Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben weer thuis.

Wat een prachtige stad zeg. Vriendelijke mensen, lekker (goedkoop) eten en drinken, prachtige gebouwen enzo.

Gisteravond naar PM en nu dus weer ieder in ons eigen huis.

Vakantiewasjes draaien en eigen katten aaien

Vandaag of morgen even een sollicitatie de deur uit doen want ik merk dat ik niet blij ben met nieuwe baan. Nouja, de baan wel maar niet hoe werkgever dus met mij om gaat. En als dat nu al zo is...

En vandaag dieetdag 1. Ik wil 15 kilo afvallen. Of 20, mag ook

Zin in hotdogs vooral... En eieren. Maar dat komt omdat het Pasen is gok ik.

Hoe is het hier?
Hotdogs met Pasen?

Hier lekker weer. En op weg naar ons voorjaarsconcert. Dus ik kom vanavond wel weer even tetteren:-)

Leuk dat je het een leuke stad vond ,Plous. Grappig om bekende foto's langs te zien komen. :-)
Foto's? Kiekjes zul je bedoelen
Kiekjes en ploatjes!
Is het gelukt met je sollicitatie? Had je al iets leuks gezien?

Enorm balen dat het zo gaat op je werk. Je hebt niet veel te verliezen, dus je kunt natuurlijk altijd op je strepen gaan staan en ze aan hun eigen beloften houden.

Wij hadden gisteren concert en vandaag zijn we de zomervakantie in elkaar aan het pluizen. We willen naar Ierland: eerst naar de noordkust en dan misschien met de trein naar het zuidwesten, naar een huisje waar we eerder ook zijn geweest.

Maarja: fly-drive > korte reistijd en dus veel tijd in Ierland. Lastiger met bagage. Of met eigen auto > makkelijker met bagage, langer onderweg, kunnen we de tent meenemen.

We denken nog even verder
Wat heerlijk trouwens dat we morgen ook nog vrij hebben!
Plous, succes met de sollicitaties! Blijft k.t dat je nu weer op zoek moet gaan door dat rare gedoe over rooster enzo. En afvalambitie klinkt ook pittig

Splinter, morgen vrij is heerlijk maar dat het om 8 uur nog zo lekker licht was, dat vond ik nou echt de opsteker van vandaag. Wij eten heel vaak al niet supervroeg maar was nu echt best laat. Ierland plannen klinken goed, het dilemma herken ik wel. Wij zijn aan het zoeken naar iets in de meivakantie en twijfelen ook over fly/drive of zelf rijden maar dan dus dichter bij huis blijven of ....?
Zo blij dat ik de meivakantie én de zomervakantie al klaar en geboekt heb

Wij zijn al blij als we het een dag voor vertrek geregeld hebben
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten.

Plan-technisch gezien dan
Ik mag geen vakantie dus herken de stress niet
quote:Pil0u schreef op 27 maart 2016 @ 22:48:

Ik mag geen vakantie dus herken de stress niet Zoals een recent overleden BN-er altijd al zei: elk nadeel heb zijn voordeel
Tsssss, je bent net terug jij!

Zo leuk, ik probeerde contact te zoeken met het stel waar we eerder een huisje van hadden gehuurd in Ierland. Maar het e-mailadres werkte niet meer en het winkeltje wat ze had, was inmiddels gesloten. Ze bleek wel een fb pagina te hebben (waar nauwelijks info op stond, dus geen idee of ze die actief gebruikte), dus heb ik daar een berichtje heen gestuurd. En ze reageerde direct. Ze kent ons nog

Toen we er waren, scheurde man zijn kniebanden, dus ze heeft wat moeten helpen om ons naar een ziekenhuis te krijgen. En later hebben we bij hen thuis een avondje wine&cheese 'gedaan' en veel muziek geluisterd. Dat mocht eigenlijk allemaal niet, want we huurden via een soort makelaar en die heeft als reglement dat de eigenaar en de gast geen contact mogen hebben. Jaha, dikke leuter. Was haske gezellig. En dat wisten zij dus ook nog.

Nu kunnen we via airbnb bij hen huren, dus hopelijk is het huisje nog vrij.

He, zo leuk als zoiets lukt.
Splint
Dikke leuter? Wie ben jij en wat heb je met onze Splinter gedaan?
huisje
Ooooh je ava

Oeh, en dat huisje is ook heel leuk! Prachtige locatie.

Gaan jullie daar inderdaad weer heen?
Mijn contract loopt 8-10 af dus die dag ga ik een week naar mijn ouders

Met PM, want hij vond het zo leuk afgelopen jaar

En februari natuurlijk Cuba. Gaan we volgende maand boeken en regelen, anders komt er weer niks van.

Maar in juli/augustus nog een paar dagen vrij, zou wel lekker zijn en ik heb de dagen ook.
En mag ik even komen bleren dat ik al 3,4 kilo kwijt ben?

Bij deze... Ik ben al 3,4 kilo kwijt en hopelijk snel weer een 8 vooraan op de schaal ipv die 9.

En ik heb energie...
Wow Plous, dat gaat echt heel snel Lekker dat je ook veel energie hebt! En reisplannen klinken ook allemaal fijn, duurt nog wel even als je het over Cuba hebt maar heerlijk vooruitzicht.

Splinter, lief huisje hoor! En mooie ava ook weer. Ik ben nog steeds heul blij met de mijne
Plous Wat goed! En wat een goeie motivator dat het zo snel gaat. Is dat weer met Cambridge?

En prima vakantie-vooruitzichten. Leuk dat PM graag mee wil, is toch belangrijk

Dat huisje is zo lekker, vooral vanwege de ligging. In de serre heb je echt prachtig uitzicht. Het lijkt erop dat we er nog terecht kunnen, maar dat moet nog wel even formeel bevestigd worden. Gaan we vanmiddag mee aan de gang. Eerst brunchen bij mijn ouders (de kliekjes van gisteren ).

En mijn ava vind ik oooooook heel leuk, alleen past ie niet helemaal. Heb het plaatje al kleiner gemaakt enzo, maar het blijft zo. Iemand nog briljante ideeën om hem er wel helemaal op te krijgen?
Ja hier vragen Splint Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

Eerst even tosti eten, kom straks sociaal doen
Ja, weer met cambridge inderdaad. Daarna gewoon een normaal eetpatroon zonder elk weekend taartjes en chips en alcohol.

We gaan zo lammetjes aaien (niet eten)

Je had autoshrink vroegah... Tenminste, ik dacht dat het zo heette. Voor je avatar dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven