Seksleven en ouderschap.

04-11-2008 14:20 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik ben nieuw hier! Mijn naam is Patty en opzoek naar mensen(ouders)in dit geval.Die met hetzelfde 'probleem' zitten als wij Wij vroegen ons af,hoe andere ouders van puberkinderen hun seksleven goed maar zonder gehoor dit bij kunnen houden?

Mijn kinderen zijn 16,13 en 7,,wij vinden het heel erg als mijn kids dit kunnen horen.wat volgens hun dus we het geval is Hier maken ze opmerkingen over etc...

je kunt ze van deze leeftijd ook niet meer om half negen op bed sturen...hahahah omdat papa en mama even 'rust'willen.

Hoe kun je dus lekker vrijen zonder dat je kids hier iets van meekrijgen?ook wij zijn creatief hoor,en niet saai...wij zijn nu 5 jaar samen,en nog steeds verliefd op elkaar.Volgens de kids zijn we klef..hihihi

Ervaringen hoor ik graagvan jullie?

Liefs Pat.
Wat een non-discussie is dit eigenlijk.

Wat mij betreft is het simpel: ouders hebben een sexleven. Je hoeft je kinderen daar niet direct mee te confronteren, maar het is in een gewoon rijtjeshuis nou eenmaal bijna onmogelijk om helemaal niks van elkaar te merken (je zult vast ook wel eens elkaars muziek horen of zo iets). Kinderen moeten dit feit dus accepteren. Maar ouders kunnen ook rekening met de schaamtegevoelens van de kinderen houden (je ouders die sex hebben is natuurlijk per definitie vies!)

"

En ook:

- Dreigen met naar je vader weglopen is niet accepetabel

- pubers vinden het leuk als jij hapt, en zullen je met alle leifde nog een keertje de gordijnen injagen.

Ergo: geven en nemen! Een heel waardevolle les die je in een gezin leert.
Pinksterbloempje, jij bent wel heel kort door de bocht. Ik ben ook blij voor jou dat je geen kinderen hebt, je bent nl. best kortzichtig. Inderdaad: je seksleven wordt er niet altijd beter op en kinderen kosten nog veel geld ook. Rationeel gezien is geen kinderen krijgen dan ook een betere optie. Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als emotie, en dat laat ik hierbij dan ook prevaleren. Ik ben heel blij dat ik ze wel heb !
Hoi luitjes,

wat veel reacties ,dit had ik echt niet verwacht zeg.Het is de eerste x dat ik een berichtje plaats op deze forum,en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen zoveel berichten .

Ik wil jullie laten weten dat ik alles lees,en dat ik vind dat het erg uiteen loopt.En dat opvoeding/vrijheid heel erg meespeelt,tenminste wat ik uit de berichtjes kan opmaken.Het is fijn om te weten dat er meer ouders zijn,die hier mee zitten.

Je wilt ze niet belasten met jouw seksleven,maar je wilt ook kunnen genieten van het samenzijn.Heel stil zijn is dus de oplossing heb ik zelf het idee,als de kids op bed liggen de woonkamer toe eigenen.Wij wonen in een rijtjeshuis,en muren zijn niet echt dik...hihi.Het echt '' stukwerk' las ik ergens doen we echt niet elke dag...jee we hebben ook nog een baan alle twee,en huishouden..hahahah.Dus nee ze horen ons niet regelmatig.

Ik zelf en mijn man hebben onze ouders ook weleens horen kreunen.Vond het niet leuk,maar ik haalde het in mijn hoofdje om er iets van te zeggen.Misschien zijn de kinderen van nu wel mondiger,ze zijn niet brutaal ofzo maar stond er wel van te kijken.Bij mijn ex-man papa van de kids,deden ze wel heel stil.Mijn kids zeggen ook altijd die hoor je niet.Nu hadden hun ook bijna geen seksleven,de een vroeg op bed en de ander laat...ja dan loop je elkaar weleens mis.

En weekendjes weg is heel gezellig maaaaaaar hoe vaak moet je dan niet effe een weekendje weg?om "aan je relatie te 'werken' hihihihiDat is geen optie voor ons.En voor ons is 2 keer per week heel normaal,en voor jullie?

Groetjes Patries .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven