Nieuwe tablet maar welke?

28-03-2016 13:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vindt de prijsverschillen van een apple en een samsung ook nogal groot.Wat voor een hebben jullie en was het een goede aankoop?
Als ik tv wil kijken sleep ik nu met een tv heen en weer als vanouds.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die xoro hoe werkt dat? Prijs is ook acceptabel zie ik.
quote:retrostar schreef op 28 maart 2016 @ 14:42:

Alleen de tablets van Xoro schijnen een ethernetaansluiting te hebben, mocht je met een kabeltje eraan willen kijken. De rest alleen wifi en 4g.Ik zit ze net te bekijken, maar ze hebben niet allemaal ethernetaansluiting.
Ik heb thuis een iPad en die is prima. Alleen is deze best zwaar in de hand. Naar ik ben heel erg fan van hun interface!

Op mijn werk gebruik ik af en toe de Samsung tab 3 en die vind ik ook prettig. Deze is lichter en na mijn idee is het browsen hierop een stuk sneller.

Ook hebben we op mijn werk de Microsoft surface. Deze is best zwaar, maar heeft een herkenbare Windows 10 besturingssysteem.

Voor mijn schoonouders heb ik vorige maand de surface besteld, omdat die ook als laptop gebruikt kan worden. Zij kunnen nu niet meer zonder. Ff het toetsenbord afkoppelen en je hebt een tablet.

Mijn volgende tablet moet een mat scherm hebben, omdat deze veel beter leesbaar zijn. Ik gebruik een tablet iedere dag voor werk en privé en ik erger me aan die glans en spiegeling bij zonlicht.
quote:WD-40 schreef op 28 maart 2016 @ 15:20:

[...]

Ik zit ze net te bekijken, maar ze hebben niet allemaal ethernetaansluiting.Nee. 16 GB opslag is ook niet denderend en ik heb nog niet gevonden wat het bouwjaar is.
Het beeld van ipad vanaf 4 is schitterend, wat dat betreft wordt de belofte waargemaakt.
quote:retrostar schreef op 28 maart 2016 @ 15:11:

[...]

Nee, de nieuwste is de 5 maar aangezien de oudere niet kapot gingen ben ik gestopt.

Na aanschaf van een nieuwe router werd het wat beter maar alleen dichtbij de router.

TV via wifi is echt een teleurstelling en dat was toch de voornaamste reden van aanschaf.

Als het dicht bij de router beter gaat, is een WiFi versterker misschien iets.

Heb je al eens een speedtest gedaan, wat is je snelheid.

Soms kan je op je router een ander kanaal kiezen, kan ook iets meer snelheid geven.
O, die huawei gaat het geloof ik niet worden
Het schijnt dat het enige wat aan die Xoro goed is, z'n ethernetaansluiting is op sommige modellen. Dat is te weinig.
quote:retrostar schreef op 28 maart 2016 @ 15:47:

Het beeld van ipad vanaf 4 is schitterend, wat dat betreft wordt de belofte waargemaakt.Helaas geen oled wat Samsung wel heeft. En qua beeldkwaliteit geen verschil met ipad 3.
quote:janneke44 schreef op 28 maart 2016 @ 15:49:

[...]

Als het dicht bij de router beter gaat, is een WiFi versterker misschien iets.

Heb je al eens een speedtest gedaan, wat is je snelheid.

Soms kan je op je router een ander kanaal kiezen, kan ook iets meer snelheid geven.

Nee, een wifi-versterker heb ik gehad en die lag al gauw in de prullenbak. Raad ik af. Wat wel kan is bridgen waarbij je de ingebouwde router uitgeschakelt maar de hoeveelheid kabels door het huis is dan niet acceptabel. Plus de router in de hal; nee.

Dus wel een extra router heb ik die ik soms aanzet als ik Ziggo TV wil kijken maar alleen maar in dezelfde kamer. Dan doet hij het vrij betrouwbaar.

Maar met dezelfde moeite sleep ik de slaapkamer TV naar de kamer als ik iets anders wil kijken. En dan heb ik ook een groter beeld.

De rest heb ik geprobeerd maar geen effect.
Eens komt er een einde aan wat je wil investeren aan geld en moeite. Misschien helpt een nieuwe router van 300 euro beter dan de huidige, maar er is een soort moeheid ingetreden.
quote:retrostar schreef op 28 maart 2016 @ 16:07:

Eens komt er een einde aan wat je wil investeren aan geld en moeite. Misschien helpt een nieuwe router van 300 euro beter dan de huidige, maar er is een soort moeheid ingetreden.Of een andere internet provider
quote:janneke44 schreef op 28 maart 2016 @ 16:12:

[...]

Of een andere internet provider Precies. Ik wacht op de aanleg van glasvezel en dan heb ik geheel nieuwe keuzen hopelijk.
Ik heb een windows surface,opzich goed ding. Vind echt ideaal dat er een usb poort in zit.

Ik mis wel het toetsenbord en ben nu aan het kijken naar deze, misschien evt ook wat voor jou, omdat je het scherm 360 graden kan draaien en ook als tablet dus kan gebruiken:

http://www.laptopshop.nl/ ... ok-r11-cb5-132t-c9es.html

Is wel een Chromebook.
Wat een reacties al, ik zal met deze informatie wat dingen op een rijtje gaan zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven