VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Morrie schreef op 02 november 2008 @ 22:13:

Nog een kleine 300 berichten en we zitten op de 10000

Ik had 20 november gezegd he

Sjee, wat heb ik weer een hoop berichten gemist ineens!

Druk weekend gehad. Leuke dingen (vriendin van mij die kwam eten, Maxi die schoolfeest had en daarna logeerpartij met 3 vriendinnen) en onverwachte minder leuke dingen (Maxi die hoofdluis bleek te hebben na een logeerpartijtje bij klein nichtje, getttttverrrrrrrr).

Ben dus de hele zondag bezig geweest met wassen draaien, knuffels in vuilniszakken stoppen, jassen wassen, bedden verschonen (maar ach, het was toch zondag he Wind ), haren wassen en wassen en kammen en kammen en kammen en kammen..

En vriendin bellen (joh, je jas heeft hier op de kapstok gehangen he..) en ouders van vriendinnen van Maxi bellen (leuk als je 13 bent en schoolfeest met logeren hebt gehad..). Gelukkig waren Millenium en de kleintjes luisvrij. Maxi zat onder en ik had 2 grote en 2 kleintjes (en heb dus ondanks 2x overdosis luizenshampoo en 10 keer mijn hele haar uitkammen de hele nacht jeuk gehad, gewoon vanwege het idee).

Het meest irritante was dus nog dat exschoonzus er donderdag al achter was dat het kind luizen had, en mij zondagochtend pas belde (oh ja, even vergeten). Als ze het meteen gemeld had had dat Maxi genante telefoontjes naar klasgenootjes gescheeld

Wind, leuk nieuwe tvhoek! Grappig hoe heel veel mensen ineens met hun huis bezig zijn. Jouw goede invloed Nathje

Lag nieuwe kleed zaterdag trouwens al op tafel Pebbles, of heb je dat nog niet gered?

Ben al klaar met sintinkopen! Erg he, ik ben nooit zo snel. Maar had van iemand een 15%-kortingsbon voor speciale familie/vriendenkoopavond van Intertoys gekregen en dus hele zwik via internet besteld en die avond opgehaald. Scheelt best een smak geld! En ik ben dus al klaar, ook een lekker idee.

Morrie, wij hebben dat prentenboek met cdtje, en ik moet zeggen dat Gruffalolied voor mijn kinderen ook meteen het hoogtepunt van de cd is. De rest hoeven ze niet bepaald vaak te horen.. Je mag 'm ook van mij kopieren hoor, als je het boek er niet per se bij zou willen. Daar staan de liedteksten en wat spelletjes in.
Nathje, heb je gemaild op je werk adres.

Werd trouwens net gebeld door w&s bureau dat ik op gesprek mag ergens. Wel bijzonder, dat is via de leidinggevende van Wind. ZIj heeft mij bij de directeur geintroduceerd en nu word ik door een bureau gebeld. Had me daar nog niet eens ingeschreven (en de domme dame zei dat ze me anoniem had voorgesteld bij opdrachtgever, haha, dat kan helemaal niet, want opdrachtgever heeft haar kennelijk zelf mijn Cv gegeven, maar goed). Aankomende donderdag een gesprek wat al stond en dus dit gesprek ook ergens eind deze week. Prima.

O, Linoleum komt thuis om de auto te wisselen, ga even koffie met hem drinken.
Wat een lap tekst! Maar als je het luizendeel overslaat scheelt dat al de helft
Hee wat leuk, Knorrie in een Nano-shirtje op de foto! Leuk, die twee zo naast elkaar.

En wat heeft GP toch een mooi fijn koppie Pebbles! KP valt nog meer in de categorie schattig met z'n bolle wangetjes, maar GP is echt gewoon knap om te zien. Vind ik dan, maar je gaat me vast niet tegenspreken
Ze zijn alletwee knap, die pebbeltjes .

Nog helemaal vergeten te melden: hier een bouwvakker die de waterleiding raakte in de badkamer... Hele keuken onder, maar het plafond lijkt aardig te drogen. Ben benieuwd of de lampen het nog -gaan- doen. Was overigens erg grappig, 1 van de 4 is joegoslaaf en hij boorde dus in de waterleiding en raakte in paniek. Onze loodgieter stond in de tuin, hoorde de paniek en dacht dat er brand was. Hij kwam heel hard met een gieter aanrennen, niet echt nodig , maar gelukkig rende hij ook vlot door naar de kelder om de waterleiding af te sluiten .
Jeetje, een kapotte waterleiding. Valt in de categorie: tegenvallers tijdens verbouwingen.

Die paniek bij werklui ken ik trouwens. Tuinman kwam ook met hoog stemmetje aanrennen toen hij de gasleiding kapot had getrokken. Moest hem notabene met een glaasje fris kalmeren

Ik heb je teruggemaild trouwens Lien. Hoop dat je niet al te veel schrikt

Hoop dat je gesprekken snel wat opleveren. Je hebt er zoveel, er moet toch wel eentjes tussen zitten die perfect past?

En gatver Mille! Wat een rotklus om die luizen de deur uit te werken. Ik heb meteen jeuk!

Morgen heb je post Vrolijk. Bedankt voor je moeite!
Mille, ik heb gewoon medelijden met jou! Arme jij, wat irritant zeg. het erge naast beestjes idee is dat je gewoon het hele huis moet wassen! Grr..vergeet je niet bekleding autostoelen van Nano & MIni? Dat schijnen heel veel ouders te vergeten volgens NSO en dan blijft het zo lekker hangen. Succes en sterkte! Enne..lekkere actie van je nicht zeg..

Ik heb hier ook een uitnodiging voor 15% korting bij Bart Smit voor morgen tussen 17.00-21.00 bij alle BS. Iemand interesse in een scancopy?

Leuk LIen, is het voor zelfde toko als Wind? Dat zou lollig zijn :-)

AI, kapotte waterleiding is niet lollig! Wel een slimmerd dat hij gelijk doorliep naar benee :-)
Nog 250 berichtjes! dat wordt geen 20 november maar eerder!

(zeker als ik steeds kleine berichtjes achterlaat )
Ik heb zo'n leuk kookboek gekregen van Vrolijkerd, vind het echt een tip die ik wil delen met jullie:

En ik ook van die miniberichtjes achterlaat :-)

Ik he namelijk ook lampionnetjes en stokjes gescoord voor St Maarten, dus helemaal blij. Ook hele leuke kaarsen bij de Bas, dus ik kwam daar happy vandaan. Jammer dat ik de minizakjes chocolaatjes was vergeten want had veel interesse in Twix, Milky ways & kitkats. Jammer, maar wel beter voor de lijn
Die deels bedrukte kaarsen Vrolijk? Ik zag ze net bij Digros, waar ik ook lampionnetjes heb gekocht.

Bart Smit had vorige week sowieso 15% op hele assortiment, zo was de Legodoos voor GP heel wat vriendelijker geprijsd (maar toch eigenlijk te duur)...

Luizen zijn echt mijn nachtmerrie. Gelukkig hebben we ze nog nooit gehad, maar ik kneep hem even toen GP bij vriendinnetje had gespeeld en doodleuk meldde dat A. al heel vaak luizen had gehad...

Bedankt voor complimenten Pebbeltjes, ik vind zelf -heel eerlijk- mijn jongens ook echt mooie jongens. GP vind ik het mooist op die foto in schildpad Blijdorp. Achtergrond van mijn hyves.

En ik ben in miniberichtjes niet goed maar ben met lange lappen nog niet snel uitgepraat.
Oh Lien, ik hoop dat waterramp meevalt. Is erg balen.
Hahaha..ik ken weinig mensen die hun kinderen niet mooi vinden :-) Maar ik moet zeggen dat ik het zelf niet zie of ze nou wel of niet echt mooi zijn. Ik vind ze wel heel leuk omdat ze van mij zijn en omdat ik ze lollige karakters vind hebben.

Peb, die bedrukte kaarsen heb ik idd gekocht. 4 Fuchsia en ook 4 kleintjes in de glaasjes. Lollige lampionnetjes hebben ze daar he? Ik heb voor Mormel een olifant gekocht en kikker en voor Loeder had ik een Megamindy gescoord.
Wat denken jullie, is een loopfiets nog leuk als je 3 bent? Ik zit eraan te denken om er 1 voor Mormel's verjaardag in Feb te geven, maar twijfel of ik het niet voor Kerst zal doen. Ik vind m zelf erg leuk!

Navond!

Ik heb net allerlei vragen over Sinterklaas beantwoord aan Schorrie. Ineens kwam hij er mee aanzetten, blijkbaar hebben vriendjes op school het erover gehad en begint het nu al.

Nu ligt hij in bed en net hoorde ik hem een liedje zingen dat hij lekker nooit meer naar xxxx (naam kdv) hoeft. Sinds Knorrie er zit vindt hij het kdv voor baby's.

Ons huis is een allegaartje qua inrichting. Ik ben niet zo van het alles uit 1 serie qua meubels. Ik zou nog wel een nieuwe fauteuil en een nieuwe tweezitsbank willen evt. Maar vind het nou ook weer niet zo urgent dat ik er echt moeite voor doe. Ik voel me thuis in mijn huis, dat is het belangrijkste voor mij.

Die loopfiets is gaaf Vrolijk. Volgens mij nog leuk als je 3 bent maar dan doe je er nog een jaartje mee. Als je hem met Kerst geeft heeft hij er langer wat aan, als hij tenminste in de winter ook buiten komt.

Knorrie is vandaag voor het eerst een hele dag op het kdv geweest en het ging super. Ze hebben hem niet gehoord en vonden hem erg zoet. Dat is hij natuurlijk ook!

Lien, ik snap het niet helemaal. Ga je nou solliciteren bij werkgever van Wind? Is wel zelfde branche als vorige werkgever dus dan maak je vast een goede kans!

Ik vond het werken vandaag wel te doen. Ik vind alleen de dagen zo lang. Ga mijn kindjes missen halverwege de dag. Maar al met al had ik het best naar mijn zin gelukkig. Nu hoef ik pas donderdag weer.

O ja Mille, ik haal dat prentenboekenliedjesboek eerst wel even uit de bieb, ik zag dat ze hem daar ook hebben. Dan kan ik even kijken wat Schorrie er van vindt. Dan kan ik kijken of alleen het Gruffalo lied leuk is. Hij heeft van alle boeken waar een liedjes van is geloof ik alleen het Gruffalo boek dus dan spreekt de rest misschien niet zo aan idd.
loopfiets

huis 1 stijl

sollicitatiegesprek Lien

mooie kindjes

verkiezingen

chocolade kruidnootjes

Zo, even staccato een rijtje als geheugensteuntje want heb aardig wat waar ik op wil reageren

'Avond!

Vrolijk, ik zou de loopfiets zeker weten met kerst cadeau geven! Wij hebben de houten variant en het schijnt dat het goed is voor je evenwicht. Inmiddels rouleert de fiets hier door de straat bij de 2,5/3 jarige die willen leren fietsen.

Ik ben wel van een inrichting in 1 stijl. Geeft rust. Denk dat wel mensen vinden dat wij een toonzaal hebben, maar ik voel me er thuis. In ons vorige huis hadden we zelfs een gietvloer (mooi!) en in combinatie met strakke meubels erg toonzalerig Net als rommel vind ik het niet storend bij andere, maar niet bij mezelf. Hé, bedenk me nu dat we wel antiekkkkk in huis hebben. 100 jaar oude bioscoopstoeltjes, maar die hebben we dan wel laten bekleden in de hetzelfde rode Gispenribstofje.

Nee, sollicitatie van Lien (als ik zo vrij mag zijn) is niet bij mijn werkgever maar uit netwerk van mijn leidinggevende.

Ik vind ook dat ik schitterende kinderen heb. Ik zie wel dat KW mooier is dan BRS, maar BRS is guitiger. Ik vind ze op hun eigen manier beeldschoon. Diplomatiek hé?

Wat een heisa hé die amerikaanse verkiezingen? Ben blij als die poppenkast voorbij is. En wat is die McCain een enge vent zeg!

Wel woensdag voor de buis denk ik, want dan ben ik lekker vrij.

Ik zit aan de chocolade kruidnootjes.

Killing....

Zo klaar!
Coole fiets Vrolijk. Ik zag gisteren ook een knulletje op zo'n fiets en die was zeker 3. Maar ik zou hem ook lekker voor kerst geven.

Bij Apie vieren ze Sinterklaas direct na de intocht. Dat scheelt toch alweer 2 weken zenuwen voor die kids. Goed idee, toch?

3 december gaat ze trouwens wennen. Ze heeft er vreselijk veel zin in.

Lief trouwens dat Schorrie opeens zo groot is en het KDV ontgroeit is. Goed teken! En ook fijn dat je je werkdagen wel doorkomt.

Pas was er een moeder op een kinderverjaardag die Apie zo'n mooi meisje vond. Ik was er wel verbaasd over. Natuurlijk vind ik Apie en Japie ook mooi maar dat iemand er echt nadrukkelijk wat van zei dat verbaasde me wel.

Ik vind Loeder zo'n prachtig meisje. Echt een model!

Ik hou ook niet van alle-meubels-uit-dezelfde-serie inrichting. Dan kan het wel matching zijn, maar dat is me dan iets te. Dan ziet het ook snel uit als een showroom van Villa Arena ofzo.

En tenslotte nog een laatste interieur verhaaltje : ik heb twee mooie schalen laten vullen met plantjes en op consoles in de woonkamer gezet. Ben er helemaal blij mee! Best lastig vind ik dat leuke planten voor in huis.

Ook zinken plantenbakken vol met rozemarijn gekocht die buiten voor het raam komen. Nu nog even uitvogelen hoe we ze kunnen bevestigen want de beugels die ik gekocht heb voldoen niet.
Ik vind zelf alles van 1 stijl wat anders dan alles uit 1 serie.

1 stijl is je smaak. Ik heb ook 1 stijl: de Morrie stijl .

Maar 1 serie vind ik fantasieloos. Zo van: doe mij maar een hele serie, dan hoef ik zelf niet na te denken en te combineren. En dan mist een inrichting ook 'ziel' en wordt het een toonzaal. Zoals jullie inrichten Wind, dus steeds iets moois erbij kopen waar je dan ook 'van houdt' omdat je ervoor gespaard hebt en het een nieuw meubelstuk in je huidige inrichting is, dat maakt dat je huis geen toonzaal is.

Moest nog even aan de luizen denken net. Dat lijkt me echt een nachtmerrie. Gelukkig nog geen last van hier en de luizenmoeders zijn afgelopen week weer de klas rond geweest .

Heeft KW nog bij oma geluncht/geschaft/gegeten?
Wat Nathje zegt dus over 1 serie, maar ik was veels te traag .
Even voor de duidelijk: ik ben dus ook van de meubels in 1 stijl, maar dat is iets anders als meubels van 1 serie.
Nou jah zeg! Dezelfde gedachte Morrie!
Goed idee Nathje van die schalen. Ik vind planten in huis heel gezellig, maar ze redden het nooit bij ons. Ik heb al twee keer van die mooie zwarte vierkante potten gevuld met planten maar omdat onze huiskamer op het zuiden is drogen ze steeds uit (dat is natuurlijk niet alleen de schuld van het huis op het zuiden, ook van het feit dat ik ze te weinig water geef ).

Misschien moet ik het toch weer eens proberen, het maakt een inrichting af vind ik.
En ik denk ook dat er mensen zijn die ons huis een showroom vinden trouwens en hoe grappig soms is het dat ook

chocoladekruidnootjes: zo raar maar die vind ik dus niet lekker. Eigenlijk vind ik alles met chocola lekker maar die dus niet. Hmmm en die sinaasappelschillen met chocolade, bah!
Tssss... serie, stijl.

Wij hebben de tafels wel uit dezelfde serie

Zo fantasieloos, joh!

Oh, my god... geloof dat ik teveel chocolade op heb.
Ik weet heel zeker dat er niemand is die ons huis een showroom of toonzaal vindt .

Maar ik krijg wel 'regelmatig' te horen van mensen die voor het eerst in ons huis komen dat ze het gezellig of knus vinden. En ach, eigenlijk boeit het ook niet wat een ander er van vindt, als je zelf maar tot rust kunt komen in je huis.

Knorrie slaapt al vanaf half 3. Ik begin te twijfelen of ik hem wakker zal maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven