Het stamcafé deel IX
zondag 27 maart 2016 om 03:06
Deel negen van ons heerlijke café!
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 28 maart 2016 om 00:40
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 00:37:
[...]
Het was ook echt een baggerkeuze zeg, wat je had. Bijna niks.
Overigens, Vriend heeft me min of meer gezegd daar ook niet te gaan eten .
Hoe ze met ons omgingen in het begin, dan de keuze voor Vega's.Die man was echt belachelijk. Maar ja, zie op zaterdagavond nog maar een andere plek te regelen...
[...]
Het was ook echt een baggerkeuze zeg, wat je had. Bijna niks.
Overigens, Vriend heeft me min of meer gezegd daar ook niet te gaan eten .
Hoe ze met ons omgingen in het begin, dan de keuze voor Vega's.Die man was echt belachelijk. Maar ja, zie op zaterdagavond nog maar een andere plek te regelen...
maandag 28 maart 2016 om 00:40
maandag 28 maart 2016 om 00:42
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:40:
[...]
Die man was echt belachelijk. Maar ja, zie op zaterdagavond nog maar een andere plek te regelen...
Ja, inderdaad.
Vriend was ook echt verbaasd, he, maar 3, eigenlijk 2 minder? Jeetje, dat gebeurt bijna altijd in groepen joh. Als het er nou 6 waren, maar dan nog is het niet normaal om zo te reageren.
[...]
Die man was echt belachelijk. Maar ja, zie op zaterdagavond nog maar een andere plek te regelen...
Ja, inderdaad.
Vriend was ook echt verbaasd, he, maar 3, eigenlijk 2 minder? Jeetje, dat gebeurt bijna altijd in groepen joh. Als het er nou 6 waren, maar dan nog is het niet normaal om zo te reageren.
maandag 28 maart 2016 om 00:42
Mijn ex (wel die-hard vegetarër, nog steeds) kreeg een keer een bord vol geraspte wortel in azijn. Elke keer als ie dat verhaal (nog steeds in gepaste verontwaardiging) vertelt zie ik weer een filmpje voorbij komen van een morsige kok met een rafelig sjekkie aan zijn lip die dan moppert 'oh we hebben weer een konijn hoor, ik zal hem leren'
maandag 28 maart 2016 om 00:44
maandag 28 maart 2016 om 00:47
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:42:
Mijn ex (wel die-hard vegetarër, nog steeds) kreeg een keer een bord vol geraspte wortel in azijn. Elke keer als ie dat verhaal (nog steeds in gepaste verontwaardiging) vertelt zie ik weer een filmpje voorbij komen van een morsige kok met een rafelig sjekkie aan zijn lip die dan moppert 'oh we hebben weer een konijn hoor, ik zal hem leren' Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.
Mijn ex (wel die-hard vegetarër, nog steeds) kreeg een keer een bord vol geraspte wortel in azijn. Elke keer als ie dat verhaal (nog steeds in gepaste verontwaardiging) vertelt zie ik weer een filmpje voorbij komen van een morsige kok met een rafelig sjekkie aan zijn lip die dan moppert 'oh we hebben weer een konijn hoor, ik zal hem leren' Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.
maandag 28 maart 2016 om 00:49
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:47:
[...]
Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.Brrr. Dat dessert was wel lekker, alleen te weinig saus, te weinig chocolade en te weinig nootjes.
[...]
Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.Brrr. Dat dessert was wel lekker, alleen te weinig saus, te weinig chocolade en te weinig nootjes.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 28 maart 2016 om 00:49
maandag 28 maart 2016 om 00:50