Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
PAUW seizoen 4 aflevering 21 heeft als gast de weduwe van Jan Maat van Centrum Partij.

Is best wel goed zoals het wordt gebracht. Ook een klein beetje gekoppeld aan huidige manier van discussie voeren.

Ik vond het interessant omdat ik niet wist dat dit is gebeurd. Ik was er nog te jong voor. Het was 30 jaar geleden.
Ik vond Janmaat destijds vréselijk, zó rechts en ongenuanceerd, hele groepen discrimineren. Vergeleken bij Wilders en al dat andere gespuis zou ik hem vandaag de dag ms. wel een verademing vinden
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 maart 2016 @ 16:54:

PAUW seizoen 4 aflevering 21 heeft als gast de weduwe van Jan Maat van Centrum Partij.

Is best wel goed zoals het wordt gebracht. Ook een klein beetje gekoppeld aan huidige manier van discussie voeren.

Ik vond het interessant omdat ik niet wist dat dit is gebeurd. Ik was er nog te jong voor. Het was 30 jaar geleden.Iedereen vond het destijds meer dan prima, die aanslag. En dat zij gehandicapt raakte? Tja eigen schuld dikke bult was het toen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
echt niet iedereen
Andere mogen mij berichten sturen.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Wat aardig.
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 29 maart 2016 @ 18:47:

Andere mogen mij berichten sturen.Waarvoor?
quote:Goede-Fee schreef op 29 maart 2016 @ 18:48:

Wat aardig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Andere mogen mij berichten sturen.

Oh, nou veel plezier met al je berichten

Wanneer verandert dit bericht van jou in Johnson? Of Jeltsin?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 maart 2016 @ 16:54:

Ik vond het interessant omdat ik niet wist dat dit is gebeurd. Ik was er nog te jong voor. Het was 30 jaar geleden.Eigenlijk een heel triest verhaal. Fons van der Poel schaamt zich 2014 en was verbaasd dat de weduwe van Jan Maat hem wil ontmoeten. Fons heeft spijt gekregen.

Achteraf gezien, diep en diep triest, maar helaas het is gebeurd in de hitte van de strijd. Het misselijkste was de reactie anno 2014 van een actie-voerder (in gele t-shirt op dit filmpje) (kun je horen bij 24:45 minuut) die helemaal geen spijt heeft terwijl een vrouw in levensgevaar was door hun actie. Brandstichten en ambulance verhinderen.

Dan vraag ik me serieus af "wie is erger? Jan Maat of deze misdadiger actievoerder?

https://youtu.be/NBdlf6MnVI8 Podium voor mevrouw Janmaat Gepubliceerd op 6 apr. 2014

30-03-2014
LOEP ME MAAR aub.

Andere mogen mij berichten sturen.Andere wat? Of bedoel je anderen? Welke anderen en wie mogen het niet?
Je bent zelf een theepot

Andere mogen mij berichten sturen.Waarover moeten die berichten gaan? (Of eigenlijk over wie??)
quote:BridgetteDubois schreef op 29 maart 2016 @ 19:17:

[...]

Waarover moeten die berichten gaan? (Of eigenlijk over wie??)Ik vermoed over het geloof. O nee, het is iemand anders
quote:SuzanneSuus schreef op 29 maart 2016 @ 19:12:

[...]

Andere wat? Of bedoel je anderen? Welke anderen en wie mogen het niet?Goed zo.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:missie_m schreef op 29 maart 2016 @ 19:00:

[...]

Eigenlijk een heel triest verhaal. Fons van der Poel schaamt zich 2014 en was verbaasd dat de weduwe van Jan Maat hem wil ontmoeten. Fons heeft spijt gekregen.

Achteraf gezien, diep en diep triest, maar helaas het is gebeurd in de hitte van de strijd. Het misselijkste was de reactie anno 2014 van een actie-voerder (in gele t-shirt op dit filmpje) (kun je horen bij 24:45 minuut) die helemaal geen spijt heeft terwijl een vrouw in levensgevaar was door hun actie. Brandstichten en ambulance verhinderen.

Dan vraag ik me serieus af "wie is erger? Jan Maat of deze misdadiger actievoerder?

https://youtu.be/NBdlf6MnVI8 Podium voor mevrouw Janmaat Gepubliceerd op 6 apr. 2014

30-03-2014dit breekt mijn hart
Heftig, idd. om je te schamen...
quote:BridgetteDubois schreef op 29 maart 2016 @ 19:17:

[...]

Waarover moeten die berichten gaan? (Of eigenlijk over wie??)En wat gebeurt er als diegenen dat níet doen?
quote:Elsa schreef op 29 maart 2016 @ 21:11:

[...]

dit breekt mijn hart ... en voor de pesterijen in de Tweede kamer, geen bloempje, niet eens het fatsoen hadden om de deur voor mevrouw-in-rolstoel open te houden. Hun werkkamer werd naar de bovenste etage verplaatst,waar ze alleen via trappen kon komen,terwijl ze in rolstoel zat, waar geen toilet aanwezig was. Schandalig!

En die actievoerder vind ik gevaarlijker dan Hans Jan Maat, Fortuin en Wilders bij elkaar geteld, op hun ergst.
LOEP ME MAAR aub.
wat een smerigheid ja

jaren geleden het zwarte schaap gezien. misselijkmakend
Allemachtig, wat is Actueel toch bijzonder. Ze weten daar meer over Koen Everink dan de gemiddelde GTST-schrijver bij elkaar verzonnen krijgt........
Oh dear, how sad, never mind.
Ik heb nog nooit iets van 'actueel' gelezen. Verwacht dan idd. alleen maar eindeloze theorieën en 'wat-als'-gedoe!
quote:Hayek schreef op 31 maart 2016 @ 10:30:

Allemachtig, wat is Actueel toch bijzonder. Ze weten daar meer over Koen Everink dan de gemiddelde GTST-schrijver bij elkaar verzonnen krijgt........Het afvoerputje van Viva.
Lekker links laten liggen, actueel. Afvoerputje van het forum wat mij betreft. Opdoeken mag ook!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 maart 2016 @ 10:42:

[...]

Het afvoerputje van Viva.Laten we het erop houden dat die pijler een eigen dynamiek heeft.
Oh dear, how sad, never mind.
Ik laat het inderdaad maar zo! Zit beetje te wisselen tussen relatiepijler, kinderen en overig. Soms reizen, goed voor het vakantiegevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven