Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 20 maart 2016 om 17:37
zondag 20 maart 2016 om 17:46
quote:CommunityManagerViva schreef op 20 maart 2016 @ 11:38:
[...]
Nee hoor, ze hebben hier gisteren avond ook aan gewerkt en vandaag weer. Maar zo'n update vereist wat voorbereidingstijd.
Groet,
CM VIVA Geef ze een lekker biertje van mij straks.
[...]
Nee hoor, ze hebben hier gisteren avond ook aan gewerkt en vandaag weer. Maar zo'n update vereist wat voorbereidingstijd.
Groet,
CM VIVA Geef ze een lekker biertje van mij straks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 21 maart 2016 om 09:58
maandag 21 maart 2016 om 14:28
quote:KyloRen schreef op 21 maart 2016 @ 14:10:
Het forum is bij mij juist langzamer sinds de update... Heel veel pagina's laden juist niet door, ik krijg constant een wit scherm.
Kreeg net ook weer een ''bad gateway'' pagina.
Dank voor je melding. We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.
Groet,
CM VIVA
Het forum is bij mij juist langzamer sinds de update... Heel veel pagina's laden juist niet door, ik krijg constant een wit scherm.
Kreeg net ook weer een ''bad gateway'' pagina.
Dank voor je melding. We zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing.
Groet,
CM VIVA
maandag 21 maart 2016 om 15:29
Beste forummers,
zoals aangegeven zijn wij op de hoogte van de tijdelijke problemen mbt de bereikbaarheid en/of snelheid van het forum. Er wordt druk aan een oplossing gewerkt.
Berichten over dit probleem zijn daarom niet nodig op dit topic (en dus offtopic).
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zoals aangegeven zijn wij op de hoogte van de tijdelijke problemen mbt de bereikbaarheid en/of snelheid van het forum. Er wordt druk aan een oplossing gewerkt.
Berichten over dit probleem zijn daarom niet nodig op dit topic (en dus offtopic).
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 21 maart 2016 om 15:38