Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 16 maart 2016 @ 19:00:

[...]

Ja..., nee, per ongeluk besteld, had een fluitje moeten zijn. hahahaIk dacht het vanwege die schuine bovenkant. Als je je mond aan de 'hoogste kant' zet, dan raakt je neus de overkant niet. Maar zal wel een fantasie ontwerpje zijn waar ik weer een 'waarom' achter zoek.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 16 maart 2016 @ 19:02:

[...]

Was je rok wel lang genoeg? Minstens tot aan de knie volgens een topic hier?

Natuurlijk Toch was ik nog heel jong en zeer beschaafd in mijn kleding

Het belangrijkste is naar mijn idee dat het gezellig is aan tafel, dat je leuke, interessante gesprekken voert.

Toevallig heb ik thuis wel het eea geleerd, mijn ex toentertijd niet. Echt nooit commentaar op gehad, ook niet discreet van zijn toenmalige werkgever. Schijnbaar was het dus helemaal niet belangrijk dat he alles at, je mes exact in de juiste hoek legde en je broodje scheurde ipv sneed.
quote:WD-40 schreef op 16 maart 2016 @ 18:53:

[...]

Het enige wat ik af vroeg of vader wel trek zou hebben in een kaasplankje als hij zo ernstig ziek is. Ik zelf zou er niet aan moeten denken.Ik ben gelukkig nooit ernstig ziek, maar natuurlijk wel eens wat men in de volksmond 'zo ziek als een hond' noemt en dan bunker ik gewoon door hoor. Alleen als ik aan het vomeren ga wil ik wel eens een dagje overslaan, wegens zonde van dat lekkere eten.
quote:Oudblond schreef op 16 maart 2016 @ 19:04:

[...]

Ik dacht het vanwege die schuine bovenkant. Als je je mond aan de 'hoogste kant' zet, dan raakt je neus de overkant niet. Maar zal wel een fantasie ontwerpje zijn waar ik weer een 'waarom' achter zoek.Ohjee heb ik weer fout. Nee, mijn wijnglas is gewoon zo, schuin. Waarom? Moet je aan Google vragen, ik vond het grappig en heb van Google gepikt.
Waarom, echt wáárom loopt dat topic toch zo lang?
quote:ainne schreef op 16 maart 2016 @ 19:08:

Waarom, echt wáárom loopt dat topic toch zo lang?Dat zit ik me al vanaf zaterdag af te vragen.
quote:Moiren_ schreef op 16 maart 2016 @ 19:05:

[...]

Natuurlijk Toch was ik nog heel jong en zeer beschaafd in mijn kleding

Het belangrijkste is naar mijn idee dat het gezellig is aan tafel, dat je leuke, interessante gesprekken voert.

Toevallig heb ik thuis wel het eea geleerd, mijn ex toentertijd niet. Echt nooit commentaar op gehad, ook niet discreet van zijn toenmalige werkgever. Schijnbaar was het dus helemaal niet belangrijk dat he alles at, je mes exact in de juiste hoek legde en je broodje scheurde ipv sneed.Helemaal met je eens! Ik ben wel dusdanig opgevoed dat ik een sinaasappel met mes en vork leerde eten en de hele rest van de meuk, maar met goed tafelgezelschap dat niet smakt of met open mond eet ben ik helemaal gelukkig.
Echt zo kut. Ik zou donderdagavond naar Werchter vertrekken. Heeft het kind vrijdagmiddag eindmusical

Waarom, echt wáárom loopt dat topic toch zo lang?Ainne hoe gaat het? Klaar om morgen de fles... of toch nog maar even niet?
quote:Moiren_ schreef op 16 maart 2016 @ 19:11:

Echt zo kut. Ik zou donderdagavond naar Werchter vertrekken. Heeft het kind vrijdagmiddag eindmusical Stom. Heb je al kaarten en campingplaats gekocht?

Waarom, echt wáárom loopt dat topic toch zo lang?Omdat het een podium biedt aan mensen die zichzelf graag op de borst kloppen en daarmee anderen naar beneden trappen.
quote:Oudblond schreef op 16 maart 2016 @ 19:12:

[...]

Stom. Heb je al kaarten en campingplaats gekocht?Ja, vertrek nu rond een uur of 3. Ik hoop nog op tijd voor Ramstein en the Offsprings.

Echt zo kut. Ik zou donderdagavond naar Werchter vertrekken. Heeft het kind vrijdagmiddag eindmusical Jaaaaa hoor. Ik zeg je: geïnstitutionaliseerd onderwijs is des duivels oorkussen. Heeft ie een belangrijke rol in die musical? En wat belangrijker is: vindt ie die musical zelf belangrijk?
Ik ben zo'n kind van losgeslagen hippies die zelf wel met etikette zijn grootgebracht, maar besloten hun kinderen met een Krietiese Mening en zonder etikette op te voeden groot te brengen.

Boel gênante situaties meegemaakt waarin ik niet wist hoe het hoorde, maar wel voelde dat ik het FOUT deed.

Ik heb op mijn 16e van mijn toenmalige vriend (een heer) geleerd om met mijn vork links te kunnen eten. Thuis oefenen met patat en een halve kip van de friet van Piet
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Balen Moi, maar wel leuk zeg, dat je daarheen gaat. Alvast veeeeel plezier!
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 19:15:

[...]

Jaaaaa hoor. Ik zeg je: geïnstitutionaliseerd onderwijs is des duivels oorkussen. Heeft ie een belangrijke rol in die musical? En wat belangrijker is: vindt ie die musical zelf belangrijk?

Rollen zijn nog niet bedeeld, maar mijn kind kennende wordt dat een hele kleine rol

Wat ik nu begrijp wil hij er echt heel graag bij zijn. En dat begrijp ik ook wel, hoewel ik er zelf geen ruk aan vond toen
quote:Oudblond schreef op 16 maart 2016 @ 19:13:

[...]

Omdat het een podium biedt aan mensen die zichzelf graag op de borst kloppen en daarmee anderen naar beneden trappen.Aan dat soort mensen heb ik zo'n hekel. Jezelf beter laten schijnen over de rug van een ander. Bah!
quote:feow schreef op 16 maart 2016 @ 19:17:

Ik ben zo'n kind van losgeslagen hippies die zelf wel met etikette zijn grootgebracht, maar besloten hun kinderen met een Krietiese Mening en zonder etikette op te voeden groot te brengen.

Boel gênante situaties meegemaakt waarin ik niet wist hoe het hoorde, maar wel voelde dat ik het FOUT deed.

Ik heb op mijn 16e van mijn toenmalige vriend (een heer) geleerd om met mijn vork links te kunnen eten. Thuis oefenen met patat en een halve kip van de friet van Piet

O wat erg. Dat had ex dus, maar dan rasechte boeren.

Ik heb hem echt flink bij moeten spijkeren. Het grappige is dat het bij ons niet strikt was aan tafel, alleen wat met je vork opprikken was prima. Toch heb ik wel geleerd hoe het heurt.

Waarom, echt wáárom loopt dat topic toch zo lang?

Dat heb ik ook al een paar keer opgemerkt.

De vraag uit de OP was namelijk vrij snel beantwoord.

Maar kennelijk is het gewoon fijn om een 17 jarige en haar moeder nog vele pagina's lang de oren te wassen.
quote:Moiren_ schreef op 16 maart 2016 @ 19:17:

[...]

Rollen zijn nog niet bedeeld, maar mijn kind kennende wordt dat een hele kleine rol

Wat ik nu begrijp wil hij er echt heel graag bij zijn. En dat begrijp ik ook wel, hoewel ik er zelf geen ruk aan vond toen Dan maar een dagje later weg inderdaad. Ik vroeg het omdat dat hele eindmusicalgedoe mijn dochter indertijd gestolen kon worden, die zou in haar handen hebben geknepen als ik haar ziek had gemeld om naar een festival te gaan en ik zou het gedaan hebben ook . Maar er zijn inderdaad ook genoeg kinderen die zulks wel enig vinden en die kun je zo'n evenement dan moeilijk door hun neus boren.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 19:20:

[...]

Dan maar een dagje later weg inderdaad. Ik vroeg het omdat dat hele eindmusicalgedoe mijn dochter indertijd gestolen kon worden, die zou in haar handen hebben geknepen als ik haar ziek had gemeld om naar een festival te gaan en ik zou het gedaan hebben ook . Maar er zijn inderdaad ook genoeg kinderen die zulks wel enig vinden en die kun je zo'n evenement dan moeilijk door hun neus boren.Ik hoop dat hij zich bedenkt. Tot nu toe heeft hij zich elk jaar onder het jaarlijkse klassenoptreden uit proberen te worstelen, omdat hij het echt té dom vond. En de andere musicals vond-ie ook suf. Dus ik wacht nog even af

Echt zo kut. Ik zou donderdagavond naar Werchter vertrekken. Heeft het kind vrijdagmiddag eindmusical aha eindmusicals, dat ze dat nog traditie getrouw volhouden op de lagere school.Jammer dat het net op de vrijdag is.Ik weet de mijne nog, kan het zo mee zingen. ( niet aan te raden, zing heul vals)
quote:Moiren_ schreef op 16 maart 2016 @ 19:19:

[...]

O wat erg. Dat had ex dus, maar dan rasechte boeren.

Ik heb hem echt flink bij moeten spijkeren. Het grappige is dat het bij ons niet strikt was aan tafel, alleen wat met je vork opprikken was prima. Toch heb ik wel geleerd hoe het heurt.

Mijn kinderen zijn thuis vreselijk, qua tafelmanieren. Echt van die schoffelaars.

Maar buitenshuis eten ze ineens spontaan met mes en vork, miepen niet als er iets geserveerd wordt dat ze minder lekker vinden en ze trekken zich discreet terug als er onverhoopt naar het toilet gegaan moet worden. Dus iets heb ik nog wel over weten te brengen, gelukkig. Want geheel onbelangrijk vind ik ze niet hoor, tafelmanieren. Ik vind het alleen belachelijk om mensen die ze niet allemaal op een prik op kunnen dreunen daar op af te rekenen.
quote:Moiren_ schreef op 16 maart 2016 @ 19:22:

[...]

Ik hoop dat hij zich bedenkt. Tot nu toe heeft hij zich elk jaar onder het jaarlijkse klassenoptreden uit proberen te worstelen, omdat hij het echt té dom vond. En de andere musicals vond-ie ook suf. Dus ik wacht nog even af Heel verstandig van je
Wat hou ik er toch van wanneer je met n beetje creativiteit het eten redt De knoflookdressing (huttenkase en melk) was te dun. En niks in huis behalve mayo om dikker te maken. En dat doen we dus niet. Ik heb er een courgette doorheen gepureerd, lekkerrrrrrrr!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven