Hoe gaat het nu met....en met.... ?

04-11-2008 21:46 528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet je. Soms lees je bepaalde dingen van mensen en je hoort ze niet meer. Of je ziet bepaalde forummers overal en nergens en opeens is het weer even stil. Dan denk je 'hoe zou het toch zijn met die en die en zus en zo.'

Misschien denk je dat nooit, nou dat is mooi. Kan je wegwezen hier.

Heb jij ook iets of iemand waarvan je denkt 'Hoe zit dat ook alweer?' Laten we dat dan eens hier neerpleppen.

Ik plep het volgende:

Waar is Forummert Zus? Ik mis haar postings overal en nergens. Haar adviezen op de werk pijlert, haar lekkere recalcitrante opmerkingen her en der. Forumt Zus niet meer, heeft ze dat aangekondigd? Is ze op reis? Anyone?Fleurtje schreef over haar zwanger zijn. Moest altijd zo lachen. Opeens is ze verdwenen, waarschijnlijk gaan baren, terecht natuurlijk.... maar komt ze nog terug. Mis dat botte toontje van haar wel af en toe..Appeltje nog iets. Hét liefdesverhaal van 2008. Hoe veel forummers haar door de tijd heen schreven, adviseerde hoe ze de man van haar dromen eindelijk eens moest vinden en kussen. Ze durfde niet. Dat hij op haar viel wisten we allemaal hier, alleen zij zag het niet. Totdat het moment dat ze het durfde en de vonken sprongen er vanaf. Vanaf dat moment is ze met haar Mandarijntje ergens een fruitsalade ingekropen om er niet meer uit te komen!?!Nijn al op Nederlandse bodem met haar gezin?Djoels al getrouwd met haar jonge god?Muchacha ook van de aardbodem verdwenen?

Waarschijnlijk komen er nog zoveel dingen terug als ik meer ga nadenken. Maar deze vragen zitten me al tijden dwars.

Help me uit de brand!

Antwoord op vraag 5:
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 05 november 2008 @ 14:22:

En Dilemmaaaa die schrijft hier toch nog of niet???Zie topic blokkades bij viva. Die heeft een permaban.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
O? Waarom? Dat was die die zwanger was van een getrouwde vent toch?
Geen bijzonderheden
Zie bij Viva pijler, na een ban met een andere nick doorgaan en doorgaan met schelden.

Ja die was zwanger van haar getrouwde minnaar.
Ach jee....
Geen bijzonderheden
Ze was al meerdere malen gewaarschuwd hoor door andere forummers, ik heb ook een paar keer gezegd dat ze het moet laten rusten en op moest houden met het schelden naar letterlijk iedereen! Dus ja, dan weet je als je doorgaat en de grens blijft overgaan dat je hoog spel speelt.
Ik heb het op een gegeven moment helemaal niet meer gevolgd, dom topic.

Iemand ooit nog wat gehoord van Hanssolo?

Mén, wat lachen!
Geen bijzonderheden
Ik zei toch ook Ksssst!, Fleur.

Ik weet het niet van de rest, maar ik ben tegen je hoor.
Ooit, maar da's echt 6 of 7 jaar terug, hadden we een vrouw op het forum die zei een relatie te hebben met iemand uit een redelijk bekende engelse band. Hij was de gitarist of de drummer of zo, niet de zanger. Zij schreef toen heel veel over haar relatie, haar twijfels, de moeilijkheden en blablabla. Ik ben zooo benieuwd hoe dat is afgelopen en of het sowieso nu wel of niet waar was...
quote:yasmijn schreef op 05 november 2008 @ 13:58:

Magica, Angelic gaat het goed mee, heb haar op hyves.

En Magica, jou heb ik ook gemist eigenlijk. Zo jammer dat we elkaar net misliepen op de bruiloft van Miffy

Yas, ik ben niet op de bruiloft van Miffy geweest; ik was verhinderd. Maar ik ben nooit echt weg geweest van het forum hoor, hooguit wat meer in leesstand gegaan.

Fijn dat het goed gaat met Angelic!
Er was iemand met een nick met een duif erin. Ik las graag dingen van haar. En ineens was ze weg. Wie o wie weet wie ik bedoel en hoe het met haar is?
Yas, Hansolo was een drama. De lappen tekst die die man produceerde.... Als hij op een topic reageerde was het meteen afgelopen daar.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:magica schreef op 05 november 2008 @ 09:08:

Ik ben erg benieuwd hoe het met Angelic en Maisa gaat! Ik heb ze al tijden niet meer gesignaleerd, maar misschien dat iemand anders het weet?Hey ZwarteMagica, met mij is alles goed hoor! Met jou ook? Ik vind het bijzonder om gemist te worden . Ben heel druk met van alles en lees af en toe nog mee hier bij Viva. Ik post al heel lang niet meer, maar the return of the betadames was me niet ontgaan!
Françoise, jaaaaaaaaa! Die was erg!! Bontjas en op de grachtengordel wonen en altijd Knufff idd. Heerlijk Waar zou zij zijn gebleven?

En Hansolo ja. Die was ik eigenlijk vergeten maar toen ik 'lappen tekst' las, begon me ineens weer wat te dagen.

En jammer dat het topic van Canei vermoedelijk nep was. Zo vond ik het dus helemaal niet over komen. Maf hoor.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Kan iemand me vertellen waarom het topic van Canei dan nep bleek te zijn. Zijn er ontdekkingen gedaan? Ik bedoel of is ze met de noorderzon vertrokken naar de Malediven, nooit meer hier gekomen en is ze daarom een nepperd? Ik wil graag details. Smerige mogen ook!
DTEEZ!
quote:tangerine schreef op 05 november 2008 @ 18:35:

Ooit, maar da's echt 6 of 7 jaar terug, hadden we een vrouw op het forum die zei een relatie te hebben met iemand uit een redelijk bekende engelse band. Hij was de gitarist of de drummer of zo, niet de zanger. Zij schreef toen heel veel over haar relatie, haar twijfels, de moeilijkheden en blablabla. Ik ben zooo benieuwd hoe dat is afgelopen en of het sowieso nu wel of niet waar was...

Jaaaaahhhh!!! Hilarisch, dat topic! Met allemaal taalfouten in de sms'jes en mailtjes van de bekende Amerikaanse Ster, waarop iedereen weer over elkaar duikelde met complottheorieën en anderen weer haar helemaal verdedigden. Dat is wel echt al hééél lang geleden!

De ontknoping was dat ze het zelf uiteindelijk uit had gemaakt en dat ze toen al heel snel iets kreeg met een heel lieve Nederlandse jongen en dat dat toch wel veel fijner was. Einde verhaal.

Volgens mij heb ik dit topic ooit nog eens via de wayback machine teruggevonden en toen opnieuw gelezen. Heb er weer om in een deuk gelegen.

Er waren toen ook mensen die met haar gemaild hadden, omdat ze misschien de juiste band / zanger / drummer / whatever geraden hadden. Misschien dat iemand zich even kan melden die toen mailcontact met haar heeft gehad? Ter bevrediging van onze nieuwsgierigheid.
Ook uit de oude doos: ik ben heel benieuwd hoe het met Foutje is. Dat vraag ik me zo eens in de zoveel tijd af. Zij woonde in Brabant en had een heel heftig topic over haar biologische vader.

En wat ook heel veel indruk op me heeft gemaakt, is het verhaal van Sneeuwe of Sneeuwin, die door haar vriend in de steek werd gelaten terwijl ze zoveel maanden zwanger was. Maar ook dat is oude doos...
Heeee Maisa, dat is leuk! Ik volgde eerst je weblog nog wel eens, maar nu wist ik dus niet meer hoe het met je ging .

Met mij is het prima, ben inmiddels in bezit van man, kind en baan en alles gaat goed. We waren als bètadames een hele tijd alleen op msn, maar nu krijgen we zo af en toe eens nieuw bloed erbij, dat is toch ook wel erg leuk.
Hoezo was het verhaal van Canei nep?

Want daar wil ik dan toch graag een goed argument voor horen.

Verder post ik niet veel maar lees graag mee.
Magica! Maar wie van de betas ben ik dan misgelopen toen?

Daar hebben we nog over gesproken naderhand hier op het forum.

Hai Maisa! Long time no see!
Geen bijzonderheden
ik vraag me al weken / maanden af hoe het met mooncatcher gaat.

ik mis haar rake opmerkingen.

Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Er was eens .... een topic van een vrouw die haar bloedgroep te weten kwam en besefte dat die niet paste bij die van haar vader en haar moeder. Toen ze dat telefonisch aan haar moeder vertelde wilde die niet verder praten en zei dat ze langs moest komen.

En nooit heb ik het einde van dat verhaal gehoord.

Hoe is dat verder gegaan?
quote:Ardberg schreef op 05 november 2008 @ 20:26:

Er was iemand met een nick met een duif erin. Ik las graag dingen van haar. En ineens was ze weg. Wie o wie weet wie ik bedoel en hoe het met haar is?Bedoel je Peace?
quote:Miss Moneypenny schreef op 06 november 2008 @ 11:27:

[...]

Bedoel je Peace?Leuke associatie! Maar het was echt een duif. Duif73 of Duif1973 of zo, als ik me niet vergis.
Superstar, weet je nog waarom het topic van Canei (die zoveel geld had gewonnen) nep was dan?

Ik heb het net gegoogled, maar in haar eigen topic klik daar niks over gelezen.

Ben echt heel benieuwd of het nep was, en zo nee hoe het nu met haar gaat.
quote:Ardberg schreef op 06 november 2008 @ 11:35:

[...]

Leuke associatie! Maar het was echt een duif. Duif73 of Duif1973 of zo, als ik me niet vergis.Duifje1972 ken ik van 2 topics van relatie. Maar op beide topics schreven we samen en jou heb ik daar nooit gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven