Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:36:

[...]

Dit.

Op de meet vond ik het wel jammer dat ik geen vlees eet. Iedereen had lekker gegeten behalve ik.Jammer. Sommige restaurants bakken er helaas niks van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 00:37:

[...]

Het was ook echt een baggerkeuze zeg, wat je had. Bijna niks.

Overigens, Vriend heeft me min of meer gezegd daar ook niet te gaan eten .

Hoe ze met ons omgingen in het begin, dan de keuze voor Vega's.Die man was echt belachelijk. Maar ja, zie op zaterdagavond nog maar een andere plek te regelen...
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 00:35:

[...]

Dat was ook echt toevallig toch. Volgens mij heb ik ter compensatie nog een bakje filet American op tafel gezet Klopt hoor, we hadden geen vega appgroep gemaakt. En dat jij met filet kwam was wel weer grappig ja.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 00:36:

[...]

Tsss.. wat heb jij?

Hoi.ik ben gewoon extatisch omdat het pasen is.
very metal
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:40:

[...]

Die man was echt belachelijk. Maar ja, zie op zaterdagavond nog maar een andere plek te regelen...

Ja, inderdaad.

Vriend was ook echt verbaasd, he, maar 3, eigenlijk 2 minder? Jeetje, dat gebeurt bijna altijd in groepen joh. Als het er nou 6 waren, maar dan nog is het niet normaal om zo te reageren.
Mijn ex (wel die-hard vegetarër, nog steeds) kreeg een keer een bord vol geraspte wortel in azijn. Elke keer als ie dat verhaal (nog steeds in gepaste verontwaardiging) vertelt zie ik weer een filmpje voorbij komen van een morsige kok met een rafelig sjekkie aan zijn lip die dan moppert 'oh we hebben weer een konijn hoor, ik zal hem leren'
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 00:32:

allemaal hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiBen jij eigenlijk Siemen
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 00:42:

[...]

Ja, inderdaad.

Vriend was ook echt verbaasd, he, maar 3, eigenlijk 2 minder? Jeetje, dat gebeurt bijna altijd in groepen joh. Als het er nou 6 waren, maar dan nog is het niet normaal om zo te reageren.Ja, wrijf het er nog maar een keer in
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 00:41:

[...]

ik ben gewoon extatisch omdat het pasen is.Heb je een blij ei gegeten?
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:44:

[...]

Ja, wrijf het er nog maar een keer in Doe ik niet express.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 00:45:

[...]

Heb je een blij ei gegeten? Of gewoon te veel advocaat natuurlijk
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 00:42:

[...]

Ja, inderdaad.

Vriend was ook echt verbaasd, he, maar 3, eigenlijk 2 minder? Jeetje, dat gebeurt bijna altijd in groepen joh. Als het er nou 6 waren, maar dan nog is het niet normaal om zo te reageren.Watte?
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:42:

Mijn ex (wel die-hard vegetarër, nog steeds) kreeg een keer een bord vol geraspte wortel in azijn.
very metal
quote:Talkinghead schreef op 28 maart 2016 @ 00:42:

[...]

Ben jij eigenlijk Siemen yep.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:42:

Mijn ex (wel die-hard vegetarër, nog steeds) kreeg een keer een bord vol geraspte wortel in azijn. Elke keer als ie dat verhaal (nog steeds in gepaste verontwaardiging) vertelt zie ik weer een filmpje voorbij komen van een morsige kok met een rafelig sjekkie aan zijn lip die dan moppert 'oh we hebben weer een konijn hoor, ik zal hem leren' Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 00:45:

[...]

Doe ik niet express. O, ik wel hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 00:46:

[...]

Watte?Ik had voor 10 man gereserveerd. Hij zei 11 (wat echt niet zo was) en we kwamen met 8. Daar moest blijkbaar even iets van gezegd worden.
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:47:

[...]

Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.Klinkt als een culinair hoogstandje

[...]

Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.Getverdemme

[...]

Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.Brrr. Dat dessert was wel lekker, alleen te weinig saus, te weinig chocolade en te weinig nootjes.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 00:48:

[...]

Getverdemme In mijn hoofd was het heel anders.
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:48:

[...]

Ik had voor 10 man gereserveerd. Hij zei 11 (wat echt niet zo was) en we kwamen met 8. Daar moest blijkbaar even iets van gezegd worden.Oh. Pff. Hij had me de boom ingekund. Diagonaaltje bij de Febo kan ook heel leuk zijn.
quote:doornroosje9 schreef op 28 maart 2016 @ 00:49:

[...]

Brrr. Dat dessert was wel lekker, alleen te weinig saus, te weinig chocolade en te weinig nootjes. Ja haha... Dat waren gewoon 3 bolletjes ijs
geen eieren en geen advocaat gehad.quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 00:47:

[...]

Zo had ik een knolsederijrisotto die bestond uit een bord vol blokjes knolselderij met 3 partjes manderijn. Na 4 happen knolselderij had ik het wel gezien.gatver.
very metal
Gelukkig was het gezelschap goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven