Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eens met Red.

Trusten!
Life is short. Eat dessert first.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 maart 2016 @ 00:31:

In dit geval zie je echt spoken.

Ga dan er wat van zeggen als het er duimendik bovenop ligt, dit is spijkers op laag water zoeken. En het hoeft hier echt niet op z'n kumbayaas, maar dat gejullie hullie zullie om deze nonsens? Pfff dat je er de energie voor over hebt.

Ik niet meer overigens, dus ik ga slapen. Welterusten.Dat vind jij, sneer was ook niet naar jou gericht toch? Met je hebt bewonderaars.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 maart 2016 @ 00:31:

In dit geval zie je echt spoken.

Ga dan er wat van zeggen als het er duimendik bovenop ligt, dit is spijkers op laag water zoeken. En het hoeft hier echt niet op z'n kumbayaas, maar dat gejullie hullie zullie om deze nonsens? Pfff dat je er de energie voor over hebt.

Ik niet meer overigens, dus ik ga slapen. Welterusten.Hoop dat je dat ook tegen Bd zegt wanneer ze weer eens bezig is mensen uit de tent lokken. Zij is helemaal niet zo onschuldig als ze doet voorkomen dus niemand gaat mij vertellen wanneer ik wel of niet op haar uitlokkingen mag in gaan. Vandaag was ik het even zat,en dan laat ik dat merken ook. Slaapze!
quote:Ttass28 schreef op 24 maart 2016 @ 00:36:

[...]

Dat vind jij, sneer was ook niet naar jou gericht toch? Met je hebt bewonderaars.Juist. Moet niet gekker worden.
quote:Vivaneesje schreef op 24 maart 2016 @ 00:40:

[...]

Hoop dat je dat ook tegen Bd zegt wanneer ze weer eens bezig is mensen uit de tent lokken. Zij is helemaal niet zo onschuldig als ze doet voorkomen dus niemand gaat mij vertellen wanneer ik wel of niet op haar uitlokkingen mag in gaan. Vandaag was ik het even zat,en dan laat ik dat merken ook. Slaapze!

Precies. Het is zo ingecalculeerd.

Gister hebben star en mevrouw jack er wel wat van gezegd wat ik erg dapper vondt.

Zelf ben ik een persoon ik ga niet de hele tijd een wrok tegen iemand hebben die ik niet in rl ken. Als ik het met je eens dan complimenteer ik je ook wel, zo ben ik wel. Ik ben altijd netjes en respectvol gebleven. Always give credits where its due.
quote:Ttass28 schreef op 24 maart 2016 @ 00:50:

[...]

Gister hebben star en mevrouw jack er wel wat van gezegd wat ik erg dapper vondt.

Zelf ben ik een persoon ik ga niet de hele tijd een wrok tegen iemand hebben die ik niet in rl ken. Als ik het met je eens dan complimenteer ik je ook wel, zo ben ik wel. Ik ben altijd netjes en respectvol gebleven. Always give credits where its due.Mooi gezegd tas. Zo denk ik er ook over. Als die twee niks erover hadden gezegd had haar reactie er nog steeds gestaan. Gek genoeg hebben geen van haar waakhondjes BD erop aangesproken maar nu zijn ze wel weer als de bliksem erbij om mij terecht te wijzen, want ik zie het allemaal verkeerd zogenaamd. Yeah right.
Shit, ik moet nog beginnen met lezen van deel 57 en hij is al bijna vol.
quote:thee schreef op 24 maart 2016 @ 01:08:

Shit, ik moet nog beginnen met lezen van deel 57 en hij is al bijna vol.Niet gaan lezen joh, tegen de tijd dat je daar mee klaar bent is 58 al bijna vol.
Weet ik, maar scannend lezen kan wel, morgen verder op 31
Weet iemand wat er gebeurd als je kinderen onder toezicht worden gesteld?
quote:doornroosje9 schreef op 24 maart 2016 @ 00:14:

[...]

Die mag je niet aanspreken met 'jij' hoor.

'U' zal mss ook nog net gedoogd worden.Correct.
quote:Dadel_ schreef op 23 maart 2016 @ 23:33:

[...]

[afbeelding]

Misschien moet je toch nog wat vaker gaan googelen. Misschien tijd voor een nieuw groen boekje.https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/chic-chique
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
Eens met de haiku van Dana.
quote:Vivaneesje schreef op 24 maart 2016 @ 00:08:

[...]

Haar opmerking over tas haar vader gisteren was zeker ook niet negatief bedoeld? Bijna niks wat zij schrijft is oprecht, nu gooit ze weer een bal op en mogen anderen haar vuile taakjes gaan opknappen.

Grote meid ben je dan hoor.

Ik heb BD maar eens even geloept. Ze was mij tot nu toe niet negatief opgevallen, maar kan natuurlijk zomaar dat ik iets over het hoofd gezien heb.

Maar na loepen begrijp ik nog minder van de hetze tegen haar.

Ik vind haar leuk, ze heeft humor, is soms kattig, maar niet onder de gordel.

Kortom: ik begrijp het niet. Heb je een linkje naar die nare posts van haar?
quote:Jonari schreef op 24 maart 2016 @ 00:18:

Valt er nog wat te zaniken hier.

Heb niet helemaal alles gelezen Zaniken moet je echt zelf doen, de rest is supergezellig altijd hier.
quote:Elsa schreef op 23 maart 2016 @ 23:41:

verschrikkelijk ja die muinch

destijds in het gesticht hadden de meeste meiden minstens 1 keer een schreeuw getekend/geschilderd bij creative therapie

net als dat ze allemaal wel een keer een ineen gedoken poppetje kleiden

zo met de knietjes omhoog, armpjes eromheen en kopke naar beneeNou nou, je legt er nogal wat in. Weleens gehoord van Skunk Anansie? Dit is Skin. Zangeres, mooie vrouw, stoer, ik hou d'rvan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Solomio schreef op 24 maart 2016 @ 07:12:

[...]

Ik heb BD maar eens even geloept. Ze was mij tot nu toe niet negatief opgevallen, maar kan natuurlijk zomaar dat ik iets over het hoofd gezien heb.

Kortom: ik begrijp het niet. Heb je een linkje naar die nare posts van haar?

Ik vind het hilarisch dat er een aantal mensen zijn die alleen maar hebben lopen zeiken dat 'jullie' het op 1 iemand voorzien hebben, maar ondertussen zelf niks anders doen dan constant hun pijlen op 1 persoon richten.

als brie zegt dat ze bloemetjes zo lekker vind ruiken, is ze nog aan het sneren geloof ik.

Sommige mensen moeten eens leren dat als je iemand eens negatief of snerend hebt zien posten, dat niet meteen betekent dat diegene alles wat die plaatst doet om te sneren. Dat begrip schijnt vooral erg lastig te zijn en is strontvervelend tijdens het forummen.
quote:Ttass28 schreef op 24 maart 2016 @ 00:50:

[...]

.Dapper? Doe normaal zeg.
Tjezus, wat vals
quote:wyandotje schreef op 24 maart 2016 @ 04:59:

Weet iemand wat er gebeurd als je kinderen onder toezicht worden gesteld?Dan krijg je een gezinsvoogd. Wat er verder gebeurt, zal helemaal aan de situatie liggen.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 07:29:

[...]

Ik vind het hilarisch dat er een aantal mensen zijn die alleen maar hebben lopen zeiken dat 'jullie' het op 1 iemand voorzien hebben, maar ondertussen zelf niks anders doen dan constant hun pijlen op 1 persoon richten.

als brie zegt dat ze bloemetjes zo lekker vind ruiken, is ze nog aan het sneren geloof ik.

Sommige mensen moeten eens leren dat als je iemand eens negatief of snerend hebt zien posten, dat niet meteen betekent dat diegene alles wat die plaatst doet om te sneren. Dat begrip schijnt vooral erg lastig te zijn en is strontvervelend tijdens het forummen.

Dit.

Plus: niet iedereen die dezelfde mening post, zit in hetzelfde "clubje" en heeft een eed gezworen altijd en eeuwig voor elkaar klaar te staan hier en tegen het andere clubje te verdedigen. Echt niet.

Als je daar zo zwaar van overtuigd bent, wordt het tijd om de alufolie uit de kast te halen en te gaan vouwen.

Vermoorde Onschuld zou een betere nick zijn hahahahaha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Solomio schreef op 24 maart 2016 @ 07:12:

[...]

Kortom: ik begrijp het niet. Heb je een linkje naar die nare posts van haar?Nee hoor, ze is gewoon de pispaal van een paar types die anderen altijd verwijten pispalen te hebben.
Dat lokt DB net zo hard zelf uit. Actie-reactie gaat beide kanten op.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:juubje schreef op 24 maart 2016 @ 07:44:

[...]

Dan krijg je een gezinsvoogd. Wat er verder gebeurt, zal helemaal aan de situatie liggen.Dit gaat gelukkig niet over mijn kinderen maar over die van een vriendin. Ze vertelde het mij gister.
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 07:58:

Dat lokt DB net zo hard zelf uit. Actie-reactie gaat beide kanten op.

Ach welnee.

Het is gewoon zoeken naar manieren om haar zwart te maken de hele tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven