Welke ipad/ mini laptop?

16-03-2016 13:03 29 berichten
De laptop van man is kapot, hij gebruikt voor in het buitenland altijd zo'n klein model voor skype, mail, filmpje en muziek.

Nu denkt hij eraan om een ipad te kopen, thuis hebben we ook een macbook en iphones dus ipad is het meest logische?

Het is duidelijk, ik heb weinig verstand van het digi wereldje;) Welke ipad zouden jullie kopen, of toch voor een laptop gaan? Wat zijn de voordelen van een ipad? Als ik op internet kijk zie ik ze staan van kleine 300,- tot bijna 700,-

Het liefst geven we natuurlijk geen 700,- uit maar het moet wel een goede zijn die niet tijdens een film of skype ineens problemen geeft..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 15:51:

[...]

Nog eens gekeken. Wat ik zie is geen air. WonderlijkWat zie jij dan? Ik zie een smal toelopende laptop met maar 1 aansluiting. De "normale" macbook heeft meer aansluitingen en loopt gewoon recht. Dit, om het extra vermogen en zo een plek te geven. De macbook air heeft veel te weinig om serieus genomen te worden Misschien bedoel jij een iPad air? Want die zie ik inderdaad niet
Zonder oorzaak geen gevolg
quote:polkat schreef op 17 maart 2016 @ 16:07:

[...]

Wat zie jij dan? Ik zie een smal toelopende laptop met maar 1 aansluiting. De "normale" macbook heeft meer aansluitingen en loopt gewoon recht. Dit, om het extra vermogen en zo een plek te geven. De macbook air heeft veel te weinig om serieus genomen te worden Misschien bedoel jij een iPad air? Want die zie ik inderdaad niet Oh, dan zie jij hetzelfde als ik. En dat is dus GEEN macbook air, maar een macbook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tablet, geen Ipad overigens. Ik begin nu toch wel toetsenbord te missen, dus ben aan het kijken naar iets anders.

Je hebt laptops van 11 inch, die heel licht zijn, is dat niks? Heb je ook usb poorten.
quote:polkat schreef op 17 maart 2016 @ 16:07:

[...]

Wat zie jij dan? Ik zie een smal toelopende laptop met maar 1 aansluiting. De "normale" macbook heeft meer aansluitingen en loopt gewoon recht. Dit, om het extra vermogen en zo een plek te geven. De macbook air heeft veel te weinig om serieus genomen te worden Misschien bedoel jij een iPad air? Want die zie ik inderdaad niet

Ik bemoei me er even mee

Google even voor de ´nieuwe´ versies van de MacBooks en hun namen.

Dat plaatje is inderdaad wat tegenwoordig een MacBook heet. Die is kleiner en lichter dan de MacBook Air. De naamgeving is een beetje verwarrend.

De ´nieuwe´ MacBook is geweldig! Mijn iPad ligt in de kast.

Maar waarvoor TO (´s man) ´m wil gebruiken zou ik toch een iPad adviseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven