Blauw scherm tv, help

25-03-2016 18:40 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik pas vanavond op de hond van mijn ouders, die zijn naar de Matthaeus Passion, dus die zijn wel even weg. De tv stond al aan en ik denk: even Boulevard kijken en druk op de afstandsbediening op 4. Blauw scherm! What did I do? Googlen haalt niet zo veel uit. Ze hebben upc. Ik wil tv kijken! Heb gelukkig mn iPad bij me, dus ik kom de avond wel door, maar toch. Help!
't Is al met al een heel gedoe
Ja!!! Gelukt! Wd40, geef je man een dikke pakkerd van me!
Of de telefoon apart zit van de tv en internet .
quote:Pingu schreef op 25 maart 2016 @ 19:04:

Ja!!! Gelukt! Wd40, geef je man een dikke pakkerd van me! Je mag het zelf komen brengen zegt hij!
Dat geen signaal staat er omdat het niet de goed source is. Er komt dus geen signaal op binnen. Waarschijnlijk op een van de andere opties wel!
quote:WD-40 schreef op 25 maart 2016 @ 19:05:

[...]

Je mag het zelf komen brengen zegt hij! Hahaha!
Joepie!!
Veel kijk plezier!
Jullie allemaal bedankt! Wat een uitvinding, dat internet.
Lekker op de bank gaan liggen met een boek? Of is een avond zónder TV echt hel voor je?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nee hoor Pejeka, maar als ik in een ander huis ben vind ik gewoon dom tv kijken wel lekker. Het zou geen ramp zijn geweest, maar voor mijn ouders is het ook wel zo fijn dat hun tv het gewoon nog doet als ze weer thuiskomen....
quote:Pingu schreef op 25 maart 2016 @ 19:09:

Nee hoor Pejeka, maar als ik in een ander huis ben vind ik gewoon dom tv kijken wel lekker. Het zou geen ramp zijn geweest, maar voor mijn ouders is het ook wel zo fijn dat hun tv het gewoon nog doet als ze weer thuiskomen....Snap ik op zich, maar ik zou me er geen zorgen over hebben gemaakt. Gewoon iets anders zijn gaan doen, en als pa en ma dan weer thuiskwamen, gewoon hebben gezegd "Joh, jullie weten waarschijnlijk hoe het zit, maar ik denk dat ik op een verkeerd knopje heb gedrukt, dus...". En in de tussentijd lekker een boek lezen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
O maar daar kan ik niet tegen. Ik wil dat soort dingen meteen oplossen, dat blijft knagen.....
Ik vind het leuk om te lezen dat dit binnen nog geen half uurtje opgelost is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven