Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:04
quote:ana_isabel schreef op 22 maart 2016 @ 16:02:
[...]
Dat was meer dan duidelijk. Ik begrijp dat je vanuit jouw privé situatie je erg ongerust maakt en het voor jou heel dichtbij komt. Dat vind ik oprecht heel naar voor je. Alleen denk ik niet dat je door je gestresste houding veel begrip zult krijgen.Van iemand die over die prive situatie grappen zit te maken wil ik denk ik ook geen begrip:(
[...]
Dat was meer dan duidelijk. Ik begrijp dat je vanuit jouw privé situatie je erg ongerust maakt en het voor jou heel dichtbij komt. Dat vind ik oprecht heel naar voor je. Alleen denk ik niet dat je door je gestresste houding veel begrip zult krijgen.Van iemand die over die prive situatie grappen zit te maken wil ik denk ik ook geen begrip:(
dinsdag 22 maart 2016 om 16:04
dinsdag 22 maart 2016 om 16:05
https://www.youtube.com/watch?v=iHoeXnIgZVg
Jethro Tull Ian Anderson Locomotive Breath Classical
Ik vind dit een leuke trein die adembenemend is... Vanaf 1:43 komt het in de buurt van het origineel.
Hé, ik ga muziek luisteren!!!!
Jethro Tull Ian Anderson Locomotive Breath Classical
Ik vind dit een leuke trein die adembenemend is... Vanaf 1:43 komt het in de buurt van het origineel.
Hé, ik ga muziek luisteren!!!!
dinsdag 22 maart 2016 om 16:06
dinsdag 22 maart 2016 om 16:06
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 16:06:
[...]
Wat is nou je issue?
Dat ik niet op die link wilde klikken (dat was geen grap)
Of de opmerking "geen vrije universiteit"?Mijn issue is dat je wist dat ik daarover in de rats zat en je toch moedwillig meerdere "grappen" ging maken. Dat is net zo goed op de man
[...]
Wat is nou je issue?
Dat ik niet op die link wilde klikken (dat was geen grap)
Of de opmerking "geen vrije universiteit"?Mijn issue is dat je wist dat ik daarover in de rats zat en je toch moedwillig meerdere "grappen" ging maken. Dat is net zo goed op de man
dinsdag 22 maart 2016 om 16:07
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:04:
[...]
Ohh vast wel!! Maar of het gepast is?
Tja, daar verschillen we dus duidelijk over van mening.
Prima dat jij de humor er niet van ziet, is je goed recht, hoor je me ook niks over zeggen, maar laat diegenen die er wel op die manier mee omgaan dan ook in hun waarde zonder ze af te kraken.
[...]
Ohh vast wel!! Maar of het gepast is?
Prima dat jij de humor er niet van ziet, is je goed recht, hoor je me ook niks over zeggen, maar laat diegenen die er wel op die manier mee omgaan dan ook in hun waarde zonder ze af te kraken.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:08
quote:Grobbekuiken schreef op 22 maart 2016 @ 16:07:
[...]
Nee sorry ik zie idd de humor in van indirecte grappen over mensen die slachtoffer zijn geworden van spijkerbommen.
En dan kraak ik mensen af?? Waar kraak ik mensen af trouwens?
[...]
Nee sorry ik zie idd de humor in van indirecte grappen over mensen die slachtoffer zijn geworden van spijkerbommen.
En dan kraak ik mensen af?? Waar kraak ik mensen af trouwens?
dinsdag 22 maart 2016 om 16:08
dinsdag 22 maart 2016 om 16:09
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 16:08:
[...]
Die van de vrije universiteit is volgens mij de enige. En ik zie niet wat daar vilein aan is.
En dat zegt dan weer meer over jou dan over mij...
En in dat geval zie ik ook niet in wat mijn opmerkingen met vilein te maken hebben aangezien je dat zelf allemaalmzo prediceert
[...]
Die van de vrije universiteit is volgens mij de enige. En ik zie niet wat daar vilein aan is.
En dat zegt dan weer meer over jou dan over mij...
En in dat geval zie ik ook niet in wat mijn opmerkingen met vilein te maken hebben aangezien je dat zelf allemaalmzo prediceert
dinsdag 22 maart 2016 om 16:10
dinsdag 22 maart 2016 om 16:11
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:08:
[...]
En dan kraak ik mensen af?? Waar kraak ik mensen af trouwens?Je gaf net aan (dmv aanhalingstekens) dat Moiren geen leven zou hebben. Je wilde ook dat die boodschap zo aankwam. Ook niet netjes ..
[...]
En dan kraak ik mensen af?? Waar kraak ik mensen af trouwens?Je gaf net aan (dmv aanhalingstekens) dat Moiren geen leven zou hebben. Je wilde ook dat die boodschap zo aankwam. Ook niet netjes ..
dinsdag 22 maart 2016 om 16:11
dinsdag 22 maart 2016 om 16:12
quote:Dadel_ schreef op 22 maart 2016 @ 16:10:
[...]
Inderdaad. Het is allemaal vriendjespolitiek. Het gaat erom wie het zegt. Wat er wordt gezegd maakt dan niet zoveel meer uit. Maar waag het niet een klein grapje te maken over de ander. Dan gaan alle remmen los. Dit dus. ik ben blij dat ik ben wie ik ben en dat ik een eigen mening heb en niet bang ben om die ook te uiten.
[...]
Inderdaad. Het is allemaal vriendjespolitiek. Het gaat erom wie het zegt. Wat er wordt gezegd maakt dan niet zoveel meer uit. Maar waag het niet een klein grapje te maken over de ander. Dan gaan alle remmen los. Dit dus. ik ben blij dat ik ben wie ik ben en dat ik een eigen mening heb en niet bang ben om die ook te uiten.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:13
quote:ana_isabel schreef op 22 maart 2016 @ 16:11:
[...]
Je gaf net aan (dmv aanhalingstekens) dat Moiren geen leven zou hebben. Je wilde ook dat die boodschap zo aankwam. Ook niet netjes ..
Oh ja, bedoelde ik dat??
Knap dat jij dat zo kan invullen. Misschien bedoelde ik wel haar prachtige leven oid.. " " is niet gelijk aan GEEN..
[...]
Je gaf net aan (dmv aanhalingstekens) dat Moiren geen leven zou hebben. Je wilde ook dat die boodschap zo aankwam. Ook niet netjes ..
Oh ja, bedoelde ik dat??
Knap dat jij dat zo kan invullen. Misschien bedoelde ik wel haar prachtige leven oid.. " " is niet gelijk aan GEEN..