Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
truste tientje
very metal
Goedemorgen, mijn weekend is begonnen
Mogguh,

Ik nog 1 dagje. Morgen vrij.
Morgen!

Ik mag nog twee dagen werken en in tegenstelling tot het begin van de week, beloven dit heel leuke dagen te worden. Wel heb ik spierpijn in mijn scheenbenen Ik mag al zeker een jaar niet rennen etc vanwege slijtage in mijn voeten, maar gisteren even meegedaan met voetballen. De teams waren wat ongelijk dus ik ging het zwakkere team even helpen. Weet nu niet zo goed hoe ik gewoon moet lopen
quote:hatsetats schreef op 16 maart 2016 @ 22:26:

Ik val middenin een docu over de explosie van de spaceshuttle. Al die blij gespannen mensen en je weet hoe het afloopt...

Ow de Challenger, die zag ik laatst ook, vreselijk die opbouw he. En al die kinderen van die lerares haar school, pfff. Kippenvel.

Onze cv is stuk of nou ja, de boiler. Tis hier 14 graden! Vanmiddag komt er iemand om het te fixen maar er hangen nu al ijspegels aan mijn neus.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Fietsie, als ik jouw naam zie, denk ik altijd: veni, vidi, fietsie.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 17 maart 2016 @ 06:53:

Fietsie, als ik jouw naam zie, denk ik altijd: veni, vidi, fietsie. Weinig latijnerigs aan hoor, aan mijn nick. Gaat gewoon over mijn ouwe trouwe blauwe gazelle.
quote:fietsie schreef op 17 maart 2016 @ 07:02:

[...]

Weinig latijnerigs aan hoor, aan mijn nick. Gaat gewoon over mijn ouwe trouwe blauwe gazelle.Toen hadden ze nog geen fietsen, nou ja, in de tijd van de Romeinen dan. Waarschijnlijk is er geen Latijns woord voor fiets.
Goedemorgen. Ik heb gewoon uitgeslapen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Happy St. Patricks Day

Mogguh.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen!

Happy St. Paddy's ja.

Ik zit in de wachtkamer van de huisarts met Herman.

Een schoongewassen Herman in een Birckenstok slipper.

Hard, dik en stijf is 'ie.
Ik teen voor Herman!
Happy St Paddy's

Leo, succes!
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 08:48:

Ik teen voor Herman!We stellen het op prijs, Herman en ik!
Leo, ik hoop dat de dokter Herman kan temmen!
Zo lekker sporten en dan eindelijk, eindelijk, eindelijk mijn kerstkadootje uitzoeken! Met een dikke vette kadobon naar de dure lingeriezaak, jippie!!!!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nou, we zijn klaar, Herman en ik en de dokter denkt warempel dat Herman gebroken is!

Hij doet dus terecht zo'n pijn.

Herman zit nu aan zijn middelste zus vastgetaped en ik mag heel veel pijnstillers slikken.

Jeeeeejjjj!

Herman gaat weer zes weken pijn doen. Net als de tennisarm. Dus dat gaat hartstikke lekker.

Ik moet Herman rust geven en hem omhoog houden.

Wat natuurlijk als alleenstaande moeder dodelijk eenvoudig is, jullie begrijpen.

Nouw, ik ga Herman dan maar naar huis brengen en een begin maken met mijn huis te laten vervuilen.

Zin in!
Wow Leo! Sterkte
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?

Balen joh, dat het zo lang gaat duren. Vandaag dan in ieder geval maar lekker met de laptop op schoot en herman in de lucht luieren.
Bah Leo, dat is pijnlijk.

Heb je niet gemerkt dat je Herman brak?

Trouwens wel overzichtelijk dat je leven verdeeld wordt in stukjes van steeds 6 weken.
Waaaaaat! Ah nee wat balen!
Solo, nog vooruitgang in de situatie van je zoon?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 maart 2016 @ 09:24:

Solo, nog vooruitgang in de situatie van je zoon?

Nope.

Gisteren gehoord dat het mooie plan wat we hadden en waar de gemeente (veel) voor wilde betalen, niet doorgaat.

De woonplek is niet in staat (of niet bereid?) om creatief te zijn.
Ben bezig met een grote voorjaarschoonmaak. Beetje bij beetje. Nu ontdekte ik wat schimmel in de douche, dus in de weer met bleek. Spoot het ook op de kranen e.d. en daar kwam echt bruine derrie vanaf Terwijl ik toch echt wel proper ben.

Voordeel: mijn kranen blinken wel weer heel mooi.

Nu las ik net op internet dat je de bleek moet verdunnen, maar dat heb ik niet gedaan. Schimmel is zo goor, die verdient wel onverdunde bleek lijkt me zo.

Ga het de komende dagen nog een paar keer herhalen, hopelijk is het dan weg.

Nu heb ik nog heel veel klusjes op mijn lijstje staan, maar eigenlijk geen zin. Dus kom ik hier een beetje barhangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven