Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik heb niet veel vega gegeten. Ooit een periode, maar heel snel terug naar vlees en vis gegaan.

Eten inmiddels al wel 3 dagen vega.
Al 35 jaar vegetariër hier. Ik zou niet meer weten hoe het smaakt en wil het ook niet weten.

Toen ik midden 20 was heb ik per ongeluk met gourmetten een stukje vlees gegeten.

Het was een hamburgertje vermomd als pizza met een tomatenprutje en kaas erop. Ik dacht sojading. Het was ook lekker. Paar minuten later kwam ik erachter dat het niet vega was.

Oké prima, jammer. Maar ik werd savonds een partij ziek. Mijn darmen waren er niet meer op ingericht.
Alle reacties Link kopieren
hee
very metal
Hoi King!

Puss, dat geloof ik graag, als je zo lang al vega bent
hoi peacy
very metal
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 00:18:

Al 35 jaar vegetariër hier. Ik zou niet meer weten hoe het smaakt en wil het ook niet weten.

Toen ik midden 20 was heb ik per ongeluk met gourmetten een stukje vlees gegeten.

Het was een hamburgertje vermomd als pizza met een tomatenprutje en kaas erop. Ik dacht sojading. Het was ook lekker. Paar minuten later kwam ik erachter dat het niet vega was.

Oké prima, jammer. Maar ik werd savonds een partij ziek. Mijn darmen waren er niet meer op ingericht.

Ik heb dat ook gehad! Per ongeluk vlees gegeten en mijn darmen vonden dat niet fijn!

Na 10 jaar vega kan je ook niet eens weer 'gewoon' vlees eten volgens mij, dan moet je opbouwen.
Goeiemorgen

Ik ben jarenlang vegetariër geweest, maar heb de vegetarische handdoek in de ring geworpen toen ik een zwaar carnivoor vriendje opliep (mijn huidige man). Ruggegraatloos he?

Intussen kook ik wel weer regelmatig vegetarisch, want ik ben er best goed in en elke dag vlees vind ik ook een beetje overdreven.
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:24:

[...]

Ik heb dat ook gehad! Per ongeluk vlees gegeten en mijn darmen vonden dat niet fijn!

Na 10 jaar vega kan je ook niet eens weer 'gewoon' vlees eten volgens mij, dan moet je opbouwen.Ik had er helemaal geen last van. Ik stond alleen een beetje te klooien in de keuken, want ik had echt geen flauw idee meer wat ik nou moest met die gehakt .
Vega eten is natuurlijk ook helemaal niet moeilijk of saai. Onze laatste meet was bij Puss en iedereen had iets zonder vlees gemaakt of meegenomen, allemaal lekker en wel zo handig. Een ook even aanwezig familielid vroeg zich zelfs af of wij elkaar kenden van een vegaclub ofzo .
Hey King en Lady
hoi talkinghead & lady_voldemort.
very metal
Zou bijna Lady en de Vagebond hebben gezegd.
Vega is lekker hoor.

Ik kijk altijd wel bij de vega opties.

Maar huidige vriend is carnivoor. Vreselijke carnivoor. Gelukkig kook ik altijd.
allemaal hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
very metal
hoihoihoi
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:27:

[...]

Ik had er helemaal geen last van. Ik stond alleen een beetje te klooien in de keuken, want ik had echt geen flauw idee meer wat ik nou moest met die gehakt .Oh ik maak het wel klaar voor vriend de carnivoor.
quote:Talkinghead schreef op 28 maart 2016 @ 00:28:

Vega eten is natuurlijk ook helemaal niet moeilijk of saai. Welnee natuurlijk niet. Ik heb me alleen nooit kunnen opwerpen tot militant vegetarisme (of zelfs veganisme, brrr). Leuk als ik geen vlees wil eten maar het boeit me echt niet als anderen het wel doen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 00:33:

[...]

Oh ik maak het wel klaar voor vriend de carnivoor.Mwah, intussen gaat het wel weer hoor, na zestien jaar
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:33:

[...]

Welnee natuurlijk niet. Ik heb me alleen nooit kunnen opwerpen tot militant vegetarisme (of zelfs veganisme, brrr). Leuk als ik geen vlees wil eten maar het boeit me echt niet als anderen het wel doen.

Dit, maar dat heb ik met zo'n beetje alles. Een aantal dingen absoluut niet.

Ieder moet doen wat hij wil.
quote:Talkinghead schreef op 28 maart 2016 @ 00:28:

Vega eten is natuurlijk ook helemaal niet moeilijk of saai. Onze laatste meet was bij Puss en iedereen had iets zonder vlees gemaakt of meegenomen, allemaal lekker en wel zo handig. Een ook even aanwezig familielid vroeg zich zelfs af of wij elkaar kenden van een vegaclub ofzo .Dat was ook echt toevallig toch. Volgens mij heb ik ter compensatie nog een bakje filet American op tafel gezet
Man komt net thuis, Veel te bespreken.

Lekker slapen of kroegen allen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lees net het nieuws uit Lahore. Ik ben wel toe aan alcohol.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:33:

[...]

Welnee natuurlijk niet. Ik heb me alleen nooit kunnen opwerpen tot militant vegetarisme (of zelfs veganisme, brrr). Leuk als ik geen vlees wil eten maar het boeit me echt niet als anderen het wel doen.

Dit.

Op de meet vond ik het wel jammer dat ik geen vlees eet. Iedereen had lekker gegeten behalve ik.
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 00:32:

allemaal hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tsss.. wat heb jij?

Hoi.
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:36:

[...]

Dit.

Op de meet vond ik het wel jammer dat ik geen vlees eet. Iedereen had lekker gegeten behalve ik.

Het was ook echt een baggerkeuze zeg, wat je had. Bijna niks.

Overigens, Vriend heeft me min of meer gezegd daar ook niet te gaan eten .

Hoe ze met ons omgingen in het begin, dan de keuze voor Vega's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven