Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 maart 2016 om 13:15
zaterdag 19 maart 2016 om 13:36
quote:ana_isabel schreef op 19 maart 2016 @ 13:15:
[...]
Ik vind zelfspot een groot goed. Kijk maar naar cabaretier Najib Amhali ..Die doet niet anders. Tineke Schouten. ..en ga zo maar door.+1. Gitzwarte humor over zelfmoord enzo vind ik dan weer niet iets om mee te spotten en ook absoluut niet grappig maar dat moet een ieder voor zich zelf weten
[...]
Ik vind zelfspot een groot goed. Kijk maar naar cabaretier Najib Amhali ..Die doet niet anders. Tineke Schouten. ..en ga zo maar door.+1. Gitzwarte humor over zelfmoord enzo vind ik dan weer niet iets om mee te spotten en ook absoluut niet grappig maar dat moet een ieder voor zich zelf weten
zaterdag 19 maart 2016 om 13:54
Hebben jullie het al gehoord dames?
Menstruatiebelasting al vanaf volgend jaar
De veelbesproken menstruatiebelasting wordt waarschijnlijk al op 1 januari ingevoerd. Vrouwen die na die datum nog menstrueren, gaan daarvoor ongeveer een tientje per maand betalen. Het kabinet is het op hoofdlijnen eens over de menstruatiebelasting. “Tot nu toe konden vrouwen er gratis onbeperkt op los menstrueren. Jaarlijks komen duizenden kilo&
#8217;s tampons en maandverband terecht bij de milieudiensten. Dat brengt hoge kosten met zich […]
Lees verder op Nieuwspaal. http://nieuwspaal.nl/mens ... ng-al-vanaf-volgend-jaar/
Ik vind het een heel goed plan, dat zal die zuurpruimen leren
Menstruatiebelasting al vanaf volgend jaar
De veelbesproken menstruatiebelasting wordt waarschijnlijk al op 1 januari ingevoerd. Vrouwen die na die datum nog menstrueren, gaan daarvoor ongeveer een tientje per maand betalen. Het kabinet is het op hoofdlijnen eens over de menstruatiebelasting. “Tot nu toe konden vrouwen er gratis onbeperkt op los menstrueren. Jaarlijks komen duizenden kilo&
Lees verder op Nieuwspaal. http://nieuwspaal.nl/mens ... ng-al-vanaf-volgend-jaar/
Ik vind het een heel goed plan, dat zal die zuurpruimen leren
zaterdag 19 maart 2016 om 14:06
quote:Vivaneesje schreef op 19 maart 2016 @ 13:54:
Ik vind het een heel goed plan, dat zal die zuurpruimen leren Daarmee worden hier over het algemeen de dames bedoeld die al klaar zijn met menstrueren.
Ik vind het een heel goed plan, dat zal die zuurpruimen leren Daarmee worden hier over het algemeen de dames bedoeld die al klaar zijn met menstrueren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 19 maart 2016 om 14:24
zaterdag 19 maart 2016 om 14:30