Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 maart 2016 om 21:28
quote:Hayek schreef op 21 maart 2016 @ 21:28:
Volgens mij wordt die reactie verkeerd gelezen en is 'ie bedoeld als analogie om die reactie over het verschil tussen dieren voor de voedselproductie en andere dieren te bekritiseren.euh, bijzonder mislukt. Zeker als je andere bijdragen van diegene leest
Volgens mij wordt die reactie verkeerd gelezen en is 'ie bedoeld als analogie om die reactie over het verschil tussen dieren voor de voedselproductie en andere dieren te bekritiseren.euh, bijzonder mislukt. Zeker als je andere bijdragen van diegene leest
maandag 21 maart 2016 om 21:33
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 maart 2016 @ 21:29:
het heeft meer weg van: ik doe alsof ik een vergelijking maak maar ga ondertussen gewoon lekker losZo komt het op mij ook over alleen dat kan je nooit hard maken. Slimme aanpak als het zo is.
het heeft meer weg van: ik doe alsof ik een vergelijking maak maar ga ondertussen gewoon lekker losZo komt het op mij ook over alleen dat kan je nooit hard maken. Slimme aanpak als het zo is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 21 maart 2016 om 21:33
quote:Het-groepje schreef op 20 maart 2016 @ 23:13:
[...]
Website, bak huzarensalade en vieze Japanse nootjes ter decoratie neerzetten, iedereen uitnodigen via pb en gewoon zeggen dat je voor een hond of paard spaart (leer is ook een soort dier toch).Krokodil
[...]
Website, bak huzarensalade en vieze Japanse nootjes ter decoratie neerzetten, iedereen uitnodigen via pb en gewoon zeggen dat je voor een hond of paard spaart (leer is ook een soort dier toch).Krokodil
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 21 maart 2016 om 21:39
maandag 21 maart 2016 om 21:41
Volgens mij wordt die reactie verkeerd gelezen en is 'ie bedoeld als analogie om die reactie over het verschil tussen dieren voor de voedselproductie en andere dieren te bekritiseren.Zo lees ik 'm wel ja.
Volgens mij wordt die reactie verkeerd gelezen en is 'ie bedoeld als analogie om die reactie over het verschil tussen dieren voor de voedselproductie en andere dieren te bekritiseren.Zo lees ik 'm wel ja.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 21 maart 2016 om 21:44
quote:ana_isabel schreef op 21 maart 2016 @ 19:55:
[...]
Ja, klopt!
Ben nu in mijn 21ste week en we krijgen een meisje
Lief dat je ernaar vraagt.
En alles gaat (vooralsnog) gelukkig goed.Leuk!
En 21 weken al, mooi.
[...]
Ja, klopt!
Ben nu in mijn 21ste week en we krijgen een meisje
Lief dat je ernaar vraagt.
En alles gaat (vooralsnog) gelukkig goed.Leuk!
En 21 weken al, mooi.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 21 maart 2016 om 21:49
Volgens mij wordt die reactie verkeerd gelezen en is 'ie bedoeld als analogie om die reactie over het verschil tussen dieren voor de voedselproductie en andere dieren te bekritiseren.
Tja... Er zijn van die dingen die je niet moet willen gebruiken/misbruiken om je punt te maken.
En daarbij geef ik gelijk toe dat Robert Long een hele grote fout gemaakt heeft toen hij de bioindustrievarkentjes vergeleek.
En ook maar dat ik dat vergeten was en dat best stom van mezelf vind. Dus ik ga op zoek naar een ander onderschrift.
Volgens mij wordt die reactie verkeerd gelezen en is 'ie bedoeld als analogie om die reactie over het verschil tussen dieren voor de voedselproductie en andere dieren te bekritiseren.
Tja... Er zijn van die dingen die je niet moet willen gebruiken/misbruiken om je punt te maken.
En daarbij geef ik gelijk toe dat Robert Long een hele grote fout gemaakt heeft toen hij de bioindustrievarkentjes vergeleek.
En ook maar dat ik dat vergeten was en dat best stom van mezelf vind. Dus ik ga op zoek naar een ander onderschrift.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.