Tettertopic versie 32!
dinsdag 22 maart 2016 om 21:27
Wat een vreselijke dag weer, bah. Zo dichtbij. Olijf, ben jij al een beetje tot rust gekomen? Wat een schrik.
Ik zit nu in een klein durp in de buurt van BoZ, in een hotel. En ik vind het rot dat ik niet thuis ben vanavond, bij man. Op de één of andere manier zou ik liever bij hem wegkruipen op zo'n dag. Of het in elk geval samen 'beleven'.
Hoe is het bij jullie?
dinsdag 22 maart 2016 om 22:06
K appte me vanochtend met het nieuws. Ik was echt verdrietig. Vond het verschrikkelijk. Een collega van me wist het nog niet en het er ook nog over gehad. Hij kwam later met het nieuws over de metro-aanslag.
Aangezien ik nog steeds zo goed als geen werk heb ben ik 's ochtends maar weer naar huis gegaan. Vond het wel een beetje eng, had net gelezen dat op Rotterdam Centraal extra gepatrouilleerd werd. Maar natuurlijk gewoon thuis gekomen en met Tara gelopen.
Puppy van dochter was zondag en maandag vreselijk ziek, 3 keer bij de dierenarts geweest dit weekend. Hij was vandaag mijn zonnestraaltje want hij is een héél stuk opgeknapt. Ook met hem en z'n zusje nog ff lekker buiten gelopen en daarna heerlijk in de tuin gezeten met bijna alle dieren.
En daarna een heerlijk tukje gedaan op de bank.
Ik snap je heel goed dat je op zo'n dag als vandaag thuis wil zijn Heb je geen collega's waar je even bij kan zijn?
Aangezien ik nog steeds zo goed als geen werk heb ben ik 's ochtends maar weer naar huis gegaan. Vond het wel een beetje eng, had net gelezen dat op Rotterdam Centraal extra gepatrouilleerd werd. Maar natuurlijk gewoon thuis gekomen en met Tara gelopen.
Puppy van dochter was zondag en maandag vreselijk ziek, 3 keer bij de dierenarts geweest dit weekend. Hij was vandaag mijn zonnestraaltje want hij is een héél stuk opgeknapt. Ook met hem en z'n zusje nog ff lekker buiten gelopen en daarna heerlijk in de tuin gezeten met bijna alle dieren.
En daarna een heerlijk tukje gedaan op de bank.
Ik snap je heel goed dat je op zo'n dag als vandaag thuis wil zijn Heb je geen collega's waar je even bij kan zijn?
dinsdag 22 maart 2016 om 22:46
Pfoe, dat snap ik ja, dat je niet erg ontspannen in het ov zat vandaag. Gelukkig kon je naar huis.
Ik was vandaag wel bij collega's. We gaven met z'n 3en een workshop aan een nieuwe groep dus dat was wel intensief. Tussendoor wel steeds het nieuws gevolgd, er hangt een grote tv in het mobiliteitscentrum. Dus het was prettig om vandaag met collega's te zijn. Maar vanavond ben ik alleen en ik zit natuurlijk de hele tijd het nieuws te volgen. Ben er echt wel naar van.
Straks maar even kijken of er een stompzinnig programma op TLC is en dan op tijd slapen. En morgen heel erg man knuffelen als ik thuis kom.
Ik was vandaag wel bij collega's. We gaven met z'n 3en een workshop aan een nieuwe groep dus dat was wel intensief. Tussendoor wel steeds het nieuws gevolgd, er hangt een grote tv in het mobiliteitscentrum. Dus het was prettig om vandaag met collega's te zijn. Maar vanavond ben ik alleen en ik zit natuurlijk de hele tijd het nieuws te volgen. Ben er echt wel naar van.
Straks maar even kijken of er een stompzinnig programma op TLC is en dan op tijd slapen. En morgen heel erg man knuffelen als ik thuis kom.
dinsdag 22 maart 2016 om 23:14
Splinter, kan me wel voorstellen dat het zo voelt. Bij mij ging het anders: ik was vanochtend thuis en heb het nieuws toen volop gevolgd. In de loop van de middag naar school gegaan voor werkafspraak met duo en daarna samen gegeten. Zo druk in gesprek geweest dat Brussel erg naar de achtergrond verdween, pas in de auto naar huis kwam dat weer terug. Ik hoop dat TLC je een beetje kan afleiden.
Deedot, kan me voorstellen dat je het OV niet heel tof vond vandaag, ik zag een foto van een actie op station Hoofddorp en het past gewoon niet, zoveel zware wapens op een station.
Ik had al moeten liggen dus taai nu maar snel af!
Deedot, kan me voorstellen dat je het OV niet heel tof vond vandaag, ik zag een foto van een actie op station Hoofddorp en het past gewoon niet, zoveel zware wapens op een station.
Ik had al moeten liggen dus taai nu maar snel af!
woensdag 23 maart 2016 om 08:37
Gelukkig mag je vandaag naar huis Splint.
Ik heb er nooit zo een last van want ik kijk geen nieuws.
Gisteren wel wat dingen langs zien komen en dat even gelezen en verder is het klaar dan. Prima tactiek vind ik zelf.
Maar goed, als je op een stedentripje bent, gaat dat ook makkelijk. Ik Praag merk/hoor je er niks van.
Ik heb er nooit zo een last van want ik kijk geen nieuws.
Gisteren wel wat dingen langs zien komen en dat even gelezen en verder is het klaar dan. Prima tactiek vind ik zelf.
Maar goed, als je op een stedentripje bent, gaat dat ook makkelijk. Ik Praag merk/hoor je er niks van.
woensdag 23 maart 2016 om 13:51
Ik een t-shirt met New York. Omdat het bij de redt paste, maar ik heb het in de klas gebruikt als verbinding met Brussel. En daar hebben we bijna 1,5 uur over gesproken, veel vragen van kinderen, veel verschillende inzichten ook. Bijzonder, indringend en vermoeiend. Heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat ik tegen twaalven nog hier aan het reageren was
Mijn werkdag zit erop, tijd om naar huis te rijden. Nog een dag en dan heb ik weekend
Mijn werkdag zit erop, tijd om naar huis te rijden. Nog een dag en dan heb ik weekend
woensdag 23 maart 2016 om 14:30
Ik zag het ja, je laatste berichtje was nog mooi voor 12 uur
Slim om zo het gesprek te starten. Lijkt me wel bijzonder, al die vragen van de kinderen. Daar zullen vast heel verrassende inzichten bij zitten.
Van de 4 afspraken die ik in BoZ had vandaag, zijn er 3 geannuleerd. Schiet lekker op zo. Hoewel ik nu wel een goed bijgewerkte administratie heb
Nu nog 1 afspraak hier in de buurt en dan naar schoonzus. Morgen en overmorgen ook werken helaas, dus dat weekend is er voorlopig nog niet.
Slim om zo het gesprek te starten. Lijkt me wel bijzonder, al die vragen van de kinderen. Daar zullen vast heel verrassende inzichten bij zitten.
Van de 4 afspraken die ik in BoZ had vandaag, zijn er 3 geannuleerd. Schiet lekker op zo. Hoewel ik nu wel een goed bijgewerkte administratie heb
Nu nog 1 afspraak hier in de buurt en dan naar schoonzus. Morgen en overmorgen ook werken helaas, dus dat weekend is er voorlopig nog niet.