Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:LadyL0101 schreef op 17 maart 2016 @ 09:30:

Ik ben onderweg naar een congresdag namens mijn werk. Dus ik mag alleen achter glas van de zon genieten helaas. Fijne dag iedereen!Zet 'm op Lady my dear!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 10:26:

[...]

Nee hoor, ik blijf wel schenken Jullie zijn lieverds! Ik ben toch maar even bij meneer directeur binnengelopen en heb mijn afspraken van vanmiddag aan hem overgedragen zodat ik even langs de HA kan want ik begin koortsig te worden. Directeur was niet blij met me, die had bedacht om vanmiddag vast aan het weekend te beginnen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ga straks in lunchpauze mooi een rondje lopen. De zon schijnt zo fijn.
quote:yasmijn schreef op 17 maart 2016 @ 10:48:

Ga straks in lunchpauze mooi een rondje lopen. De zon schijnt zo fijn.Mijn hakken zijn te hoog. Ik zoek wel ergens een bankje om te zitten
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 10:48:

[...]

Jullie zijn lieverds! Ik ben toch maar even bij meneer directeur binnengelopen en heb mijn afspraken van vanmiddag aan hem overgedragen zodat ik even langs de HA kan want ik begin koortsig te worden. Directeur was niet blij met me, die had bedacht om vanmiddag vast aan het weekend te beginnen

Had hij maar geen directeur moeten worden

Beterschap!
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 10:06:

We gaan gewoon een handoplegging van Jesus regelen voor Herman.

Graag!

Halleluja!
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 10:54:

[...]

Mijn hakken zijn te hoog. Ik zoek wel ergens een bankje om te zitten Mijne ook. Niet klagen maar dragen, vrouw!
Goedemorgen!

Net even wezen kijken bij het afdansen van zoon (groep 5!!) Geweldig om te zien, hij was er minder blij mee..

En nee hé Leo, dus toch echt gebroken? Dr Verkering heeft vast een hoge pijngrens dan!

Voor z'n zusje wel gezellig, Hermien zal het waarderen denk ik.

Sterkte met hooghouden, wat betreft de ballen in de lucht als voor je pootje!

Enne.. die afspraak maken we gewoon een andere keer. Wat in't vat zit en zo..
Oeh, ik ga vandaag ook hakken aan doen!
quote:yasmijn schreef op 17 maart 2016 @ 10:57:

[...]

Mijne ook. Niet klagen maar dragen, vrouw!

Kan echt niet in mijn dorp. Stoepen zijn al sinds de Amerikaanse burgeroorlog niet meer onderhouden.

Of ik ga wel en breek al mijn Hermans.
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 10:48:

[...]

Jullie zijn lieverds! Ik ben toch maar even bij meneer directeur binnengelopen en heb mijn afspraken van vanmiddag aan hem overgedragen zodat ik even langs de HA kan want ik begin koortsig te worden. Directeur was niet blij met me, die had bedacht om vanmiddag vast aan het weekend te beginnen Naar de HA met (beginnende) keelpijn en koorts?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 17 maart 2016 @ 11:04:

[...]

Naar de HA met (beginnende) keelpijn en koorts? België volgens mij. Daar heb je een doktersbriefje nodig.
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 11:06:

[...]

België volgens mij. Daar heb je een doktersbriefje nodig.Aha.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:rosanna08 schreef op 17 maart 2016 @ 10:04:

balen Leo, was er al een beetje bang voor, maar je mag geen diagnose stellen he

Beterschap voor Herman!Nee, goed dat je het niet gedaan hebt hoor Roos, anders had ik je moeten staffen he....
quote:sistermoon schreef op 17 maart 2016 @ 11:02:

Goedemorgen!

Net even wezen kijken bij het afdansen van zoon (groep 5!!) Geweldig om te zien, hij was er minder blij mee..

En nee hé Leo, dus toch echt gebroken? Dr Verkering heeft vast een hoge pijngrens dan!

Voor z'n zusje wel gezellig, Hermien zal het waarderen denk ik.

Sterkte met hooghouden, wat betreft de ballen in de lucht als voor je pootje!

Enne.. die afspraak maken we gewoon een andere keer. Wat in't vat zit en zo..

O Sis, ik baal er zo van.

Er wordt mij door Herman nu zoiets leuks door de neus geboord.

We gaan herafspreken.

quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 11:06:

[...]

België volgens mij. Daar heb je een doktersbriefje nodig.Nee hoor NL. Maar ik heb een auto immuunziekte die graag toeslaat bij een ontsteking elders in mijn lijf. Dus niet zozeer HA voor klieren, koorts en keelpijn maar ter preventie van een andere uitbraak.
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 11:38:

[...]

Nee hoor NL. Maar ik heb een auto immuunziekte die graag toeslaat bij een ontsteking elders in mijn lijf. Dus niet zozeer HA voor klieren, koorts en keelpijn maar ter preventie van een andere uitbraak.

Daarom zei ik ook 'volgens mij'

Hmmm naar, is het dan te onderdrukken met een AB kuur? Of moet je bestaande medicatie aanpassen dan?
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 11:42:

[...]

Daarom zei ik ook 'volgens mij'

Hmmm naar, is het dan te onderdrukken met een AB kuur? Of moet je bestaande medicatie aanpassen dan?Ik vermoed dat ik er een extra ontstekingsremmer in mag gaan gooien, bleh!
Vervelend oudblond!

Niet leuk!
Heerlijk een uurtje in de tuin gewerkt. Was lekker in de zon. Nu een pizzabroodje als lunch
Ik heb lekker een rondje gewandeld. Nu weer achter bureau. Ik wil het terras op!
Moi een ban??
quote:yasmijn schreef op 17 maart 2016 @ 13:14:

Ik heb lekker een rondje gewandeld. Nu weer achter bureau. Ik wil het terras op! Ik zag het. Beetje door het gras lopen baggeren op je hakken
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 13:17:

[...]

Ik zag het. Beetje door het gras lopen baggeren op je hakken Ik liep op een paadje
quote:yasmijn schreef op 17 maart 2016 @ 13:14:

Ik heb lekker een rondje gewandeld. Nu weer achter bureau. Ik wil het terras op! Ik heb daar ook wel zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven