Lijf & Lijn alle pijlers

Laserbehandeling moedervlekken

19-03-2016 15:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een week geleden mijn eerste laserbehandeling gehad. Ik heb 10 vlakke moedervlekken laten laseren.

Inmiddels zijn de donkere schilfers er al afgevallen en is er een iets minder bruine vlek en iets roze vlek te zien.

Nu vroeg ik me af waarom er minimaal 4 weken tussen de behandelingen moet zitten als de schilfers er nu toch al af zijn?

En is er ook iemand die ervaring heeft met het laseren van pigmentvlekken of moedervlekken?

Zoja, zijn alle vlekken ook weer teruggekomen?

Ik wil graag weten wat ik kan doen om te zorgen dat ze niet terugkomen.

Als ik op vakantie ga verbrand ik altijd erg snel, ook met een hoge factor. Ik wil wel gewoon normaal kunnen zonnen zonder dat al die vlekken weert terugkomen.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Je moet de privebericht functie in je profiel aanzetten, dan kunnen jullie elkaar bereiken.

Dan staan er 4 blokjes onder je profielfoto.

Ineke, de emailadres op internet zetten heeft een enorme hoeveelheid SPAM tot gevolg... maar ja, daar is het nu al veel te laat voor, denk ik.
quote:jerami schreef op 21 maart 2016 @ 15:50:

[...]

Enig idee hoe ik jou een privé bericht kan sturen? Ik doe de behandeling namelijk in Friesland ;).Ik heb in mn profiel gezet dat er prive berichten naar me gestuurd kunnen worden. Dus dat kun je nu doen als het goed is
Ik heb je een privé bericht gestuurd. Misschien kun je je bericht nog aanpassen waarin je je email hebt vermeld. Zo ben je niet anoniem meer ;).
Hallo,

Ik zag jullie berichten over moedervlekken laseren en jullie hadden het over een kliniek in friesland die dat doet. Nu ben ik heel benieuwd waar dat is? Wil zelf ook graag moedervlekken laten laseren en in friesland zou voor mij ook dichtbij zijn. Zou ik misschien de naam en het adres ook mogen weten?
quote:guirne schreef op 20 maart 2016 @ 09:57:

Maar moedervlekken zijn toch juist leuk?!

Ik heb er ook een paar en ik ben er blij mee, ze zijn vertrouwd en maken me "uniek".

Mijn dochtertje heeft er ook een paar en ik vind ze bij haar helemaal super, vooral die ene op haar wang, staat zo charmant!

Zonder hoor, ze weghalen, als je het mij vraagt.Smaken verschillen. Ik lijk wel een Dalmatiër en ik vind er niks aan.
Dit topic kwam ik weer tegen. Was even benieuwd hoe de dames dit ervaren hebben afgelopen jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven