maar er blijkt sinds kort nog een Lattemachiato actief (met hoofdletter, ik zonder). Is het mogelijk haar Nick te wijzigen? Ik vond haar in het topic mbt PND en relatieproblemen.
Wat WD-40 zegt kwam ik ook melden (bericht posten hapert en bericht wijzigen lukt me niet).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik kan nauwelijks posten. Ik moet steeds 3-4x op plaats reactie klikken.
Posten gaat niet goed, moet nu meerdere keren op bericht plaatsen klikken voor het wel of niet lukt.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
En ik kan niet inloggen op het forum op mijn mobiel,ik kan wel op de laptop inloggen, log wel altijd uit als ik de laptop uitzet.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:KyloRen schreef op 18 maart 2016 @ 15:44:

[...]

Waarom zouden ze?Waarom niet? De andere dame geeft ook aan dat ze het niet wist en dat ze als ze daar tijd voor heeft er wel in wil duiken hoe het opgelost kan worden.
quote:Hayek schreef op 16 maart 2016 @ 23:26:

Ik begin het gevoel te krijgen dat de KPN-advertenties weleens schuldig zouden kunnen zijn.

Geen idee of dit zo is.

Maar een vraag die waarschijnlijk al veel vaker gevraagd is. Wanneer gaat er eindelijk een wat gebeuren aan dat vreselijk hoge dataverbruik? Blijkbaar is er een tijd geleden al iets aan gedaan, maar dat is marginaal.

Ik vind het belachelijk dat dit verbruk voor een forumsite zo ongelooflijk hoog is.

Het lijkt me ook logisch dat er dat veel problemen zijn met laden van de site.
10x (!!!!!!) moeten klikken om een bericht te plaatsen.
En weer gele helmen.
ik vind de nissan banner enorm storend, hij knippert continue, om gek van te worden
Ik kan ook mijn posten niet meer wijzigen.

Ik verander het bericht, klik 15x op wijzig en dan staat er nog steeds hetzelfde.

Gewoon laptop en chrome.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven