VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Zo Pebbles, jij hebt écht een druk weekend gehad! Doe je recept van soep nog op de msngroep? 't Was echt heerlijk!

Ik heb vandaag opgeruimd, schoongemaakt, gewassen en gestreken. Ik geloof dat ik de werkster ga opzeggen, ben niet tevreden. Ik zie sommige vlekken al weken zitten. Heb bijvoorbeeld zelf wat vlekken van de vloer gedweild en het water wat eraf kwam was zwart. Dat betekent dat werkster het niet vaak genoeg doet in mijn ogen. Twijfel nog wel of ik een schema voor haar zal maken, maar dat voelt eigenlijk niet goed. Bij de vorige hoefde dat niet en had ik nooit wat te klagen.

Knorrie en Schorrie tukken. Ga zo Gooische Vrouwen kijken en daarna gaat Harrie nog naar een verjaardag. Morgen weer werken, ik ga mijn best doen om er een leuke dag van te maken heb ik besloten!
Pebb, je hebt mijn naam bij de eet-post gezet .

Wij hebben lekker in Scheveningen rond gehangen. Linoleum moest werken en ik ben richting ouders vertrokken, want mooi weer. Nu ligt iedereen weer in z'n bed en moet ik eigenlijk nog wat opruimen, want hele weekend nog niet aan toegekomen. Nou ja, kan morgen ook wel, nu lekker krantje lezen, eigenlijk veel lekkerder.
En Pebb, eten was heerlijk en gezellig! Thanks!
Ja, Dropje.. ben ook wel benieuwd hoe je die avond ervaren hebt. Hoe gaat zoiets dan? Ga je om en om vertellen?

Peb, jouw weekend (en werkweken!) klinkt druk! Schaam me nu dat ik helemaal niet heb aangeboden om te helpen met opruimen.

Vond GP het wel leuk vanmiddag?

Wij zitten lekker op de bank. Ben zo blij met ons nieuwe tv meubel en de foto's en kaarsen erop. Zo gezellig!

Morgen ook werken, maar een korte dag. Tot 14.30 uur.

Mijn schoonmoeder bood vandaag aan dat KW wel bij hun kan eten morgen tussen de middag. Dan hoeft hij niet over te blijven. En daarna zei ze dat dat altijd wel kan op maandag. En daar baal ik dan weer van... Ik voel me op mijn vingers getikt omdat ik weet dat ze overblijven/creche/BSO 'zielig' vindt. Dus het liefst zeg ik nee, omdat ik 1. niet afhankelijk van haar wil zijn en 2. gewoon wil doen wat wíj willen, maar ik weet dat ik er KW een groot plezier mee doe. Grrrr...
Ha Lien! Jij hebt vandaag weer hetzelfde ritje gemaakt dus.

Je had wel kunnen blijven slapen. Tussen Pebbles en Pebblo in
Poeh Peb, klinkt als een druk weekend. Kinderverjaardagen zijn but. Veels te druk en teveel kinderen en zelf ben je alleen maar aan het vliegen en rennen. Daarna ben je ook nog eens gesloopt!

Maar GP heeft het wel naar zijn zin gehad en daar gaat het om toch?

Wind, ik neem graag je aanbod aan om wat te lenen voor Mormel als het mag. Mormel heeft nu de grande maat van 98/104 en voor die week leen ik het graag als jij het niet erg vindt. Leuk Wind dat je zo aan het genieten bent van je spullen!

Lien, ik vind dat je makkelijk had kunnen blijven slapen :-)

Morrie, ik ga ook even kijken wat dat is voor boek. Ik vind alle boeken van Julia Donaldson erg leuk. Wat ook echt een leuk boek voor die leeftijd is:

Pebbeltje had het zeker naar zijn zin, al barstte hij in tranen uit toen hij hoorde dat Pebblo gehaktballetjes had gemaakt en hij er geen op had omdat hij even buitenspelen was. Mar kind is verwend en veel Lego en vond het leuk. En gelukkig was iedereen om 17 uur weer weg. Vroeger maakte ik nog wel eens soep, zodat iedereen beelf hangen maar dat doen we niet meer.

Nou, zou leuk geweest zijn, Lien er tussen in!

Pebblo had trouwens wat meer diepgang verwacht in onze gesprekken, was ietwat teleurgesteld.

Ik wil ook een nieuw tv meubel. Ik denk net zo eentje als Wind. Ga direct eens kijken!
Oh, en Knorrie en BNJMN staan in mijn fotomap op Ak. Ben van Pebbeltjes nog wat aan het bewerken, gooi ik er ook nog bij.

En Wind, ik werk vermoedelijk aanstaande zaterdag.
Ietwat teleurgesteld? Meer diepgang?

Het was hogere huishoudkunde! De theorie van vette lappen (hoe vaak verschoon je je bed?), kaasfonduen en wanneer draai ik mijn wasjes financieel verantwoord?

Vrolijk, wij hebben vorig jaar een pak voor KW en toen was hij 3,5 jaar dus komt aardig overeen. Geloof dat ik er zelfs twee had ivm nat worden en dan een droge als reserve hebben. Kom je een keer op woensdag langs? Kun je meteen mijn make over zien

Pebbles, ik wilde graag deze

maar het is deze geworden

Mooi Wind! Past ook wel mooi in jullie strakke huis met salontafel. Ik kom zeker een keer langs dan op een woe, maar moet alleen wel passen en meten tussen de kinderlessen in, dus misschien een keer in het weekend anders? Wintersport jij nog veel met de kindjes dan?

Peb, Knexen jouw kinderen eigenlijk ook? Jouw knullen klinken mij heel erg bouwerig en Knex klinkt ook wel als iets voor jouw jongens.
Ik weet zeker dat de jongens van Pebbles Knexen want Pebbles heeft een keer verteld dat ze 's avonds zelf zat te knexen toen ik bekende dat ik stiekem Lego met het Lego van Schorrie .

Ik heb mijn beddegoed gewassen vandaag .

Mooi tv meubel Wind. En als je de poten eraf zaagt heb je bijna hetzelfde meubel .
Ja, allen vind ik de poten minder mooi. Wij hebben natuurlijk rvs eet- en salontafel en die zijn vierkant gevormd. Dus dat vind ik minder. We hebben nog gekeken naar de mogelijkheid om er industriele wielen onder te zetten maar ging niet. Ach... ben er enorm blij mee hoor! Even doorsparen voor de exclusieve kast

Hé! Ik bedenk me nu dat onze eetkamerstoelen ook ronde buizen (buisframe van Gispen) hebben!

We zijn de afgelopen jaren wel geweest, maar ik denk dit jaar weer even niet. Hoewel... dat zeggen we ook ieder jaar en dan gaan we nog op de valreep Ik vind het zo leuk!
Morrie, ik was elke zondag mijn beddengoed? Is dat mutsig dan he :-) Maar moet wel opbiechten dat ik kinderspul vaak 2 weken laat liggen.
quote:Morrie schreef op 02 november 2008 @ 21:25:

Ik heb mijn beddegoed gewassen vandaag

Alweer?!?

Even voor de rest (anders wordt het zo'n 'alleen als je erbij was is het leuk grapje'); we kregen het erover hoe vaak je je bed veschoond en dat bleek nogal te verschillen!
Knex lijkt me echt leuk spul. Ik hoop dat Mormel ook gaat Knexen, ik denk het wel. Hij is nu al dol op Playmobil, lego etc.

Loeder zit nu in het superlelijke meukige Petshop en My Little Pony gebeuren. Ieuuww....
KW is momenteel heel erg van het kleuren en tekenen. En we spelen vaak Memory. BRS van het Lego.

Vrolijk, een keer in het weekend is ook goed. We hebben nog meer besef ik me nu; thermo-ondergoed, pully's, skisokken mutsen, sjaals etc.
Vrolijk, Wind doet dat ook (elke zondag bed verschonen) dus schaam je vooral niet .
Memory vind ik ook zo leuk. En ik zit te denken om het kwartet van Dick Bruna te kopen. Ik denk alleen niet dat het Schorrie al gaat lukken. Die heeft er echt een hekel aan dat anderen ook weleens aan de beurt zijn bij een spelletje .

Weten jullie al wat je voor Sinterklaas gaat kopen? Ik denk:

Het grote prentenboekenliedjesboek

Iets moois van Lego (politie of brandweerkazerne oid)

Dick Bruna kwartet

Een DVD van Little Cars oid (die heb ik al)

Een boekje van Charlotte Demhuppeldepup wat je voor 2,50 kon kopen tijdens de kinderboekenweek (heb ik dus ook al)

Tweety Domino (heb ik ook al, ligt al meer dan een jaar in de kast omdat Schorrie dit een keer voor zijn verjaardag kreeg)

Lijkt me wel weer genoeg zo.

Alleen moet ik Knorrie ook wat geven natuurlijk, dat is dan weer lastiger.......
Leuk die foto's Pebbles, je kunt heel goed fotograferen!
Mijn buurvrouw wees me op www.lobbes.nl en daar heb ik veel leuke dingen ebsteld. Echt zo goedkoop en leuk!

Onder andere ook de Dick Bruna kwartet besteld voor KW.
De kwartet

Het kwartet
He wat toevallig Wind, van dat kwartet!

Op ons kinderdagverblijf bestellen ze daar ook altijd het speelgoed voor de verjaardagen. De kwaliteit vind ik wel wat wisselend. Sommige dingen zijn heel goed (het houten spul bijvoorbeeld), maar er zijn ook weleens dingen die heel snel stuk zijn (dat zijn dan voornamelijk de plastic meuk dingen zoals een piratenboot oid).
quote:Morrie schreef op 02 november 2008 @ 21:47:

Vrolijk, Wind doet dat ook (elke zondag bed verschonen) dus schaam je vooral niet .

En ik maar denken dat de hele natie op zondag (en dus wekelijks) z'n bed verschoond. Maar nee... illusie armer; 75% van ons gezelschap gisteravond ligt onder vette lappen

Ja, ons KDV en PSZ ook. Ik heb bijvoorbeeld een gitaar voor KW, een hockeysetje, keepershandschoenen. Wacht... even mijn Excel lijstje erbij pakken

10.99.659 Dierenbingo + geluid

21.40.009 Reuzenkwartet

61.20.133 Hockeyset

10.99.549 Bellenblaas Cars

18.99.139 Duikstaven

59.20.076 Boerderijdieren

19.99.190 Magnetisch tekenbord

16.40.123 Cars Tekenset

59.20.088 Fietshoorn (krokodil)

13.30.010 Rugtas (kikker)

25.99.169 Speelmat
quote:Wind schreef op 02 november 2008 @ 21:59:

[...]

En ik maar denken dat de hele natie op zondag (en dus wekelijks) z'n bed verschoond. Maar nee... illusie armer; 75% van ons gezelschap gisteravond ligt onder vette lappen

Ik dacht ook dat hele natie dat deed! Hmm..Wind, just us

Sowieso al lekker dat je zondag in schoon lekker bedje kruipt en heerlijk de geur van fris gewassen en gestreken beddengoed opsnuift.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven