Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:SaveTheDay schreef op 28 maart 2016 @ 20:48:

[...]

gaan jullie lekker naar het ik-beken topic.Dat nieuwe topic vond ik zeer apart. Zit nu samen in een topic.
Lol, arme vrouw. Wilde ze eens een topic openen..
Een veel beter en serieuzer topic
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 20:49:

Ik ben juist zo blij als sommige menselijkheden soms even bij naam genoemd worden.En ik gebruikte nog zo'n nette naam ook. Er zijn vast mensen die het even googelen voor ze weten wat ik bedoel.
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 20:56:

[...]

En ik gebruikte nog zo'n nette naam ook. Er zijn vast mensen die het even googelen voor ze weten wat ik bedoel.je zit gewoon te stinken meer niet
quote:WD-40 schreef op 28 maart 2016 @ 20:58:

[...]

je zit gewoon te stinken meer niet
Puber van 12 ging vanavond op tijd naar bed, zei hij vanmorgen want de zomertijd zat hem nogal dwars bij het opstaan. Het is nu 21.00 uur en als ik vraag hoe laat hij in gedachten had voor op tijd zegt hij dat hij zeker om 20.00 al gaat douchen en dan gelijk slapen. Heerlijk al je nog zo tijdloos kunt leven.
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 20:43:

Ik heb last van flatulentie, en zit nu niet meer alleen in de huiskamer helaas.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 21:01:

[...]

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren

[...]

[afbeelding]
I like being a mess. It's who I am.

[...]

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 20:56:

[...]

En ik gebruikte nog zo'n nette naam ook. Er zijn vast mensen die het even googelen voor ze weten wat ik bedoel.Ikke niet hoor. Maar ik heb dan ook. al dan niet flatulerend, vele jaargangen Readers Digest doorgeploegd ('verrijk uw woordenschat').
quote:SaveTheDay schreef op 28 maart 2016 @ 21:03:

[...]

quote:elfje12 schreef op 28 maart 2016 @ 21:04:

[...]

quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 21:04:

[...]

Origineel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 21:05:

[...]

Ikke niet hoor. Maar ik heb dan ook. al dan niet flatulerend, vele jaargangen Readers Digest doorgeploegd ('verrijk uw woordenschat').Na een keizersnee (en ik heb er 3 gehad, dus ik kan het weten) vragen ze voortdurend of je al flatuleert. Dat is namelijk heul belangrijk, dan gaan je darmen weer aan het werk en mag je weer eten.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik kan me niet voorstellen trouwens dat iemand hier dat woord niet kent.
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 21:06:

[...]

[...]

[...]

Origineel!
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 21:05:

[...]

Ikke niet hoor. Maar ik heb dan ook. al dan niet flatulerend, vele jaargangen Readers Digest doorgeploegd ('verrijk uw woordenschat').

Oh, komt dat daar vandaan. Jij gebruikt soms wel eens een woord dat ik moet googelen. En jij hebt gewoon die wijsheid uit de RD.

Collega van dochter kreeg pas op haar werk de opmerking dat ze zelf moest débarrasseren en die is dat snel in de personeelsruimte even gaan googelen want ze wilde geen dom schaap lijken, maar had geen idee wat ze moest doen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 21:08:

Ik kan me niet voorstellen trouwens dat iemand hier dat woord niet kent.Nou, privé ben ik wel eens mensen tegen gekomen die het woord niet kenden.
Ik kijk University Challenge op BBC2. Dat keek ik vroeger ook al en dan droomde ik weg over een toekomst waarin ik een erudiet en briljant academicus zou zijn. Ach ja. Nu is het 16 jaar later en ik ben me een partij erudiet. Vooral als ik aardappels sta te schillen.
Jeetje,er kon niet worden gezegd dat ze moest afruimen?
quote:WD-40 schreef op 28 maart 2016 @ 21:12:

Jeetje,er kon niet worden gezegd dat ze moest afruimen?Horeca terminologie ofzo?
quote:Solomio schreef op 28 maart 2016 @ 21:08:

[...]

Na een keizersnee (en ik heb er 3 gehad, dus ik kan het weten) vragen ze voortdurend of je al flatuleert. Dat is namelijk heul belangrijk, dan gaan je darmen weer aan het werk en mag je weer eten.Bij mijn oma ook, toen ze haar galblaas hadden verwijderd. Toen oma eindelijk weer aan het ruften sloeg stonden ze nog net niet te applaudisseren rond haar bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven