Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Sjeesss.... Nu mag je ook al geen 'goedemorgen' of 'prettig weekend' meer tegen elkaar zeggen
quote:Hunniebunnie schreef op 21 maart 2016 @ 12:24:

Sjeesss.... Nu mag je ook al geen 'goedemorgen' of 'prettig weekend' meer tegen elkaar zeggen ? Watskeburt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Er heeft serieus iemand een topic geopend over haar probleem: een collega die het lef heeft op maandag te vragen of ze een leuk weekend heeft gehad. En het kon zelfs nog erger, las ik net: bij de supermarkt waagde de cassière het om haar een goed weekend te wensen. What was she thinking?
O hahaha, dat loopt al even toch dat topic?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ja hee, dit is Hunniebunnie-het-Fossiel. Ik ga wat trager dan de rest

Maar ik blijf me verbazen of wat mensen bezighoudt. WTF zeg...
quote:Hunniebunnie schreef op 21 maart 2016 @ 13:04:

Er heeft serieus iemand een topic geopend over haar probleem: een collega die het lef heeft op maandag te vragen of ze een leuk weekend heeft gehad. En het kon zelfs nog erger, las ik net: bij de supermarkt waagde de cassière het om haar een goed weekend te wensen. What was she thinking? Hoe durven al die mensen he! Gemeen van ze?
TO heeft het gelukkig meteen afgekapt:"wat boeit het jou of ik een prettig weekend heb?!"

Kijk, that's the spirit. Ze zegt niet voor niets dat ze communicatief zeer vaardig is!
quote:Ttass28 schreef op 21 maart 2016 @ 10:02:

Om half 11 wordt er eindelijk aan de bug gewerkt.

Sindsdien heb ik er ook last van, daarvoor niet.

Dus het werken aan de bug betekende in dit geval ervoor zorgen dat iedereen er last van heeft?

Gelijke monniken gelijke kappen ofzo?
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!

Ja, het duurde even voordat het gelukt was om binnen te komen.

Ik moest even terug komen om de deur weer dicht te doen.

Zoete aardappel lijkt op pompoen en aardappel, maar smaakt gewoon naar vers en gezond.
502 Bad Gateway

Dit krijg ik net te zien.

Ohhhhhhhhh en verboden te klagen op topic want dat is ook off topic.
Aha - take on me. Ik ga weer even kijken of er nog leuke jasjes met korting zijn.

Ik log dus uit, want dan doe ik die deur dicht. Ik zit google te lezen over het recht om gegeten te worden.
quote:Solomio schreef op 21 maart 2016 @ 15:19:

[...]

Sindsdien heb ik er ook last van, daarvoor niet.

Dus het werken aan de bug betekende in dit geval ervoor zorgen dat iedereen er last van heeft?

Gelijke monniken gelijke kappen ofzo?Euhm even kijken oo wacht ik ben geen mod. Ik heb het niet in de hand.
quote:Hunniebunnie schreef op 21 maart 2016 @ 13:04:

Er heeft serieus iemand een topic geopend over haar probleem: een collega die het lef heeft op maandag te vragen of ze een leuk weekend heeft gehad. En het kon zelfs nog erger, las ik net: bij de supermarkt waagde de cassière het om haar een goed weekend te wensen. What was she thinking? Heel af en toe vind ik het ook vervelend als de cassiere teveel praat/vraagt. Zegeltjes erbij, spaart u voor de efteling, wilt u het bonnetje? Stop lekker in je hol denk ik dan vooral als ik haast heb.
O jee Vivaneesje, wil je erover praten?
Dubbel
anoniem_63edfd8526a1c wijzigde dit bericht op 21-03-2016 15:57
Reden: Dubbel
% gewijzigd
O jee Vivaneesje, wil je erover praten?
quote:Vivaneesje schreef op 21 maart 2016 @ 15:44:

[...]

Heel af en toe vind ik het ook vervelend als de cassiere teveel praat/vraagt. Zegeltjes erbij, spaart u voor de efteling, wilt u het bonnetje? Stop lekker in je hol denk ik dan vooral als ik haast heb.

Oh, als hier de cassiere door krijgt dat je haast hebt, gaat ze nog iets langzamer scannen, praatje maken met de klant voor je.

Neem gewoon een zelfscanner, heb je ook geen last van vragen.
quote:WD-40 schreef op 21 maart 2016 @ 15:59:

[...]

Oh, als hier de cassiere door krijgt dat je haast hebt, gaat ze nog iets langzamer scannen, praatje maken met de klant voor je.

Neem gewoon een zelfscanner, heb je ook geen last van vragen.Zelfscannet werkt ook niet altijd.
Hahahahaha, een waarschuwing voor op de man spelen, echt

Ik zei het nog netjes als je nagaat over wie ik het had

Compleet geschift.

Koekoek.
quote:Hunniebunnie schreef op 21 maart 2016 @ 15:55:

O jee Vivaneesje, wil je erover praten? Ja op sommige momenten verdraag ik echt heel weinig en dat is als ik mij niet lekker voel, net wakker ben of haast heb. Mensen die mij kennen weten ook dat ze mij dan met rust moeten laten, maar ja zo een cassiere doet ook alleen maar haar werk, dat snap ik ook. Blijf ook altijd heel vriendelijk maar in mijn hoofd heb ik haar dan al de ogen uit gekrabt zeg maar.
Gelukkig mag de quote wel gewoon blijven staan
quote:Anyco schreef op 21 maart 2016 @ 16:23:

Gelukkig mag de quote wel gewoon blijven staan Door de quote kon ik mooi nog even lezen wat je had gezegd.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Vivaneesje schreef op 21 maart 2016 @ 16:21:

[...]

Ja op sommige momenten verdraag ik echt heel weinig en dat is als ik mij niet lekker voel, net wakker ben of haast heb. Mensen die mij kennen weten ook dat ze mij dan met rust moeten laten, maar ja zo een cassiere doet ook alleen maar haar werk, dat snap ik ook. Blijf ook altijd heel vriendelijk maar in mijn hoofd heb ik haar dan al de ogen uit gekrabt zeg maar. Dat hebben we allemaal wel es, maar deze TO vindt het dus nodig om wèl onbeschoft te antwoorden!
Jemig Tttas, drie keer per dag?
quote:Hunniebunnie schreef op 21 maart 2016 @ 16:28:

[...]

Dat hebben we allemaal wel es, maar deze TO vindt het dus nodig om wèl onbeschoft te antwoorden!Nee dat vind ik heel erg lomp en zou ik nooit doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven