Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Bloemkool uit Frankrijk? Die meuren vaak ook enorm.
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 21:24:

[...]

ik dacht dat het wel lekker zou zijn, wat kan er misgaan met bloemkool, broccoli en gebakken aardappel?

bloemkool was bitter en broccoli te gaar.Tja, broccoli is klaar voordat hij van fris groen verkleurt naar vies donkergroen. Helaas weet je nooit wanneer dat gaat gebeuren, dus ben je al snel te laat met afgieten. Broccoli moet je echt even bij blijven, en er moet voor mij ook wel een sausje over om het echt lekker te maken. Zeker over bloemkool.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 28 maart 2016 @ 21:22:

[...]

Doe dan een blij-ei ofzo?jezus was toch een hele vrolijke vent?
very metal
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Tja, broccoli is klaar voordat hij van fris groen verkleurt naar vies donkergroen. Helaas weet je nooit wanneer dat gaat gebeuren, dus ben je al snel te laat met afgieten. Broccoli moet je echt even bij blijven, en er moet voor mij ook wel een sausje over om het echt lekker te maken. Zeker over bloemkool.Er moet vooral een sausje over zodat je de groente niet meer proeft.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik eet geen Franse bloemkool. Alleen Hollandse.
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 21:24:

[...]

ik dacht dat het wel lekker zou zijn, wat kan er misgaan met bloemkool, broccoli.Uuuuh dat je het koopt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Solomio schreef op 28 maart 2016 @ 21:28:

[...]

Er moet vooral een sausje over zodat je de groente niet meer proeft. Nee zoveel hoeft er ook niet over, hier dan niet tenminste.
quote:Solomio schreef op 28 maart 2016 @ 21:28:

[...]

Er moet vooral een sausje over zodat je de groente niet meer proeft. Kaas moet erover, veel kaas. Maar goed, ik ben nogal dol op kaas. Dus.
The owls are not what they seem
geen idee of die bloemkool uit frankrijk kwam, hij stonk iig niet.

ik probeer altijd zonder sausjes te eten, maar met een litertje kaassaus was het vast erg lekker.
very metal
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 19:05:

[...]

Ik houd niet zo van in de belangstelling staan, voor iets wat ik normaal vind.

Dan word ik een echt perzikje!In mijn hoofd noemde ik je al Bloosje, Bloosje de lieverd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Amaqanda schreef op 28 maart 2016 @ 21:30:

Ik eet geen Franse bloemkool. Alleen Hollandse.Behalve als ik in Frankrijk ben, want daar hebben ze nooit Hollandse. Tomaten hebben ze vaak wel uit Holland.
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2016 @ 21:30:

[...]

Uuuuh dat je het koopt?
very metal
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 21:31:

[...]

Behalve als ik in Frankrijk ben, want daar hebben ze nooit Hollandse. Tomaten hebben ze vaak wel uit Holland.Hier in nl hebben ze ook niet altijd Hollandse bloemkool. Dan eet ik dus geen bloemkool
Ik ga maar eens even de vaatwasserT uitruimen, en vervolgens weer inruimen met de tweede lading vaat.
Bloosje, die heb ik al even niet meer op het forum gezien.

Verder niets te melden.
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 21:28:

[...]

jezus was toch een hele vrolijke vent?Tijd om de Bijbel te lezen?
KING Word je ooit weer je oude zelf? Eventueel na Heer Hemelvaart? Ik ben zo van slag dat ik spontaan hoofdletters tik in een bericht aan jou!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 maart 2016 @ 21:34:

Verder niets te melden. Beetje te uitdrukkelijk melden dat je niets te melden hebt Wollie... Kom op met de verhalen!
quote:WD-40 schreef op 28 maart 2016 @ 21:35:

[...]

Tijd om de Bijbel te lezen?welnee ik heb mijn eigen fantasy versie.
very metal
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 maart 2016 @ 21:34:

Verder niets te melden. Dat was een bekentenis, dat je die al een tijd niet heb gezien?
quote:Oudblond schreef op 28 maart 2016 @ 21:35:

KING Word je ooit weer je oude zelf? Eventueel na Heer Hemelvaart? Ik ben zo van slag dat ik spontaan hoofdletters tik in een bericht aan jou!is het zo erg dan? morgen ben ik weer die andere vrolijke frans.
very metal
quote:Solomio schreef op 28 maart 2016 @ 21:17:

[...]

Ja echt, zó blij worden ze daarvan.

Sowieso jammer dat er nog maar hoogst zelden blij en verheugd gereageerd wordt na iets op het toilet.

Als je tussen de één en de pakweg drie bent valt iedereen stijl achterover van blijdschap als je iets in een potje deponeert of zélfs als je het in een luier doet, daarna is het ineens niet netjes meer en worden er zelfs bezorgde topics over je geopend als je het nog niet zelfstandig op een wc kunt.

Tót je dan weer eens iets mankeert en men in het ziekenhuis jubelt als je darmen gewoon hun werk doen.

Best verwarrend.
quote:Oudblond schreef op 28 maart 2016 @ 21:36:

[...]

Beetje te uitdrukkelijk melden dat je niets te melden hebt Wollie... Kom op met de verhalen!Nou......vanmiddag liep ik over straat, wilde even naar buiten een luchtje scheppen.......toen ik een man zag met een groot, langwerpig pakket over zijn schouders. Het leek heel zwaar, en was eigenlijk te groot voor die ene man om te dragen.................Ik wilde vragen of ik hem kon helpen, maar toen keek hij mij aan, recht in mijn ogen..................en ik moest even hard slikken..........die ogen, wat ik daarin zag...........
quote:Oudblond schreef op 28 maart 2016 @ 21:31:

[...]

In mijn hoofd noemde ik je al Bloosje, Bloosje de lieverd.Haha, Blozend perzikje dan
quote:WD-40 schreef op 28 maart 2016 @ 21:38:

[...]

Dat was een bekentenis, dat je die al een tijd niet heb gezien?Nee, alleen noemde Blond Peacy Bloosje, toen moest ik opeens aan Bloosje denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven