Stem op mij!

dinsdag 4 november 2008 om 12:23

dinsdag 4 november 2008 om 12:47
quote:fluffychuzzle schreef op 04 november 2008 @ 12:39:
Ik woon in het Brabandse land. Maar manlief is taxichauffeur en we hebben een bus, dus vervoer voor het pizzafeest is geregeld...
Ik zie al dat er heel wat forummers jouw kant opkomen. Heb je wel genoeg pizza?
Even stiekum checken tot wanneer we kunnen stemmen. * ja "hollanders en het onderste uit de kan willen" probleem*
Ik woon in het Brabandse land. Maar manlief is taxichauffeur en we hebben een bus, dus vervoer voor het pizzafeest is geregeld...
Ik zie al dat er heel wat forummers jouw kant opkomen. Heb je wel genoeg pizza?
Even stiekum checken tot wanneer we kunnen stemmen. * ja "hollanders en het onderste uit de kan willen" probleem*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 4 november 2008 om 13:31
[quote]tilalia2 schreef op 04 november 2008 @ 13:10:
••schouderduwt flyffychuzzle opzij**
Ja maar Fluffy, als jij in een echt pizzarestaurant hebt gewerkt, dan lust je die NY pizze's helemaal niet.
Daarom ook een pizzafeestje. Ik ben helegaar niet zo van de pizza, maar winnen vind ik wel leuk.
GO ME, GO ME , GO ME
••schouderduwt flyffychuzzle opzij**
Ja maar Fluffy, als jij in een echt pizzarestaurant hebt gewerkt, dan lust je die NY pizze's helemaal niet.
Daarom ook een pizzafeestje. Ik ben helegaar niet zo van de pizza, maar winnen vind ik wel leuk.
GO ME, GO ME , GO ME

dinsdag 4 november 2008 om 13:34
Winnen is altijd leuk.
**lampje**
Als alle genomineerden nou eens meeten bij het pizzafeest?
In totaal heb je dan 20 pizza's en 20 drankjes: kunnen we allemaal iemand meenemen die we lief vinden en heel vreuselijk pizaa's gaan eten!
**lampje uit, ego modus aan**
Stem op mij! Av 04! Kies voor het blondje!
**lampje**
Als alle genomineerden nou eens meeten bij het pizzafeest?
In totaal heb je dan 20 pizza's en 20 drankjes: kunnen we allemaal iemand meenemen die we lief vinden en heel vreuselijk pizaa's gaan eten!
**lampje uit, ego modus aan**
Stem op mij! Av 04! Kies voor het blondje!

dinsdag 4 november 2008 om 16:53
Grrr kan ik nu niet mijn "volledige" avatar plakken ?
Ook al kan er niet op mij gestemd worden, Rainz heeft hem zo mooi gemaakt dat ik hem graag laat zien.
Zie Rainz haar post op 20:50 uur.
Ook al kan er niet op mij gestemd worden, Rainz heeft hem zo mooi gemaakt dat ik hem graag laat zien.
Zie Rainz haar post op 20:50 uur.
anoniem_24613 wijzigde dit bericht op 04-11-2008 16:56
Reden: plaatje plakken lukte niet
Reden: plaatje plakken lukte niet
% gewijzigd
dinsdag 4 november 2008 om 19:04
Stem op Vrijheid
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!
Mijn avatar verdient te winnen omdat hij het resultaat is van goed teamwork. Ik had een vaag idee, Rainz (alle eer naar Rainz) heeft dat idee vertaald naar deze prachtige avatar.
Ten 2e is ie natuurlijk gewoon mooi en origineel, Pippi Does America!
Last but not least: Zowle Rainz als ik zien af van de prijs. Rainz lust geen pizza's, ik hoef ze ook niet zo nodig. Dus de daklozenopvang in mijn durp heeft een PizzaParty als jij op onze avatar stemt!!!!
Toon Rainz de gepaste waardering door haar werk te bekronen met de titel 'Mooiste USA Style Avatar van Viva' en steun het goede doel.
Stem op Vrijheid
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!
Mijn avatar verdient te winnen omdat hij het resultaat is van goed teamwork. Ik had een vaag idee, Rainz (alle eer naar Rainz) heeft dat idee vertaald naar deze prachtige avatar.
Last but not least: Zowle Rainz als ik zien af van de prijs. Rainz lust geen pizza's, ik hoef ze ook niet zo nodig. Dus de daklozenopvang in mijn durp heeft een PizzaParty als jij op onze avatar stemt!!!!
Toon Rainz de gepaste waardering door haar werk te bekronen met de titel 'Mooiste USA Style Avatar van Viva' en steun het goede doel.
Stem op Vrijheid
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
dinsdag 4 november 2008 om 19:09
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 november 2008 @ 19:04:
Stem op Vrijheid
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!
Last but not least: Zowle Rainz als ik zien af van de prijs. Rainz lust geen pizza's, ik hoef ze ook niet zo nodig. Dus de daklozenopvang in mijn durp heeft een PizzaParty als jij op onze avatar stemt!!!!Toon Rainz de gepaste waardering door haar werk te bekronen met de titel 'Mooiste USA Style Avatar van Viva' en steun het goede doel.
Stem op Vrijheid
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!Je had mijn stem al gekregen, maar anders kreeg je hem alsnog. Hartstikke lief initiatief!
Stem op Vrijheid
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!
Last but not least: Zowle Rainz als ik zien af van de prijs. Rainz lust geen pizza's, ik hoef ze ook niet zo nodig. Dus de daklozenopvang in mijn durp heeft een PizzaParty als jij op onze avatar stemt!!!!Toon Rainz de gepaste waardering door haar werk te bekronen met de titel 'Mooiste USA Style Avatar van Viva' en steun het goede doel.
Stem op Vrijheid
Steun het goede doel
Stem AVA 8!!!!!!!!!!Je had mijn stem al gekregen, maar anders kreeg je hem alsnog. Hartstikke lief initiatief!
oh that purrrrrrrrrfect feeling