Wakker (2016.001)
zondag 13 maart 2016 om 08:56
Morgen ladys .
Kwam ff melden dat ik nog leef, maar lees dat het niet zo lekker gaat met MV.
MV ik wens je veel sterkte!
Hier ook een beetje druk, ik ga namelijk over 5 dagen (ben aan het aftellen) verhuizen!
Zin in maar ook spannend en eng en raar. (Al snap ik zelf niet wat er eng aan is. Ik blijf in mijn stad maar andere, veel leukere wijk)
Kwam ff melden dat ik nog leef, maar lees dat het niet zo lekker gaat met MV.
MV ik wens je veel sterkte!
Hier ook een beetje druk, ik ga namelijk over 5 dagen (ben aan het aftellen) verhuizen!
Zin in maar ook spannend en eng en raar. (Al snap ik zelf niet wat er eng aan is. Ik blijf in mijn stad maar andere, veel leukere wijk)
zondag 13 maart 2016 om 20:34
All the best voor haar dan!
Zalatrice; dat is inderdaad spannend. Maar fijn dat je naar een leuker huis en leukere buurt gaat. Alles al klaar en ingepakt?
Hier een rustig weekeind gehad. Heel burgerlijk gewandeld en thuis wat gechilled. Hopelijk hebben jullie het ook fijn gehad.
Zalatrice; dat is inderdaad spannend. Maar fijn dat je naar een leuker huis en leukere buurt gaat. Alles al klaar en ingepakt?
Hier een rustig weekeind gehad. Heel burgerlijk gewandeld en thuis wat gechilled. Hopelijk hebben jullie het ook fijn gehad.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 16 maart 2016 om 21:38
MV, weet niet of je hier leest of dat iemand hier leest die contact met MV heeft, dan iig veel sterkte van mij
Zela, spannend! Succes met de laatste loodjes. Je gaat van koop naar huur geloof ik?
Ingelke, niks mis met lekker burgerlijk toch! Zeker met het fijne zonnetje waar we regelmatig van mogen genieten.
Zela, spannend! Succes met de laatste loodjes. Je gaat van koop naar huur geloof ik?
Ingelke, niks mis met lekker burgerlijk toch! Zeker met het fijne zonnetje waar we regelmatig van mogen genieten.
woensdag 16 maart 2016 om 22:08
Het lieve Wakkeren, eindelijk kan ik wat posten maar door gebrek aan werkend WiFi kan ik niet een heel verhaal aan elkaar schrijven dus ik probeer het in stukjes te doen.
Leuk dat dit de eerste keer is dat ik weer wat kan schrijven ( lig nog wel in het ziekenhuis).
Leuk dat dit de eerste keer is dat ik weer wat kan schrijven ( lig nog wel in het ziekenhuis).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 16 maart 2016 om 22:28
Het begon dat de HA dacht aan griep, toen bronchitis/ lichte longontsteking maar antib. Hielp niets en nav onderzoeken bleek het ernstiger te zijn. Het overgeven en flauwvallen had niets met griep te maken.
Ik zou vrijdag alleen een bloedonderzoek en gesprek krijgen om 09.00uur. Ik kreeg 3/4 uur om thuis een nachthemd te halen, hoefde maar 1 nacht te blijven. Ik blij want dan had ik als het niet goed zou zijn het weekend de tijd te hebben om die geweldige mensen te bellen waar de katten 4 jaar geleden hebben verbleven.
Snel thuis wat makkelijke kleding gepakt.
Die avond ervoor had ik al geschreven dat de ipone het niet meer deed. Lang verhaal waarom hier nauwelijks tot geen WiFi is. De forummers die mij 4 jaar geleden een Dommel met geld erop hadden gestuurd weten dat nog wel. Moet eerlijk zeggen dat ik ook te ziek was om te schrijven maar veel kon ik alleen via via doorgeven en sommige weten het nóg niet.
Van mijn moeder eenzelfde 2ehands iPhone gekregen en pas om 19.00 uur is die pas werkzaam jippie
Ik zou vrijdag alleen een bloedonderzoek en gesprek krijgen om 09.00uur. Ik kreeg 3/4 uur om thuis een nachthemd te halen, hoefde maar 1 nacht te blijven. Ik blij want dan had ik als het niet goed zou zijn het weekend de tijd te hebben om die geweldige mensen te bellen waar de katten 4 jaar geleden hebben verbleven.
Snel thuis wat makkelijke kleding gepakt.
Die avond ervoor had ik al geschreven dat de ipone het niet meer deed. Lang verhaal waarom hier nauwelijks tot geen WiFi is. De forummers die mij 4 jaar geleden een Dommel met geld erop hadden gestuurd weten dat nog wel. Moet eerlijk zeggen dat ik ook te ziek was om te schrijven maar veel kon ik alleen via via doorgeven en sommige weten het nóg niet.
Van mijn moeder eenzelfde 2ehands iPhone gekregen en pas om 19.00 uur is die pas werkzaam jippie
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 16 maart 2016 om 22:36
Een deel is door medicijnen aardig opgeknapt, bloedarmoede, uitdroging enz. Ik dronk zoveel water dat het overal zat waar het niet mag zitten. Eten kon ik niet meer verdragen maar dat is goed bijgetrokken, hoewel ik steeds niet alle meds krijg dus al 2 weken kan ik alleen maar proberen te slapen wat niet echt lukte.
Morgen om 4 uur een belangrijk gesprek, ze hadden het over een orgaan wat misschien verwijderd moest worden maar ben daar nog te Zwak voor. Andere organen reageren ook niet echt dus zie wel op tegen het gesprek. Ik was wel van het vocht af achter mijn longen maar is waarschijnlijk vandaag weer terug. Geloof morgen weer onderzoek daarna.
Morgen om 4 uur een belangrijk gesprek, ze hadden het over een orgaan wat misschien verwijderd moest worden maar ben daar nog te Zwak voor. Andere organen reageren ook niet echt dus zie wel op tegen het gesprek. Ik was wel van het vocht af achter mijn longen maar is waarschijnlijk vandaag weer terug. Geloof morgen weer onderzoek daarna.
woensdag 16 maart 2016 om 22:39
quote:AnneRoos74 schreef op 16 maart 2016 @ 22:32:
Goed om iets van je te lezen Mv.
Kan je ook bij je email?
Ja maar soms kan je een dag niet reageren.
Even voor jou en alle andere lieve forummers, bedankt voor alle lieve kaartjes!!!!!!! :Kiss:
Goed om iets van je te lezen Mv.
Kan je ook bij je email?
Ja maar soms kan je een dag niet reageren.
Even voor jou en alle andere lieve forummers, bedankt voor alle lieve kaartjes!!!!!!! :Kiss:
woensdag 16 maart 2016 om 22:48
quote:Nouschi schreef op 16 maart 2016 @ 22:21:
Fijn om even van je te horen MV. Hoop dat het goed met je gaat!!
Nog niet maar ik doe er alles voor. Kon niet eens meelezen. Eerst morgen afwachten en hopen dat ik weer wat kan meelezen/schrijven.
Is wel cold turkey afkicken trouwens.
Hebben jullie je wel netjes gedragen? ;-}
Fijn om even van je te horen MV. Hoop dat het goed met je gaat!!
Nog niet maar ik doe er alles voor. Kon niet eens meelezen. Eerst morgen afwachten en hopen dat ik weer wat kan meelezen/schrijven.
Is wel cold turkey afkicken trouwens.
Hebben jullie je wel netjes gedragen? ;-}
woensdag 16 maart 2016 om 23:02
Hè lieverd, vond het zo erg dat ik geen telefoonnummers had end omdat ik zo stom was om alle tel.nrs in de iPhone te zetten. Ga dat wel een keer snel veranderen. Gelukkig kon Passie langskomen en al een paar te waarschuwen zoals roos zodat er wel een paar op de hoogte waren dat het echt niet goed is.
Ik lig bij het raam, overzicht op de ambulances beneden enz, wordt er zo iemand hier zo overreden op de weg waar ik op kijk. Heel gedoe van de week.
Ik lig bij het raam, overzicht op de ambulances beneden enz, wordt er zo iemand hier zo overreden op de weg waar ik op kijk. Heel gedoe van de week.
donderdag 17 maart 2016 om 00:02
quote:MocyMoos schreef op 16 maart 2016 @ 23:28:
Wat fijn om je weer te lezen Myvje.
Hè Moos' wat leuk je weer te spreken. Hoe is het met je?
In het algemeen, morgen zijn hier 2 bedden vrij, misschien wel 3, iemand zin om gezellig op zaal te komen liggen? Krijg ik een keer leuke lieve kamergenootjes
Wat fijn om je weer te lezen Myvje.
Hè Moos' wat leuk je weer te spreken. Hoe is het met je?
In het algemeen, morgen zijn hier 2 bedden vrij, misschien wel 3, iemand zin om gezellig op zaal te komen liggen? Krijg ik een keer leuke lieve kamergenootjes
donderdag 17 maart 2016 om 00:05
quote:thee schreef op 16 maart 2016 @ 23:29:
Alvast veel succes/sterkte voor het gesprek morgen.
Kun je appjes ontvangen of is dat niet je gewone nr.?Ja het is vanavond een collegaatje gelukt dat de telefoon die mijn moeder heeft gekocht het doet, en sinds vanavond ook de whatsapp
Alvast veel succes/sterkte voor het gesprek morgen.
Kun je appjes ontvangen of is dat niet je gewone nr.?Ja het is vanavond een collegaatje gelukt dat de telefoon die mijn moeder heeft gekocht het doet, en sinds vanavond ook de whatsapp