Domme opmerkingen
woensdag 23 maart 2016 om 00:05
Ik trap af. De situatie. Ik lig met griep op bed en presteer het om net zonder blikken of blozen tegen mijn man uit te kramen "als ik vrijdag nog ziek ben ga jij maar hoor" over de pret echo die dan in de agenda staat.
Waarop mijn man me aankijkt alsof ik gek ben geworden "euh schat daar hebben ze jou toch ècht bij nodig"
Wat zijn jullie 'ehh oooowkeeee ooo ja' momentjes? Ik ben benieuwd.
Waarop mijn man me aankijkt alsof ik gek ben geworden "euh schat daar hebben ze jou toch ècht bij nodig"
Wat zijn jullie 'ehh oooowkeeee ooo ja' momentjes? Ik ben benieuwd.
woensdag 23 maart 2016 om 08:04
quote:Jolene89 schreef op 23 maart 2016 @ 07:48:
De dag waarop ik tot de wonderbaarlijke ontdekking kwam waarom een laptop, laptop heet. Ineens viel het kwartje 8
Mijn man herinnert me er nog regelmatig aan
En zo heb ik wel meer van dat soort dingen. Leuk topic!Dat soort dingen hoort eigenlijk in het topic Dingen die je pas heel laat begreep....
De dag waarop ik tot de wonderbaarlijke ontdekking kwam waarom een laptop, laptop heet. Ineens viel het kwartje 8
En zo heb ik wel meer van dat soort dingen. Leuk topic!Dat soort dingen hoort eigenlijk in het topic Dingen die je pas heel laat begreep....
woensdag 23 maart 2016 om 08:20
Die barleduc-verpakking had ik thuis ook, maar dan in de zomer. En altijd maar één pak dat ik daarna zelf gewoon vulde omdat ik dat lauwe kraanwater niet lekker vind. Lekker handig, want twee liter koud water in de koelkast.
Zegt mijn bezoek doodleuk; Ja, dat verschil proef je toch echt he.....
Zegt mijn bezoek doodleuk; Ja, dat verschil proef je toch echt he.....
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 23 maart 2016 om 08:22
woensdag 23 maart 2016 om 08:35
De stiefmoeder van mijn oudste twee kinderen was bevallen en ik op kraamvisite: ze pakt het pakje uit: oh! Wat leuk! (Kleertjes). Ik wist me toen nog niet zo goed een houding te geven bij complimentjes dus ik zei: ja ach, dat had ik nog in de kast liggen!
(In die tijd veel zwangerschappen in mijn omgeving dus ik had een stapeltje babykleertjes ingeslagen en keek dan bij wie wat paste).
(In die tijd veel zwangerschappen in mijn omgeving dus ik had een stapeltje babykleertjes ingeslagen en keek dan bij wie wat paste).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 23 maart 2016 om 09:13
woensdag 23 maart 2016 om 09:34
Vroeger hadden we een blindenschool in onze woonplaats en een vriendin van mij kende daar iemand geloof ik, in ieder geval gingen we schaken met blinden. Op een gegeven moment deed de tegenstander van mijn vriendin een domme zet, waarop zij riep: "Ben je blind of zo?!" Ze schaamde zich rot, maar ik heb me echt doodgelachen.
woensdag 23 maart 2016 om 09:37
quote:Ceylon schreef op 23 maart 2016 @ 08:20:
Die barleduc-verpakking had ik thuis ook, maar dan in de zomer. En altijd maar één pak dat ik daarna zelf gewoon vulde omdat ik dat lauwe kraanwater niet lekker vind. Lekker handig, want twee liter koud water in de koelkast.
Zegt mijn bezoek doodleuk; Ja, dat verschil proef je toch echt he.....Had je in Utrecht in omgeving gewoond had je hetzelfde water uit de kraan gehad als wat in het pak zat. Het komt uit dezelfde bron namelijk.
Zegt mijn bezoek doodleuk; Ja, dat verschil proef je toch echt he.....Had je in Utrecht in omgeving gewoond had je hetzelfde water uit de kraan gehad als wat in het pak zat. Het komt uit dezelfde bron namelijk.
woensdag 23 maart 2016 om 09:40
Broer en ik zaten een kippetje van het spit te eten.
Ineens zag ik een gaatje en vroeg me hardop af waarom die daar eigenlijk zat.
Uitleg broer: "dat is het gat van de kogel waarmee ze de kip hebben geschoten".
Ik: "oh, oké...".
Duurde even voor ik door had waarom broer niet meer bij kwam van het lachen
(Leuk topic Deadpool )
Ineens zag ik een gaatje en vroeg me hardop af waarom die daar eigenlijk zat.
Uitleg broer: "dat is het gat van de kogel waarmee ze de kip hebben geschoten".
Ik: "oh, oké...".
Duurde even voor ik door had waarom broer niet meer bij kwam van het lachen
(Leuk topic Deadpool )
woensdag 23 maart 2016 om 09:50
quote:DidiRidi schreef op 23 maart 2016 @ 04:51:
Toen mijn zus me had gevraagd aan niemand te verklappen welk geslacht haar kindje had (ze was net zwanger) vroeg mijn vriend "is het een jongetje?" Ik zei daarop, heel trots dat ik niks had verklapt, "nee het is geen jongetje!" ik was in mijn enthousiasme even vergeten dat er doorgaans slechts twee opties zijn.
Toen mijn zus me had gevraagd aan niemand te verklappen welk geslacht haar kindje had (ze was net zwanger) vroeg mijn vriend "is het een jongetje?" Ik zei daarop, heel trots dat ik niks had verklapt, "nee het is geen jongetje!" ik was in mijn enthousiasme even vergeten dat er doorgaans slechts twee opties zijn.
I'm a goal digger.
woensdag 23 maart 2016 om 09:50
Met een beetje storm 'klappert' het schip op het water. Even in het kort; het zuurtstof in het water komt omhoog tegen de platte onderkant waardoor het even hobbelt.
Een passagier vroeg aan mij wat dat was. Wij als personeel grapten altijs dat we weer over een zeehondje waren gevaren. Dus voordat ik het door had, had ik dat verteld.
Had ik beter niet kunnen doen, arme vrouw moest er van huilen.
Een passagier vroeg aan mij wat dat was. Wij als personeel grapten altijs dat we weer over een zeehondje waren gevaren. Dus voordat ik het door had, had ik dat verteld.
Had ik beter niet kunnen doen, arme vrouw moest er van huilen.
woensdag 23 maart 2016 om 10:00
quote:Jolene89 schreef op 23 maart 2016 @ 07:48:
En zo heb ik wel meer van dat soort dingen. Leuk topic!Ik zie nog regelmatig dat mensen labtop or labtob schrijven, dus zo gek is deze nog geeneens. Ik ben blij dat ik tegenwoordig een ultrabook heb. Geen verwarring meer
En zo heb ik wel meer van dat soort dingen. Leuk topic!Ik zie nog regelmatig dat mensen labtop or labtob schrijven, dus zo gek is deze nog geeneens. Ik ben blij dat ik tegenwoordig een ultrabook heb. Geen verwarring meer
woensdag 23 maart 2016 om 10:14
Vroeger als kind verstoppertje gespeeld met een oom(die was blind) ik had me naar myn gevoel goed verstopt nl in badkamer en hij moest via keuken naar mij toe.Hij liep gelijk goed naar mij toe:waarop ik zei"je speelt vals want je hebt stiekem toch gekeken"
(Hij had mij natuurlijk gevonden op ademhaling of stommelen ofzo)
Kreeg ik op nog op m'n kop want ik mocht er niet mee spotten....
(Hij had mij natuurlijk gevonden op ademhaling of stommelen ofzo)
Kreeg ik op nog op m'n kop want ik mocht er niet mee spotten....
woensdag 23 maart 2016 om 10:18
Ik wilde mijn jongens graag een hamster geven als huisdier en stelde allemaal vragen over het houden van een hamster aan mijn beste vriendin wiens kinderen al jaren hamsters hadden.
Vriendin vertelt heel veel over die hamsters, ze ratelt een heleboel achter elkaar op en terwijl ik al die informatie probeer te verwerken hoor ik haar ineens zeggen ' die van zoonlief is al 2 keer doodgegaan' ... mij kon je wegdragen.....
Vriendin vertelt heel veel over die hamsters, ze ratelt een heleboel achter elkaar op en terwijl ik al die informatie probeer te verwerken hoor ik haar ineens zeggen ' die van zoonlief is al 2 keer doodgegaan' ... mij kon je wegdragen.....
woensdag 23 maart 2016 om 10:19
We zaten met de familie lekker te keuvelen en opeens viel het gesprek stil, ik zeg daar komt de dominee voorbij.
Schoonzus staat op loopt naar het raam en roept waar dan ??
Iedereen in een deuk want schoonzus komt niet uit onze regio, ik weet niet of het een lokale uitdrukking is maar bij ons zeggen ze dat dus.
Schoonzus staat op loopt naar het raam en roept waar dan ??
Iedereen in een deuk want schoonzus komt niet uit onze regio, ik weet niet of het een lokale uitdrukking is maar bij ons zeggen ze dat dus.
woensdag 23 maart 2016 om 10:21
Zo vroeg ik ooit eens aan iemand in een rolstoel of hij in de rij stond. Gelukkig zag hij er zelf de humor wel van in. En antwoordde ik ooit eens 'van Albert Heijn' toen iemand mij vroeg waar die wijn vandaan kwam.. Hij bedoelde natuurlijk uit welk land die kwam.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
woensdag 23 maart 2016 om 10:42
In het begin van relatie met man. Man is Marokkaans. Het was 's avonds laat en we zaten nog wat te zappen. Niks op TV, we belandden bij één of andere Turkse soap (niet ondertiteld). Man bleef kijken. Ik snapte uiteraard niet waar het precies over ging. Ik weet niet meer of hij het aanbood of ik het vroeg: 'kan je voor mij vertalen?'. Man begon in elk geval enthousiast te vertellen wie wat zei... tot ik na vijf minuten bij mijn positieven kwam: 'Jij spreekt toch helemaal geen Turks?!'. Man kwam niet meer bij. In my defense: ik was zo moe dat al die talen een beetje door elkaar heen waren gaan lopen. In mijn ogen verstond hij natuurlijk alles waar mijn oorschelpen niet tegen bestand waren.